וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ראשונה לקו האמנותי של קלייר ווייט-קלר בז'יבנשי

12.7.2017 / 8:09

המעצבת המוערכת שהצעידה במשך שנים את בית האופנה קלואה, הפכה לאישה הראשונה שקיבלה לידיה את מושכות העיצוב בז'יבנשי, והציתה סקרנות עזה בעולם האופנה. כעת מתפרסם קמפיין ראשון, "טרנספורמציית פיתוי", שצולם על ידי הצלם האגדי סטיבן מייזל, במתכונת של רמיזה לבאות

תצוגה של קלואה בפריז, 2017/אתר רשמי

בווידיאו: תצוגת סתיו-חורף 2017/18, הקולקציה האחרונה של קלייר ווייט-קלר בקלואה. שבוע האופנה של פריז, מרץ 2017.

במרץ האחרון התבשרנו שהמעצבת קלייר ווייט-קלר פורשת ממשרת הניהול הקריאטיבי בבית האופנה קלואה ועוברת להחליף את ריקרדו טישי בז'יבנשי. מי שהצעידה את מותג-העל הצרפתי במשך שש שנים דרך קולקציות שזכו לשבחי המבקרים לצד הצלחה מסחרית, הפכה לאישה הראשונה שקיבלה לידיה את מושכות העיצוב בבית האופנה המקביל ז'יבנשי, והציתה בהתאם סקרנות גלובלית בקרב אנשי תעשיית האופנה לגבי כניסתה לנעליים הגדולות שהותיר אחריו טישי.

כעת, כמה חודשים לפני התצוגה הראשונה שלה בבית האופנה (שתתקיים בראשון לאוקטובר בשבוע האופנה בפריז ותהיה גם הראשונה שתציג אוסף גברים ונשים יחד), מתפרסמות תמונות קמפיין הסתיו החדש עם הצצה ראשונה לקו האמנותי בניצוחה.

עוד באותו נושא

שמלת הכלה הבוהמיינית שעיצבה קלייר ווייט-קלר לבר רפאלי

לכתבה המלאה

כזכור, בשבוע האופנה לסתיו-חורף 2017/18 ז'בנשי לא העלו תצוגה עקב עזיבתו של מי שישב בכיסא המעצב הראשי במשך 12 שנים. במקום זה הוצגה קולקציה אדומה (שכללה את השמלה שלבשה גל גדות בפרמיירת "וונדר-וומן") בסדרת צילומים של דגמי רטרוספקטיבה לפועלו של טישי. כך יצא שוויט-קלר חתומה על אוסף הסתיו הקרוב - שלא הוצג עדיין בשום מסגרת רשמית ועל כן הסקרנות רבה.

בינתיים נחשפו בחשבון האינסטגרם הרשמי של בית האופנה ארבע תמונות בשחור-לבן מהקמפיין שנקרא "טרנספורמיישן סדקשן" ("טרנספורמציית פיתוי"), שצולם על ידי הצלם האגדי סטיבן מייזל. במרכז כל מודעה מוצבים דוגמן או דוגמנית, אוחזים בחתול עם קולר של ז'יבנשי. האווירה הכללית נינוחה, טבעית, ביתית ורומנטית, ללא כל זכר לנוקשות הרוקנ'רולית שטבע המעצב הקודם.

אגף הביגוד לעומת זאת לא זכה עדיין לחשיפה רצינית, והפריטים היחידים שמונצחים בתמונות הם בגדי גוף מתחרה שחורה, קצה של מכנסי טוקסידו שחורים ומעט תכשיטים, במתכונת של רמיזה לבאות, הצהרת כוונות או פרולוג לעידן החדש.

"עבורי, ז'יבנשי מייצג עולם בו נשים וגברים הם בעלי זהות חזקה ומסתורית, אחראים לכוח שלהם ומשתפים אותו באופן שווה", הצהירה קלייר על הקמפיין החדש במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בפריז לפני כמה ימים. מעניין יהיה לראות איך ואם בכלל ימשיך הקשר ההדוק בין בנות קרדשיאן - שהיו לקוחות אדוקות של המותג בימי ריקרדו טישי - לבין ז'יבנשי החדש של ווייט-קלר, הידועה בכתב יד נשי ורומנטי שקרוב יותר לדי.אן.איי של המייסד הוברט ז'יבנשי.

קלייר ווייט קלר בתצוגת קלואה האחרונה שלה, שבוע האופנה סתיו/חורף 2017/18, פריז, מרץ 2017. GettyImages
להתראות קלואה, שלום ז'יבנשי. קלייר ווייט-קלר נפרדת בשבוע האופנה של פריז, מרץ 2017/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully