וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשים לא נרגעים מ"חזיית הסבתא" שהוצגה בשבוע האופנה

18.9.2017 / 8:08

חזיית האוברסייז המוזרה שנראתה בתצוגה של הלמוט לאנג, יצרה מראה מגוחך של חזה נפול, והזכירה לרבים מאיתנו מחזות שאולי העדפנו לשכוח - שלא ציפינו שישובו לחיינו דווקא במסגרת שבוע האופנה הניו יורקי. הטוויטר השתגע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגמרו הגימיקים בארסנל. חזיית הסבתא במראה השמוט בתצוגה של הלמוט לאנג/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחלק מטרנד הלנז'רי הרותח ששטף בעונות האחרונות את המסלולים, פריטי הלבשה תחתונה הם לא משהו חריג בתצוגות רדי-טו-וור או בהפקות אופנה. ראינו חזיות תחרה שמבצבצות מתחת לחולצות או לשמלות או אפילו נלבשות מעל (היוש קנדל וחזיה מעל טי-שירט לבנה), או כאלו שמוצגות לראווה תחת בגדים שקופים. יש גם שלל טופים מתוחכמים דמויי חזיות, וכמובן לא נשכח את מגמת המחוכים. כך או כך, אפקט הסקסיות תמיד שם, אפילו במחוך שנלבש מעל סווטשירט גדול וגברי (הלוק האהוב על קים קרדשיאן).

ואז הגיעה החזייה הזו, שהוצגה על המסלול של הלמוט לאנג בשבוע האופנה הניו יורקי. חזיית האוברסייז, שיצרה מראה מגוחך של חזה נפול, נלבשה גם כחזייה בפני עצמה וגם מעל ז'קט. תופתעו לראות שזהו פריט יוניסקס, כי גם גבר צעד כשעל חזהו מונח הפלא הזה. "חזיית הסבתא" הזכירה לרבים מאיתנו מחזות שאולי העדפנו לשכוח, שלא ציפינו שישובו אל חיינו במסגרת כה יוקרתית שאמורה לסמן את הטרנדים לאביב הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
געגועים למדבקות הפטמה של פיליפ פליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטוויטר אמר את דברו: "מה לעזאזל קרה פה עכשיו?", כתבה אחת הגולשות מיד עם תום התצוגה וצירפה תמונה של הדוגמנית בחזייה המדוברת. במהלך השבוע החלו להגיע הפרשנויות: "זה כמו כשסבתא שלך רוצה להיפטר מהבגדים שלה ומשוכנעת שהן ייראו עלייך טוב, אז היא מכריחה אותך למדוד אותם ולהראות לה - בדיוק ככה זה נראה", כתבה מישהי; "הדוגמנית נראית כמו ילדה בבית הספר שלובשת חזייה של אמא שלה ואומרת לעצמה 'ככה איראה כשאהיה גדולה'", הוסיפה עוד גולשת; והיתה מישהי שחתמה את הדיון ב"אני לא רוצה להישמע כאילו אני מזלזלת פה במישהו, אבל הכישרון הכי אמיתי פה על המסלול הוא של הדוגמנית - שהצליחה לא למות ממבוכה".

עוד באותו נושא

ההמצאה שתציל אתכן בקיץ: חזיית-מגבת סופגת זיעה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריט יוניסקס? גם גבר לובש את הפלא הזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully