וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם תהיו בהלם כשתראו את הכפילות הערביות של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר

9.6.2017 / 7:46

חשבון האינסטגרם של האחיות סוניה ופייזה עלי, בלוגריות איפור מדובאי, צבר לאחרונה אלפי עוקבים חדשים, לאחר שהוגדרו שתיהן כסנסציית רשת. הסיבה: דמיון מטריד בינן לבין הקרדשיאנס, אותן הן עד לא מזמן בכלל לא הכירו

@SONIAXFYZA

תסתכלו טוב טוב על התמונות שמופיעות למטה, ונסו למצוא את ההבדלים: חשבון האינסטגרם של האחיות סוניה ופייזה עלי, שתי בלוגריות איפור וטיפוח מדובאי, צובר בשבועות האחרונים עשרות אלפי עוקבים ולייקים. הסיבה פשוטה למדי: הן דומות שתי טיפות מים לקים קרדשיאן וקיילי ג'נר, עד שלעתים קרובות אפשר להתבלבל ביניהן. אבל למרות האיפור והסטיילינג, שמרמזים על כך שהן מנסות להידמות להן בכוונה תחילה, הן מספרות שרק לאחרונה העירו את תשומת לבן לכך.

"המשפחה והחברים הקרובים כל כך רגילים לראות אותנו יחד, והם מעולם לא ראו שום דמיון לכוכבות", אמרו האחיות בראיון לתקשורת באיחוד האמירויות, בו הוגדרו כ"סנסציית רשת מפתיעה". "רק כשאנחנו יוצאות החוצה אנחנו מבינות עד כמה הדמיון בולט. אנשים שאנחנו בכלל לא מכירות מצביעים עלינו ובוהים. פעם אחת כשהיינו בארה"ב, עשרות אנשים ביקשו להצטלם איתנו".

עוד באותו נושא:
חנוטה מחוץ למיטה: קיילי ג'נר לובשת מעצבת ישראלית
קים וקלואי חושפות ישבן בצילומים נועזים, בשם האמנות

מצאו את ההבדלים: האחיות מדובאי

האחיות המקוריות

הן מעידות על עצמן שמעולם לא צפו בתוכניות של משפחת קרדשיאן, אולם התוודעו להן מטבע הדברים בעקבות ההשוואות התכופות. "אחרי שהתוודענו לאחיות קרדשיאן-ג'נר, הבנו שאנחנו מאוד אוהבות את האיפור שלהן. אבל אנחנו עדיין לא מבינות היכן הדמיון החיצוני בינינו. אנחנו לא מתלבשות כמוהן ולא באמת דומות להן", אמרו השתיים.

לעת עתה הן נהנות מתשומת הלב, ועל אף ההיתממות, משתמשות בהשוואות הללו כדי לייצר הכנסות נוספות. רק לאחרונה הן קיבלו הצעה לככב בקמפיין של מותג איפור מקומי, והקימו אתר רשמי בו הן מציעות את שירותיהן בתור מאפרות מקצועיות. אנחנו במקומכן כבר היינו מתארגנות על סוכן.

אמנות הסלפי

חולקות מנתח פלסטי?

והנה שוב האחיות המקוריות. היזהרו מחיקויים!

כפילות של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר. צילום מסך
כפילות של קים קרדשיאן וקיילי ג'נר/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully