וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יעצור אותה? איוונקה טראמפ פותחת חנות בטראמפ טאוור

13.8.2017 / 12:58

בתו של נשיא ארה"ב עלתה על פתרון יעיל כתגובה לחרם של בתי הכלבו על מותג האופנה הנושא את שמה, ובהתאם מתכננת לפתוח חנות דגל בגורד השחקים המפורסם של אבא

אימג'בנק GettyImages

בווידיאו: איוונקה טראמפ בוועידת G20 בגרמניה.

איוונקה טראמפ. GettyImages
אתיקה שמתיקה. איוונקה טראמפ פותחת חנות חדשה במיקום נוח במיוחד/GettyImages

מידת השפעתה של איוונקה טראמפ בתפקידה כיועצת לנשיא בבית הלבן עדיין לא ידועה, אך בתור אשת עסקים היא ממשיכה לשגשג - זאת לאחר שהתחייבה בינואר האחרון לפרוש מניהול מותג האופנה הנושא את שמה מחשש לניגוד עניינים.

על רקע החרם של בתי הכלבו בארה"ב בכל הנוגע לפריטי האופנה שקשורים לחברה של בתו של הנשיא, ציוץ בטוויטר מאת הכתבת הפוליטית של האתר politico הצית מחדש את סערת חוסר האתיקה. העיתונאית בישרה ברשת החברתית על חנות חדשה של המותג איוונקה העומדת להיפתח בסתיו הקרוב בלוקיישן השערורייתי - מגדל טראמפ המפורסם הממוקם במנהטן, ניו יורק. "בקרוב במגדל טראמפ - חנות stand-alon למותג איוונקה טראמפ", היא כתבה לעוקביה לצד תיעוד של השלט המכריז על הבשורה.

עוד באותו נושא

לא רק בלונדינית: איוונקה טראמפ מרשימה בוועידת G20

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ בוועידת G20, המבורג, גרמניה, יולי 2017. GettyImages
התחייבה בינואר האחרון לפרוש מניהול מותג האופנה/GettyImages

כזכור, בפברואר האחרון הידרדרו היחסים בין טראמפלנד לעולם האופנה, כשענקית הקמעונאות נורדסטרום פרסמה הודעה רשמית בדבר סיום ההתקשרות עם המותג איוונקה בחנויות הרשת. למחרת גם בכלבו היוקרה ניימן מרקוס יצאו בהצהרה דומה. "יש לנו אלפי מותגים - יותר מ-2,000 המוצעים באתר לבד", אמר דובר נורדסטרום, רשת בתי הכלבו שמחזיקה בכמעט 350 חנויות ברחבי צפון אמריקה. "בכל שנה אנחנו מקצצים כ-10 אחוזים ומרעננים במותגים חדשים, בהתבסס על נתוני המכירות". הנשיא עצמו לא נשאר חייב, ויצא בטוויטר להגנת בתו: "בתי איוונקה קיבלה יחס לא הוגן מרשת נורדסטרום. היא אדם נהדר, תמיד דוחפת אותי לעשות את הדבר הנכון. זה נורא".

דובר ניימן מרקוס המפעילה 42 חנויות, אמר כי "בניימן מרקוס נמכר ליין תכשיטי היוקרה של איוונקה טראמפ בשיטה של קונסיגנציה. ההחלטה התקבלה בהתבסס על פרודוקטיביות". בשני המקרים נרמז כי מדובר ב"סטריקטלי ביזנס" ללא קשר לטעמים פוליטיים.

איוונקה טראמפ והמנהל הבכיר של הבית הלבן, ג'ארד קושנר, מגיעים לפסגת מנהיגי מדינות ה- G20 בהמבורג, גרמניה,. רויטרס
בתי הכלבו מתעקשים: "ההחלטה התקבלה בהתבסס על פרודוקטיביות"/רויטרס

מאוחר יותר הצטרפו למערכה גם רשתות הדיסקאונט המובילות מרשל'ס וטי ג'יי מקס. "הורינו לשים את המוצרים של איוונקה על הקולבים, מעורבבים בין מותגים אחרים, לא להוריד אותם מרצפת המכירות", נמסר מטעם הרשת האחרונה. " אנחנו מציעים מוצרים ומחליפים במהירות את התצוגה, כשהתחלופה נקבעת על ידי גורמים שונים".

כל זה התרחש על רקע הקמפיין האינטרנטי "Grab your wallet", שקרא להחרים מוצרים הקשורים לעסקי משפחת טראמפ. הקמפיין החל לרוץ באוקטובר 2016 בעקבות חשיפת ההתבטאויות הסקסיסטיות של הנשיא טראמפ כלפי המין הנשי. איש השיווק שאנון קולטר, מיוזמי המהלך, התראיין לרשת CBS והסביר שזו הדרך של מתנגדי טראמפ להביע את מחאתם - לא לפתוח את הארנק לטובת התאגיד העסקי המסועף של המשפחה.

קאמינג סון: הציוץ שהצית מחדש את הסערה

איוונקה טראמפ. GettyImages
קמפיין הרשת "Grab your wallet" נותן עבודה/GettyImages
איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר צופים בנאומו של הנשיא טראמפ בקונגרס, 1 במרץ 2017. רויטרס, רויטרס
גם זו דרך להתמודד עם חרם/רויטרס, רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully