וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הדוגמנית שסירבה להשתמש בפוטושופ בגדה במעריצים?

30.8.2017 / 0:02

תמונות פפראצי של דוגמנית הפלאס-סייז איסקרה לורנס, שידועה בשנאתה לתמונות מרוטשות, חשפו הבדל משמעותי ביניהן לבין התמונות שהיא מפרסמת באינסטגרם. אוהדיה חושדים שנכנעה לתכתיבי תעשיית האופנה והחלה להשתמש בפוטושופ. אבל אל דאגה, יש לה מה לומר על זה

splash

איסקרה לורנס בת ה-26, דוגמנית למידות גדולות שעלתה לגדולות בזכות סלידתה מפוטושופ ופרסום תמונות נטולות ריטושים שלה בבגד ים, הצליחה לעצבן הרבה מאוד גולשים. תמונות פפראצי שלה מצילומי קמפיין שותפו השבוע ברשת, והציגו הבדל ניכר ביניהן לבין התמונות שמפרסמת הדוגמנית בעמוד האינסטגרם שלה. האם לורנס שברה את אמון המעריצים והחלה להשתמש בפוטושופ?

כוכבת הפלאס-סייז ממשיכה בשנים האחרונות להילחם בסגידה של תעשיית האופנה לרזון ולריטושים, והפכה - עשור מאז שפוטרה מסוכנות דוגמנות בטענה שהייתה "רחבה מדי" - לאושיית אינסטגרם תוססת שלא מתביישת להציג תמונות "לא נגענו" שלה בבגדי ים ובהלבשה תחתונה. היא סיפקה לאוהדים שלה מספיק סיבות לאהוב אותה: הכנות שלה, האהבה שלה למתוקים, שנאתה לפוטושופ וביטחון עצמי בשמיים. לכן היא הצליחה להפתיע כשתמונות פפארצי שלה בצילומי קמפיין בגדי ים פורסמו ברשת - והציגו גוף פחות מחמיא מהתמונות שאנחנו מכירים.

איסקרה לורנס. All Access Photo / Splash News, splash
"אני מרגישה הכי בטוחה וסקסית בתחתונים שלי". איסקרה לורנס/splash, All Access Photo / Splash News

עוד באותו נושא:

עוד באותו נושא

מה קרה לדוגמנית שנאמר לה שהירכיים שלה רחבות מדי?

לכתבה המלאה

עוקביה טענו שהיא ריטשה לעצמה את הרגליים וזעמו על כך שבגדה בכל מה שהיא מאמינה בו. אחד כתב: "בשביל מישהי שמנסה לקדם דימוי גוף בריא ומאושר, היא בהחלט לא נראית ככה באינסטגרם שלה". אחר הוסיף: "היא נראית שונה מאוד מכל התמונות האחרות שלה. די ממוצעת אם נהיה כנים. פלאי הפוטושופ מכים שנית".

לורנס לא נשארה אדישה לביקורת, הכחישה הכל ופרסמה את אחת מתמונות הפפראצי הלא מחמיאות לצד הטקסט הבא: "אני אסירת תודה על זה שאני לא שונאת את הרגליים שלי יותר, אסירת תודה שאני רואה את כוחן ומעריכה את יכולות הגוף שלי... אני אוהבת לראות תמונות פפראצי לא מרוטשות כי אני לא מאמינה שמישהו זקוק לריטוש – זו הסיבה שבגללה אני לא עושה פוטושופ לתמונות שלי".

היא הוסיפה: "מצטערת אבל אני לא מצטערת... אני לא משחקת. אמרתי לפני שנים שאני לא נוגעת או עושה פוטושופ לתמונות שאני מפרסמת, ואני עומדת במילה שלי. אז אתם יכולים לדבר על משהו אחר עכשיו. אני די בטוחה שיש דברים הרבה יותר חשובים לדבר עליהם".

בשנת 2015 הצטרפה לורנס ל-Aerie, מותג ההלבשה התחתונה מבית אמריקן איגל. הקולקציה היכתה גלים בעולם האופנה לאחר שיצאה בקמפיין נטול פוטושופ. על הצטרפותה לקמפיין היא אמרה: "הייתי צריכה לצבוט את עצמי בשביל להאמין. חלמתי להיות הדוגמנית של המותג, והנה אני כאן בתחתונים שלי. אתן לא צריכות פוטושופ, אתן לא צריכות להשתנות, בקושי לשים מייק אפ. אתן צריכות ביטחון, להרגיש בנוח ולהרגיש סקסיות בגוף שלכן. אני מרגישה הכי בטוחה וסקסית בתחתונים שלי".

עוד תמונות מהצילומים:

איסקרה לורנס. All Access Photo / Splash News, splash
לורנס לא נשארה אדישה לביקורת, והכחישה הכל/splash, All Access Photo / Splash News
איסקרה לורנס. All Access Photo / Splash News, splash
"מצטערת אבל אני לא מצטערת"/splash, All Access Photo / Splash News
איסקרה לורנס. All Access Photo / Splash News, splash
אזור הריטוש הבולט והמחשיד ביותר: הרגליים/splash, All Access Photo / Splash News

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully