וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמניות למידות גדולות מוכיחות עד כמה הפוטושופ "מסוכן לגוף שלכן"

3.11.2017 / 10:41

"אין פלא שנשים סובלות מחוסר ביטחון": קלי ת'ורפ ודיאנה סירוקיי, דוגמניות פלאס-סייז בריטיות, חושפות עד כמה הריטוש מסוגל לעוות ולשנות את המציאות, ומציגות תמונות מפתיעות שלהן לפני ואחרי

צלמים זמניים מורשים

קלי ת'ורפ ודיאנה סירוקיי, שתי דוגמניות בריטיות יפהפיות במידות גדולות, חשפו בתמונות עד כמה השינוי שפוטושופ עושה להן יכול לעוות את המציאות. מצד אחד, הן לא גילו לנו שום דבר חדש. כולנו שמענו על עבודת הריטוש האינטנסיבית שעוברת כל תמונה לפני פרסומה במגזינים, באתרים ובשלטי החוצות, אולם נראה שהיינו זקוקים לתזכורת כדי להבין עד כמה המצב חמור - ושתיהן נתנו לנו בדיוק את ה"זבנג" שהיינו צריכים.

דוגמניות הפלאס סייז פנו לצלמת קרינה פולטבצ'בה שתבצע עריכה קיצונית בתמונה שלהן מחובקות בהלבשה תחתונה ושיתפו בעמודי האינסטגרם שלהן את התמונות לפני ואחרי ריטוש. השתיים זכו להמון תגובות מפרגנות מעוקבים שהיו המומים למראה השינוי האדיר.

עוד באופנה:

עוד באותו נושא

הסופרמודל חושפת את פרצופן האמיתי של דוגמניות האינסטגרם

לכתבה המלאה

ת'ורפ, דוגמנית במידה 24, אמרה ל- WalesOnline, "זה לא פלא שנשים סובלות מחוסר ביטחון. במשך שנים אנחנו נחשפים לתמונות מרוטשות בתקשורת ולפעמים אפילו באופן כזה קיצוני. בעוד לפוטושופ יש את המקום והצורך בחלקים מסוימים בתעשייה, השימוש בו הכי קיצוני כשהוא מגיע לתחום הזה. הפוסט הזה מראה כמה באמת אנחנו יכולים לשנות את המראה שלנו בפוטושופ".

"אני חושבת שדיאנה ואני נראות מושלם כפי שאנחנו", היא הוסיפה, "שתי חברות מחייכות לתמונה. אנחנו רוצות להראות לנשים שזה בסדר להיראות 'נורמלי', שזה בסדר שיש להן צלוליטיס, סימני מתיחה ובטן שהיא לא שטוחה ושזופה. להיות מאושרת עם מי שאת ועם הגוף שלך".

סירוקיי, דוגמנית במידה 16, שדגמנה למותגי ההלבשה התחתונה Curvy Kate ו- Scantily, אמרה בנושא: "המטרה של הפוסט הייתה להראות לכולם איך המגזינים והתקשורת מנצלים את יכולות הפוטשופ באופן מוגזם. דוגמניות וסלבריטאים אפילו לא נראים כמו עצמם. אנחנו חיים בעולם כל כל כך מזויף שהגיע הזמן לחזור למציאות".

הפוסטים קיבלו יותר מ-20 אלף לייקים יחד וזכו להרבה תגובות מפרגנות מנשים שרואות בהן השראה. רבים הודו שהם מעדיפים את התמונה המקורית על המרוטשת, "אני רואה כל כך הרבה אנשים שמרטשים תמונות על בסיס יומי. זה פשוט נורא", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני אוהבת את זה מאוד. תודה לכן שאתן מוכיחות לנו כמה כוח יש לפוטושופ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully