וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע, בת כמה היא? הדוגמנית היפנית ההורסת שלא תאמינו מה גילה האמיתי

אסור לפספס

10.8.2016 / 7:55

הדוגמנית ריסה היראקו מעוררת היסטריה ברשת - וזה לא ממש בגלל יופיה העוצר נשימה. אין מצב שתאמינו לנו כשנספר לכם בת כמה היא באמת

https://www.instagram.com/risa_hirako/

כל מי שחולמת להיות דוגמנית מצליחה חייבת להתחיל לעבוד על קריירת הדוגמנות שלה בגיל צעיר, אולם אצל הדוגמנית היפנית ריסה היראקו הגיל לא משחק תפקיד. עם הלוק הצעיר הזוהר שלה, כבשה היראקו את הרשת בסערה - וזאת בניגוד גמור לגילה האמיתי. מוכנים לשמוע בת כמה היא? היראקו - שלא היינו נותנים לה יום מעל 20 - חגגה לפני מספר חודשים יום הולדת 45! ליתר דיוק, היא נולדה ב-14 בפברואר 1971.

רבים תוהים איך הצליחה כוכבת הרשת החברתית לקרוא תיגר על הגיל שלה ועל תופעות ההזדקנות. בעמוד האינטסגרם הפופולרי שלה, משתפת היראקו את עוקביה בסוד הנעורים, שכולל רביצה במעיין נעורים עתיק מדי יום. סתם. היראקו, המליסנדרה של "משחק הכס", ממליצה על פעילות גופנית עקבית ותזונה בריאה ואורגנית.

התפריט היומי שלה כולל שפע של סלטים, סרטנים בגריל עם ירקות, חלב שקדים, שייקים תוצרת בית, פירות, דבש ותה צמחים. מצטערים - לא תמצאו נוטלה בתפריט שלה, אולם היא מודה שגם היא מפנקת את עצמה מדי פעם במנת ילדים של גלידת וניל או פודינג שוקולד חם.

הדוגמנית משתמשת רק במוצרי יופי אורגניים השומרים על עורה קורן ומבריק. רבים מניחים שהמראה הצעיר שלה נובע מגנים משובחים ומשגרה רגועה - היראקו חיה בסביבה נטולת לחצים, לא מעשנת או שותה ולא נוהגת לחשוף את עורה לשמש. אנחנו הוספנו לעצמנו עוד קמט רק מהקנאה.

דם, צואה ודבורים

מחריד ברמות: כך הכוכבות שומרות על עור פנים זוהר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully