וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירום פוליטיקלי קורקט: הדוגמניות מתפשטות בצילומים למגזין LOVE

30.7.2017 / 7:25

פטריק דמרשלייה, אחד מצלמי האופנה הגדולים של זמננו, הצליח לקבץ קבוצת נשים המייצגת יופי רב גוני, עבור סדרת צילומי עירום בשחור-לבן. בין הכוכבות: דוגמנית העבר סטפני סימור בת ה-49, דוגמנית הפלאס סייז אשלי גרהאם ואושיית הסטייל אלכסה צ'אנג

אתר רשמי

בווידיאו: אשלי גרהאם מלרלרת על סט הצילומים.

אם תהיתן מי תפקד על תקן הבאזז של הוויקנד האחרון, הרשו לנו בבקשה לעדכן. סדרת צילומי עירום בשחור-לבן של הטופמודל מהניינטיז סטפני סימור לצד הדוגמניות אמילי רטאייקאוסקי, דוצן קרוס, קארן אלסון ואשלי גרהאם היא הזוכה שלנו בתואר שוברת הרשת של אמצע קיץ 2017. התמונות, שפורסמו במסגרת השקת הגיליון החדש של מגזין LOVE, פורסמו כשבועיים לאחר חשיפת השער עליו מככבת השחקנית ניקול קידמן בבגד ים אדום וכובע בוקרת בסטייל של נערת קאנטרי, והצליחו כאמור לגנוב את כל הפוקוס מנערת השער האייליסטית.

ברור, עירום מוכר, בייחוד כשהוא מצולם על ידי פטריק דמרשלייה, אחד מצלמי האופנה הגדולים של זמננו, שהצליח לקבץ ולהפשיט קבוצת נשים המייצגת יופי נשי רב גוני באווירת פוליטיקלי קורקט.

עוד באותו נושא

קייט מוס מצטלמת בעירום מלא בגיל 43 ומספקת ריאיון נדיר

לכתבה המלאה

החבורה כוללת פנים חדשות לצד כאלו סופר מוכרות, עם וי על נושאים כמו גיל, משקל וצבע. מי שסחפה את רוב תשומת הלב וקברה לכולן היא סטפני סימור בת ה-49, הממעטת להצטלם בשנים האחרונות, שתועדה בעירום מלא כשידיה מונפות מעלה אוחזות, בכירבולית פשוטה, ורגליה משולבות לצורך הסתרת אזור המפשעה.

סימור שייכת לדור הדוגמניות האגדיות מתחילת הניינטיז כחלק מקבוצה שכללה בזמנו את סידני קרופורד, נעמי קמפבל, לינדה אוונג'ליסטה וקלאודיה שיפר. בצילום האחרון היא מוכיחה שבמקרה שלה התבגרות נשית משולה ליין שמשתבח עם השנים. חשבון האינסטגרם של המגזין אף הביא ציטוט בו היא מבחינה בין עולם האופנה הנוצץ לסגנון אישי: "גלאמור זה מה שאת רוצה שהעולם יראה בך, סטייל זה מה שאת רוצה לראות בתוכך. יש הבדל גדול".

באותה הפקה של דמרשלייה, בגיליון ה-18 של המגזין הבריטי, מופיעה גם הפרודה הטרייה אלכסה צ'אנג, שאולי מבלי להתכוון ביצעה מהלך קלאסי של "תראה מה אתה מפסיד" לאקס אלכס סקארסגארד, השחקן והבמאי השוודי וכוכב "דם אמיתי", בתמונת טופלס כשלגופה רק מכנסי ג'ינס.

מגזין Love הוא חלק מקבוצת קונדה נאסט וידוע בתכנים שנעים על קו התפר שבין אופנה, עירום ואמנות, כשהאובייקטים המצולמים הם לרוב נשים יפות ומפורסמות. עוד מעניינות בין דפי המגזין החדש שיצא השבוע הן קייט מוס, סאלי פילד, סוזן סרנדון, אמבר ולטה וברוק שילדס.

תמונות נוספות של סטפני סימור מתוך הפרויקט

סטפני סימור בצילום לפרויקט עירום של מגזין LOVE גיליון 18 אוגוסט 2017. פטריק דמרשלייה, סריקה, אתר רשמי
סטפני סימור בצילום לפרויקט עירום של מגזין LOVE גיליון 18 אוגוסט 2017/אתר רשמי, פטריק דמרשלייה, סריקה
סטפני סימור בצילום לפרויקט עירום של מגזין LOVE גיליון 18 אוגוסט 2017. פטריק דמרשלייה, סריקה, אתר רשמי
סטפני סימור בצילום לפרויקט עירום של מגזין LOVE גיליון 18 אוגוסט 2017/אתר רשמי, פטריק דמרשלייה, סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully