וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסר בחולצה: האם מייגן מרקל מנסה לרמוז לנו משהו?

27.9.2017 / 13:14

אומרים שהמלכה אישרה, שהם מאורסים, ושזה רק עניין של זמן קצר עד שתימסר הודעה רשמית. התקשורת הבריטית כמובן עוקבת, וכל צעד של הנסיך הארי ושל חברתו האמריקאית מתועד ומדובר רבות. השבוע התעוררה בממלכה היסטריה בעקבות חולצה שלבשה המיועדת - דגם שנקרא "הבעל"

רויטרס

בווידיאו: הזוג צופה במשחק טניס, השבוע בטורונטו.

מייגן מרקל והנסיך הארי במשחק טניס נכים, טורונטו, 25.9.17. splash
צחקקו והסתודדו. הארי ומייגן מדגמנים זוגיות/splash

לאחר תקופת דייטינג של שנה וחודשיים, מתוכה חצי שנה ראשונה חשאית, הנסיך הארי וחברתו מייגן מרקל כבר לא מתחבאים. מס' 5 לכתר הבריטי וחברתו האמריקאית, צפו יחד במשחק טניס נכים השבוע בטורונטו במסגרת משחקי אינוויקטוס ( טורניר ספורט פאראלימפי רב-ענפי בינלאומי לחיילים ויוצאי צבא שיזם הנסיך עצמו). בני הזוג נראו נינוחים ומחויכים, למרות חום של 30 מעלות. מדי פעם הם הסתודדו וצחקקו. בחירות הלבוש של השחקנית בת ה-36, הפכה כמובן לשיחת היום בבריטניה. ויש להודות שהמיועדת המאושרת הציגה טעם טוב.

לאירוע הבלתי מחייב, בחרה מרקל ללבוש חולצת רכיסה לבנה שנתחבה רק מקדימה למכנסי סקיני ג'ינס עם קרע מחושב בברך. היא איבזרה עם נעלי סירה מחודדות מעור חום אוכף, תיק נשיאה תואם ומשקפי שמש. לוק קז'ואלי מוצלח, מחמיא וכלל לא נטול שיק.

עוד באותו נושא

קייט מידלטון הבאה? חברתו של הנסיך הארי בפוזות לא ייצוגיות

לכתבה המלאה
מייגן מרקל במשחק טניס נכים, טורונטו, 25.9.17. splash
חולצת רכיסה לבנה עם מכנסי סקיני ג'ינס וקרע מחושב בברך/splash

אבל בתקשורת הבריטית עסקו בעיקר בחולצה, ולא בגלל שהיה לה עיצוב מעניין או משהו מיוחד אחר. הנקודה בחולצה היתה שם הדגם: "The Hausband", כלומר "הבעל". בכל מקום נשאלה השאלה האם מיס מרקל מתכוונת לשדר איזה מסר באמצעות החולצה שלה. והכוונה, כמובן, האם היא לא תישאר רווקה עוד הרבה זמן.

כל הסימנים מראים שיחסי הזוג הפוטוגני הולכים לכיוון של אירוסים. נמסר שהיא פגשה את וויליאם וקייט ואף פגשה את המלכה, שהיא מתארחת בקביעות בדירת הנסיך הארי בארמון קנסינגטון, ומעל הכל, לאחרונה מאבטחים נראים לצידה בקביעות. אז שחולצה בשם "הבעל" לא תעורר מהומה?

חולצת 'The Husband' של מישה נונו לבשה מייגן מרקל בעת צפיה במשחק טניס עם הנסיך הארי, ספטמבר 2017. צילום מסך, אתר רשמי
אזלה מהאתר. חולצת "הבעל" של מייגן בעלות 185 דולרים/אתר רשמי, צילום מסך

הדגם המדובר, שהוא בסך-הכל חולצת רכיסה קלאסית, הוא של מישה נו?נו? (Micha Nonoo), מעצבת בריטית של אופנת רדי-טו-וור לנשים המבוססת בארה"ב. באופן מעניין, בעלה לשעבר של נונו, אלכסנדר גילקס, למד בפנימיית הבנים היוקרתית איטון לצד וויליאם והארי. מחיר החולצה הוא 185 דולרים, אבל היא אזלה מאתר המעצבת. אפקט מייגן בהתהוות.

הכי מאוהבים: הארי, מייגן וחולצת "הבעל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully