וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרמודל חושפת את פרצופן האמיתי של דוגמניות האינסטגרם

28.9.2017 / 8:36

אל תתנו לתמונות להטעות אתכם: הדוגמנית נטולת הפוטושופ, איסקרה לורנס, חושפת טריקים בהם משתמשות דוגמניות וכוכבות רשת כדי להיראות טוב יותר בתמונות שלהן - וזה עובד כל כך מדהים שגם אנחנו שוקלים לעשות הסבת מקצוע לדוגמנות

splash

בסרטון – איסקרה לורנס ביום צילומים

הדוגמנית הבריטית, איסקרה לורנס, ממשיכה במאבק שלה נגד דימוי גוף לא ריאליסטי ואחרי שהתעקשה להחרים את השימוש בפוטושופ לעיצוב חלקי גוף פחות מחמיאים, היא חושפת כעת בפני מעריציה את הטריקים בהם משמתמשים כוכבות רשת ודוגמניות כדי לצאת טוב יותר בתמונות, וכן - מתברר שלא רק הפוטושופ אשם בעיוות המציאות.

לורנס בת ה-27 מציגה בסרטון מגוון פוזות למצלמה שמסתירות את השומנים בבטן, בידיים ובסנטר. עם התנוחה הנכונה גם אתם יכולים להיראות רזים יותר, אבל לא לשם היא מכוונת. המטרה שלה היא להראות לכולם שאין להם סיבה להרגיש רע אם הגוף שלהם אינו תואם לאלה של כוכבי הרשתות החברתיות, כי כל מה שאנחנו רואים בדשא של השכן בהחלט אינו ירוק יותר או ליתר דיוק - סינטטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איסקרה לורנס חושפת את האמת מאחורי התמונות המושלמות באינסטגרם/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

מה קרה לדוגמנית שנאמר לה שהירכיים שלה רחבות מדי?

לכתבה המלאה

לורנס נזרקה בעבר מסוכנות דוגמניות מבוילה בגלל שהייתה "שמנה מדי". היא הצטרפה למותג ההלבשה התחתונה של "אמריקן איגל", aerie's, אחרי שהכה גלים בעולם האופנה כשיצא בקמפיין נטול פוטושופ ב-2014. נכון להיום, היא הדוגמנית המובילה של מותג ההלבשה התחתונה וכוכבת רשת בזכות ההתעקשות ללכת אחר האמת שלה.

את הידע העמוק שלה בפוזות הנכונות שרכשה במהלך שנות הדוגמנות שלה היא חושפת כעת - בין הטיפים שהיא מציגה בסרטון תוכלו ללמוד איך ליצור מרווח בין הירכיים, אין להקטין את עובי הזרועות שלכם, איך להסתיר את הסנטר הכפול וחשוב מכל - איך מעלימים את הצמיגים בבטן כשאנחנו מצטלמים בישיבה. היא מציינת שאין דבר פסול בשימוש בתנוחות האלה אם הן מסייעות לאנשים להרגיש טוב יותר עם עצמם, אך חשוב לה לחשוף את מה שקורה מאחורי הקלעים כדי שלא יעבדו עליכם.

צפו בסרטון החשיפה המלא:

את הסרטון היא סיימה במילים הבאות: "זה באמת כזה פשוט. כשאתם מסתכלים על תמונות של אחרים, אל תחשבו שלאנשים האלה אין צמיגים בבבטן כשהם יושבים. לעולם אל תרגישו שהגוף שלכם אינו שווה או לא יפה רק כי לא ראיתם גוף כזה בתמונות או בתקשורת. הערך והיופי שלכם הוא הרבה מעבר לזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איסקרה לורנס מדגימה איך יוצרים מרווח בין הירכיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איסקרה לורנס מדגימה איך ניתן להפחית את נפח הזרוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איסקרה לורנס מעלימה סנטרים כפולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והיא יודעת גם להעלים צמיגים בבטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully