וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אימא אמרה לי להיות נחמדה לכולם": בתה של סינדי קרופורד על המסלול

12.9.2017 / 12:30

קאיה גרבר, המיני-מי של סופרמודל שנות ה-90 סינדי קרופורד חוגגת 16, מה שאומר שהדוגמנית המבטיחה הגיעה לגיל שאפשר להתחיל לדגמן בתצוגות. לאחר נסיון כדוגמנות צילום למיו מיו, ורסצ'ה ומארק ג'ייקובס, הקטנה עברה את טבילת האש בהצטיינות, מה גם שאימא נתנה לה עצות

אתר רשמי

בווידאו: תצוגת אביב 2018 של קלווין קליין בניו-יורק עם קאיה גרבר (שמגיחה למסלול כדוגמנית רביעית).

עוד רגע שבוע האופנה הניו-יורקי מגיע לקו הסיום ויש דבר אחד מעניין ובולט בין כל הקולקציות, המעצבים, הטרנדים והבגדים השקופים החדשים של קרדשיאן כזאת או אחרת. הדבר הזה הוא קאיה גרבר, בתה בת ה-16 של סינדי קרופורד שנחשפה לעולם עד שבוע שעבר גם כדוגמנית מסלול.

כיאה לכוכבת ולבת של סופרמודל, טבילת האש הראשונה שלה על המסלול תוכננה בקפידה בסמוך ליום הולדת המשמעותי בלוח-השנה האמריקאי, הסוויט סיקסטין. כמי שהחלה את קריירת הצילום שלה על שער הווג, גרבר דילגה על שלב התצוגות בקניונים ונחתה היישר למסלול הנחשק של ראף סימונס לקלווין קליין. היא יצאה למסלול רביעית במראה קולור בלוק בוהק שכלל חולצת כפתורים בשחור-לבן מעל גולף טורקיז ומכנסי אוברסייז צהובים ונראתה מאוד שייכת לקאדר הדוגמנים-קולבים החביב כל כך על סימונס. התגובות ברשת לא הותירו מקום לספק, הילדה נולדה לזה. "היה מדהים, כל-כך מרגש", היא סיפרה מייד לאחר מכן ללורן מקרת'י ממגזין W, "לא יכולתי לבקש תצוגה טובה יותר. ניסיתי לא להתרגש יותר מדי אבל ברגע שיצאתי הייתי בשוק", היא הוסיפה.

קאיה גרבר בתצוגת אביב 2018 של קלווין קליין, ניו יורק, ספטמבר 2017. GettyImages
השתלבה מצוין. קאיה גרבר משיקה קריירת מסלול בתצוגת קלווין קליין/GettyImages
גרבר דילגה על שלב התצוגות בקניונים ונחתה היישר למסלול הנחשק של קלווין קליין

לאחר שחגגה בערב במסיבה של צמד הצלמים מרט ומרכוס על הגג הלוהט של מלון פאבליק עם הקולגות ג'יג'י, בלה, קנדל, דודה נעמי (קמפבל) וכמובן אמאבא, היא חזרה לשגרת הדוגמניות בשבוע האופנה והשתתפה בתצוגות של אלכסנדר וונג ופנטי פומה ביי ריהאנה.

ומה יש לאימא לומר על כל זה? "זה היה כל-כך טוב" התגאתה קרופורד, "היא נראתה מאוד נינוחה. דיברנו על זה לפני ואמרתי לה; 'את יודעת, לפעמים קורים דברים, נעל נשברת, את יכולה למעוד. אל תעמידי פנים שזה לא קרה, פשוט תזרמי. אבל ידעתי שהיא תהיה בסדר". כמי שבתה מדגמנת מגיל עשר, אז זה היה בעיקר בזכות הייחוס המשפחתי בצילום לוורסאצ'ה, סינדי רגילה לשמש כמנטורית בבית. "העצות שנתתי לה הן יותר בגזרת ההתנהלות: להגיע בזמן, להיות תמיד מוכנה, לא לשקוע בטלפון, לדבר עם אנשים וליהנות", היא סיפרה באפריל בראיון לווניטי פייר. בראיון למגזין פיפל קאיה אישרה את הדברים, "היא אמרה לי להיות נחמדה לכולם לא משנה אם זה הצלם או האסיסטנט".

אין ספק שכל ההכנות הללו לא מזיקות, מה שכן, השבוע היא הוכיחה מעל לכל ספק שהייחוס המשפחתי אמנם הביא אותה עד הלום, אבל מה שהיא הביאה למסלול הוא לגמרי שלה.

קאיה גרבר בתצוגת אביב 2018 של אלכסנדר וונג, ניו יורק, ספטמבר 2017. GettyImages
"היא נראתה כל-כך נינוחה". אימא סינדי קרופורד על טבילת האש של הבת. קאיה גרבר בתצוגת אלכסנדר וונג/GettyImages
קאיה גרבר בתצוגת אביב 2018 של פנטי פומה ביי ריהאנה, ניו יורק, ספטמבר 2017. GettyImages
"נולדה לזה". קאיה בתצוגת פנטי פומה ביי ריהאנה/GettyImages
קאיה גרבר בבקסטייג' תצוגת אביב 2018 של פנטי פומה ביי ריהאנה, ניו יורק, ספטמבר 2017. GettyImages
אימא אמרה לה להיות נחמדה לכולם. גרבר בבקסטייג'/GettyImages

קאיה גרבר מגיל שנתיים עד 16: תמונות מחיי ילדה יפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully