וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד כמו קסם: לא תאמינו מה הבחורה הזו מסתירה מתחת לאיפור

29.9.2016 / 8:29

אמנית איפור מאוסטרליה החליטה לתת תקווה לכל אותן נשים שלא זכו לעור חלק ומושלם. בסרטון שעלה ליוטיוב היא עושה מהפך לצעירה הסובלת ממקרה קיצוני של אקנה, במוצרים זולים שניתן להשיג בכל בית מרקחת

יוטיוב

יפה לה: אמנית איפור מאוסטרליה הוכיחה בעזרת מייק אובר מהמם שאישה הסובלת מאקנה לא חייבת להוציא הרבה כסף על מוצרי איפור כדי להיראות זוהרת. ג'ורדין פורסטר בת ה-24 העלתה ליוטיוב סרטון הדרכה לבנות שלא נולדו עם עור פנים מושלם והוא כבר נצפה יותר מחצי מיליון פעמים. מלבד המהפך המהמם שהעניקה פורסטר לדוגמנית שלה ג'ודי, אמנית האיפור הקפידה להשתמש במוצרים זולים יחסית שניתן לקנות בכל בית מרקחת.

בתחילה ניקתה פורסטר את פניה של ג'ודי במי פנים והוסיפה פרימר וקונסילר. לאחר מכן היא הוסיפה קונסילר בהיר יותר מתחת לעיניים, גשר האף, מרכז המצח ולצידי הפה של ג'ודי. בשביל אפקט הקונטור, פורסטר הוסיפה קונסילר כהה יותר בעצמות הלחיים, המצח, הרקות, קו הלסת ולצידי האף.

אקנה לפני ואחרי. makeupmejordyn, צילום מסך
יחי ההבדל הקטן/צילום מסך, makeupmejordyn

להשלמת האפקט היא הוסיפה לפניה של ג'ודי פודרה וברונזר. "החלטתי לעשות כיסוי אקנה ממוצרים שניתן לקנות בכל בית מרקחת, בגלל שאני יודעת שלא כולן יכולות להרשות לעצמן איפור יקר", כתבה פורסטר בתיאור הוידאו. "אבל לפעמים הוא טוב באותה מידה ואפילו יותר".

עוד באותו נושא

הפנים האמיתיות: תמונות לפני ואחרי שאתם חייבים לראות

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully