וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה וינטור ודונלד טראמפ: מה באמת קרה בפגישה הסודית ביניהם?

8.1.2017 / 8:04

עורכת ווג, שהיתה תומכת נלהבת של הילרי קלינטון, עוברת לצד בו מרוחה החמאה. כמקצוענית שמנהלת אימפריה, היא קיימה בצעד מחושב מפגש פיוס עם הנשיא הנבחר. כעת נותר רק לתהות: מה מבשלים לנו השניים? מתי תככב שוב הפירסט ליידי על שער ווג? ומי יהיה המעצב שישבור את החרם?

אתר רשמי

בווידיאו: אנה וינטור כפי שלא ראיתם מעולם - מבצעת סטנד אפ עם איימי שומר. צפיית חובה!

דיווחים מעבר לים מבשרים על דייט שלישיה לוהט שנערך בוויקנד האחרון. המשתתפים: דונלד טראמפ, אנה ווינטור וגריידון קארטר עורך המגזין ואניטי פייר. על פי הדיווחים, עורכת ווג כבר נפגשה עם הנשיא הנבחר בחודש שעבר, אז הגיעה לדירתו המוזהבת ב"טראמפ טאוור" שבשדרה החמישית במנהטן, על מנת ללבן את העניינים לאחר שהתבטאה נגדו לא אחת ואף יצאה באמירה "הצוות של טראמפ לא עושה כלום. מועצת המנהלים שלו היא אסופת קרובי משפחה, והוא הולך להשתמש בכוח הנשיאות על מנת למנף את עצמו, את המותג שלו ואת רווחי המשפחה".

לאחר מכן היא תפסה את עצמה, כי בכל זאת לא כדאי לפתוח חזית מול נשיא ארה"ב הנבחר, והגיבה לכתב הסאנדיי מירור: "מיד התחרטתי על ההערות שלי ואני מתנצלת ומקווה שהנשיא הנכנס טראמפ יהיה נשיא מוצלח עבור כולנו".

אנה ווינטור לובשת שאנל קוטור בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
נאלצה להתנצל פומבית. אנה וינטור במט גאלה, מאי 2015/GettyImages

העובדה שווינטור הייתה תומכת נלהבת של הילרי קלינטון ידועה לכל, אבל לא צריך להיות גאון בשביל להבין שלאחר שזו הפסידה בבחירות, כדאי מאוד לאושייה כמו עורכת ווג ארה"ב לעבור לצד בו מרוחה החמאה. אז אחרי ההתנצלות הפומבית והאישית, דונלד טראמפ צייץ בטוויטר שאנה הגיע אליו ויזמה פגישה עם ראשי קונדה נאסט.

גם לצלע השלישית בסיפור יש היסטוריה שלילית עם הנשיא הנבחר, כשהתקרית האחרונה הייתה כשמגזין ואניטי פייר פרסם ביקורת שלילית על מסעדת הגריל בטראמפ טוואר ותיאר אותה כ"מסעדה הגרועה באמריקה". הגנון של טראמפ לא נשאר חייב, וצייץ בתגובה "האם מישהו שם לב לירידה במכירות של ואניטי פייר? גריידון קארטר, חסר כישרון, יפוטר". בתגובה, בחר קארטר להדפיס את התגובה על שער גיליון פברואר החדש. אבל עכשיו כפי הנראה, יושרו ההדורים.

הבוסית של כולנו

כך הפכה אנה וינטור למעצמה חזקה ובלתי מעורערת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש היסטוריה משותפת. מלניה טראמפ בשמלת כלה של דיור על שער ווג ב-2005/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שלא זוכר, ווינטור כבר אירחה את מלניה טראמפ על שער ווג בשנת 2005 כשהטריגר היה אז החתונה המפוארת של הזוג. את יכולתה העסקית לזרום לאיפה שהמזומנים זורמים היא כבר הוכיחה כשהפכה את משפחת קרדשיאן ליקירת ווג עם שערים, הזמנות לנשף המט גאלה ותמיכה במשפחה כאורחת בתצוגות של ייזי - קו האופנה של קניה ווסט בשיתוף אדידס.

מפגש הפיוס הפומבי עם הנשיא הנבחר הוא מן הסתם עוד צעד מחושב היטב כחלק מהמשחק העסקי שלה, כפי שאמר עורך האופנה אנדרה לאון טאלי בראיון במגזין טיים: "היא אישה עוצמתית שמנהלת אימפריה. אי אפשר לשפוט אותה, היא מקצוענית". כל שנותר לנו הוא להמר, האם מלניה תופיע על שער ווג בגיליון מרץ או אפריל, ויותר חשוב - מה היא תלבש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את יכולתה העסקית לזרום לאיפה שהמזומנים זורמים היא כבר הוכיחה עם קים וקנייה. שער ווג אפריל 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת האופנה של קניה ווסט ו-YEEZY 3 בניו יורק. GettyImages
וינטור חווה לראשונה בחייה ישיבה בשורה 3, בתצוגת ייזי בעיצוב קניה ווסט בניו יורק/GettyImages
דונלד ומלניה טראמפ. GettyImages
אם אי אפשר לנצח אותם, תצטרף אליהם. הזוג טראמפ/GettyImages
אנה וינטור בתצוגה של ז'יבנשי בשבוע האופנה של פריז, מרץ 2016. GettyImages
"אי אפשר לשפוט אותה, היא מקצוענית"/GettyImages
דונלד ומלניה טראמפ. GettyImages
מעורבבים בתעשייה. בני הזוג טראמפ בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully