וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתום עם תכלת?! תלמדו מויקטוריה בקהאם להפסיק לפחד משילובי צבעים

16.2.2017 / 12:12

המעצבת הבריטית שוב הוכיחה השבוע ערימות של כישרון בתצוגת אופנה משובחת בניו יורק. אבל גם מחוץ למסלול היא נתנה עבודה, עם קומבינציית צבעים נועזת שצריך להתעכב עליה. טריק סטיילינג הורס ששווה לגנוב מפוש ספייס

ויקטוריה בקהאם משלבת כתום ותכלת בניו יורק פברואר 2017. GettyImages
לראות, לרייר, ליישם. ויקטוריה בקהאם בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

רבות דובר על מהפך הסטייל הבלתי נתפס של ויקטוריה בקהאם. העקבים, החימצון, השיזוף המוגזם, הסיליקון והשיק הטראשי במראה הפלסטיקי שחלש על כל ההווייה שלה - נעלמו כלא היו והוחלפו בסגנון לבוש מדויק ומתוקתק מכף רגל ועד ראש, כיאה לאחת ממעצבות האופנה המוערכות והמשפיעות של דורנו.

עם מותג הנושא את שמה הנמכר ביותר מ-400 חנויות בלמעלה מ-50 מדינות ברחבי העולם, הדהימה בשנים האחרונות כוכבת הפופ לשעבר את תעשיית האופנה. העיצוב המזוהה עמה מציג מינימליזם נשי מתוחכם אך עם זאת לא מתאמץ, המשולב באמירה בוגרת ובנוכחות שקטה. תצוגת סתיו 2017 השבוע בניו יורק היתה הוכחה נוספת לכך שפוש ספייס יודעת מה היא עושה.

ויקטוריה בקהאם משלבת כתום ותכלת בשבוע האופנה של פריז ינואר 2017. GettyImages
התוצאה הסופית מדברת בעד עצמה. בקהאם בפריז, בחודש שעבר/GettyImages

אבל המעצבת הבריטית הצליחה למוטט אותנו השבוע גם מחוץ למסלולים. כתום זה השחור החדש? אולי אם תשלבו אותו עם תכלת. התמונות מדברות בעד עצמן. חליפת חצאית בצבע כתום זועק, מעוטרת כפתורים, שולבה עם נעלי עקב בצבע תכלת זועק, בחיתוך וי. מהתוצאה הסופית של הקומבינציה הזו אי אפשר להסיר את העיניים, ומתעורר חשק לנסות את זה בבית.

זו לא הפעם הראשונה שויקי דוהרת על המיקס הזה. בחודש שעבר, בביקור בפריז במסגרת שבוע אופנת הקוטור, היא תועדה כשהיא לובשת חולצה מכופתרת תכולה ומכנסיים מחויטים בגזרה רחבה בצבע כתום. מראה ניו יורקי משבוע שעבר שזכה לסיקור במדורי הסטייל הוא שילוב תכלת עם אדום - בשמלת סריג מקסי וחולצה מכופתרת מתחת. כל הלוקים המעולים שתוארו פה כוללים פריטים מתוך המותג הנושא את שמה. וכן, גם את נעלי העקב ההיסטריות היא עיצבה, במסגרת קו הנעלה חדש שהושק השבוע על מסלול התצוגה.

חליפות כוח לנשים

"בגדים יפים להעצמה": תצוגת ויקטוריה בקהאם השבוע בניו יורק

לכתבה המלאה
ויקטוריה בקהאם משלבת אדום ותכלת בניו יורק פברואר 2017. GettyImages
מדויקת ומתוקתקת מכף רגל ועד ראש. ויקי הולכת הפעם על אדום/GettyImages

שילובי צבעים נועזים ולכאורה לא שגרתיים נוספים נראו על מסלולי תצוגות אביב 2017 של בתי אופנה נוטפי סטייל, כשהזכורים מביניהם הם בלנסיאגה, בוטגה ונטה וסלין. הנה מצאנו לכן תעסוקה לסופ"ש חורפי במיוחד - פעילות מיקס אנד מאץ' מפוארת מהיצע המלתחה הפרטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully