וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תמונת ההנקה שהציתה סערה: הדוגמנית קנדיס סוונפול בהריון שני

17.12.2017 / 13:02

לא עבר אפילו חודש מאז תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט בשנגחאי, אז צעדה המלאכית על המסלול בגוף דקיק וחטוב, כשנה לאחר לידת בנה הבכור. כעת מסתבר שבזמן התצוגה היא הייתה כבר בתחילתו של הריון שני, והציבה רף חדש שדוחק את האישה הממוצעת עוד קצת לפינה

קנדיס סוונפול בהריון בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט 2017 בשנגחאי. GettyImages
מה מסתתר מאחורי הקוביות? סוונפול ההריונית צועדת על המסלול לפני שבועיים בשנגחאי/GettyImages

לא עבר אפילו חודש מאז תצוגת ויקטוריה'ס סיקרט שנערכה בשנגחאי, אז צעדה על המסלול המלאכית קנדיס סוונפול - כשנה לאחר לידת בנה הבכור אנקה - בגוף דקיק וחטוב. אף אחד לא היה מופתע מהעובדה ששום זכר להריון וללידה לא נותרו בגזרתה, כי ככה זה אצל הטופ-מודלס - סקיני וביקיני מיד אחרי, לצד הנקה פוטוגנית מאחורי הקלעים.

אבל תסמכו על סוונופול שתוכל להציב רף חדש, שידחוק את האישה הממוצעת עוד קצת לפינה. כי מסתבר שבזמן התצוגה, היא הייתה כבר בתחילתו של הריון שני, למרות שקשה לאתר אותו בין הקוביות שהציגה על המסלול. שלשום, רק שבועיים וחצי אחרי, היא כבר חשפה בחשבון האינסטגרם שלה בייבי באמפ שלא משאירה שום מקום לדמיון, ובישרה לעולם ש"חג המולד הגיע מוקדם" השנה.

קנדי סוונפול מניקה - תמונה שהסעירה את הרשתות החברתיות. אינסטגרם, אתר רשמי
ככה נראית אשה כשהיא מניקה? התמונה שגרמה לקנדיס לחטוף על הראש מנשים ברחבי העולם/אתר רשמי, אינסטגרם

כמעט מיליון לייקים ו-27,000 תגובות מסבירים את ההלם מהמהפך שהציגה בפרק זמן שהוא כמעט בלתי אפשרי. "אני אוהבת להיות בכל מקום בעל תרבות חזקה, זה כיף לחקור וללמוד הרבה על הסינים בזמן שאני אורחת במדינה שלהם", היא אמרה אז, אחרי התצוגה. "הם כל כך מנומסים ומסבירי פנים", היא הוסיפה.

מה שהיה נראה כמו תשובת מלכות יופי קלאסית, מקבל היום משמעות נוספת בגזרת הפוליטיקלי קורקט והיכולת להיחשף לעולם מבלי בעצם לחשוף כלום. כזכור, רק לפני שנה גרמה הדוגמנית למיני שערורייה כשיצאה בהצהרת תמיכה בהנקה פומבית, ולפני כחודש וחצי הסעירה את הרשת בתמונת הנקה זוהרת שגרמה לה לחטוף על הראש מנשים שאצלן זה נראה קצת פחות שיקי.

עוד באותו נושא

"מול צילומי עירום אתם לא מנידים עפעף": קנדיס סוונפול תומכת בהנקה בפומבי

לכתבה המלאה
קנדיס סוונפול בהריון בתצוגת ויקטוריה'ס סיקרט 2017 בשנגחאי. GettyImages
כמעט מיליון לייקים ו-27,000 תגובות לפוסט ההכרזה על ההריון מסבירים את ההלם על המהפך שהציגה בפרק זמן שהוא כמעט בלתי אפשרי/GettyImages

"בבקשה קנדיס, שנייה לפני שאת מטיפה לחצי מאוכלוסיית העולם איך ואיפה להניק, תפגיני סולידריות ותעלי תמונה כשזה כואב לך ואת מוטרדת ומבולבלת כמו כולן, כפרה", כתבה אז אשת הרדיו והסטייל דפנה לוסטיג בחשבון האינסטגרם שלה, וצירפה תמונה רלוונטית של עצמה.

מי שציפה שסוונפול תיקח צעד אחורה ותצניע את יכולות העל שלה לייצר ילדים ולעבוד כסופרמודל במקביל, קיבל עכשיו תשובה ברורה. קנדיס היא אישה מזן אחר, והיא לא מתכוונת להתנצל על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully