וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטמה שלך חזרה: מה יהיה עם האובססיה של קנדל ג'נר?

3.8.2017 / 12:06

אין לנו דרך להסביר את מתקפת הפטמות הזו מלבד חשד על קיום כינוס משפחתי תחת הכותרת "לשחרר שוב את הפטמה" או "חייבות להחזיר את הבאזז". לצד אחותה הגדולה קים, מציגה דוגמנית-העל סדרת הופעות בבדים שקופים נטולי חזייה. תגובתה בנושא: "אני באמת לא מבינה מה הביג דיל"

אתר רשמי

בווידיאו: מסיבת ההפתעה לקנדל ג'נר לכבוד שער גיליון ספטמבר של ווג בשנה שעברה.

קנדל ג'נר. ספלאש
קנדל ג'נר/ספלאש

שלשום נחשפנו למה שכבר נהיה עניין שבשגרה בשבועות האחרונים. קים קרדשיאן יצאה מהבית בטופ שקוף חושף פטמות, והזכירה שוב לכל העולם את גבולות המלתחה השערורייתים שצריך לתחזק על מנת להישאר בפרונט, תרתי משמע. הפעם היא הסתובבה עם אחותה, דוגמנית-העל קנדל ג'נר, שהשתרבבה לתמונות סתם כי הייתה ברדיוס המעניין. חדי העין מביניכם לבטח קלטו שקנדל דווקא הייתה לבושה הרבה יותר בסטייל, עם שמלת מלמלות בגווני חום של בית האופנה האוסטרלי הרותח צימרמן ומגפי זמש שחורים. אבל מי שגרפה הפעם את כל הפלאשים הייתה האחות הגדולה שהשכילה לבחור בבגד גוף שחור, פשוט ושקוף.

כפי שכבר הבנו, ג'נר בת ה-21 לא פראיירית, וכמו אחותה הגדולה גם היא עוררה עניין כשבחרה פחות מיממה אחרי להסתובב ברחבי ניו יורק עם פטמות משוחררות תחת טקסטיל שקוף, עת לבשה טופ אדום פרחוני ללא חזייה.

עוד באותו נושא

אפקט קנדל: יש מצב שהפעם הפאוץ' באמת חוזר?

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר. ספלאש
קנדל ג'נר/ספלאש

אין לנו דרך להסביר את מתקפת הפטמות הזו מלבד חשד על קיום כינוס משפחתי שנערך לאחרונה תחת הכותרת "לשחרר שוב את הפטמה" או "חייבות להחזיר את הבאזז". כזכור, הפלג הכי קז'ואלי של שבט קרדשיאן-ג'נר מצליחה לשמור על רמת עניין ציבורית באופן שוטף מאז שעלתה על טריק ה"פרי דה ניפל", ואף העלתה בעבר פוסטים ברשתות החברתיות בהם התייחסה לנושא. "כולי בעד שחרור פטמות, לדעתי זה קול להשוויץ במה יש לך מתחת לחולצה, בין אם זה חזייה או עור", ופעם אחרת כתבה שהיא "באמת לא מבינה מה הביג דיל בללכת ללא חזייה. ממש לא אכפת לי, זה סקסי, נוח ואני מרגישה טוב בנוגע לחזה שלי. זהו". קנדל היא גם בחורה של מעשים, ולא רק דיבורים. מוזמנים לעיין בתמונות ולהיווכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully