וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: הכוכבות שזנחו את הפינצטה

15.7.2016 / 8:30

נשים שמרטו את עצמן לדעת בשנות ה-90 המאוחרות נתקלו בבעיה מורכבת במיוחד כשהחל טרנד הגבות העבות, שעושה רושם שהוא כאן כדי להישאר. אז איך נראו אושיות הסטייל לפני המהפך? אנחנו כאן עם התזכורת וההוכחות

אתר רשמי

בווידיאו: אם כבר בגבות עסקינן, צפו בתצוגת האופנה של רודארטה לאביב 2015 בניו יורק. מופע פירסינגים מהפנט

בשנות העשרים והשלושים הגבות הדקיקות והקמורות כלפי מעלה היו ה-דבר, והביעו תחכום ואלגנטיות מוקפדת, ובעיקר ביטאו את המסר של התקופה, הלוא היא תור הזהב של הוליווד - מלאכותי, עשוי למשעי, מוקפד. הרי דבר אחד היה ברור: אף אישה לא נולדה עם גבות מעוגלות, אפילו לא מרלן דיטריך או גרטה גרבו. בשנות ארבעים צורת הגבות היתה קרובה לטבעית, כי כשהתותחים רועמים המוזות שותקות. בשנות החמישים, למרות העדינות המופלאה של האייקונים הנשיים של התקופה, עיפרון הגבות היה אביזר חובה בסט האיפור המתפקע והמנוצל היטב - אודרי הפבורן סטייל. בשנות השישים והשבעים הפוני העבה כיסה את הגבות שנמרטו עד דק, ובשנות השמונים עם צעדן הבוטח של האמוזונות והסופר-מודלס הראשונות, גבות פראיות ובתוליות שהגיעו הישר מהלגונה הכחולה הוציאו לכולן את העיניים.

ריהאנה שוברת את האינטרנט עם גבות עבות במיוחד, מרץ 2015. אינסטגרם, צילום מסך
לא, תקלטו את העובי. ריהאנה שוברת את האינטרנט באמצעות גבות במרץ 2015/צילום מסך, אינסטגרם

ומה קרה בשנות התשעים? שאלה מצוינת. הגזרה הדקיקה חפפה גם לגזרת הגבות שוב, והגדילה לעשות עם תחילת שנות ה-2000 כשקיבלה צורת כנף ציפור ציורית. החיים של קורבנות אופנה מעולם לא היו קלים, אבל אלו שהתבגרו בשנות ה-90 המאוחרות עד תחילת ה-2000 נתקלו בבעיה מורכבת במיוחד - בתפנית חדה הלכו הגבות והתעבו, התיישרו, וזה יותר מעשור שהגבות המבוקשות ביותר הן גבות טבעיות ושעירות.

מפרידה קאלו דרך ברוק שילדס ועד לקארה דלווין והקרדשיאנס - גבות הן למעשה האקססורי הטבעי שאנחנו נושאות על פנינו מדי יום, ואלה הנשים שנושאות את הדגל של הגבה הפראית. אבל תחשבו על כל הכוכבות ואושיות הסטייל שמסתובבות היום בעולם עם גבות יפות שנראות טבעיות לחלוטין. מעטים זוכרים שהן מרטו את עצמן לדעת בניינטיז. אנחנו כאן עם התזכורת וההוכחות בספיישל פליפ קארד תוסס. לחצו וגלו את ההיסטוריה.

עוד באותו נושא:

מחוברות, העונה החדשה: המהפכים האופנתיים שעברה הגבה הנשית
ממסכה לניקוי פנים עד שיטה לטשטוש הצלוליט: כך תשרדי את הקיץ בשלום

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully