וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 יום של סלפי-מראה: הבלוגרית "מן רפלר" תיעדה את הסטייל שלה בהיריון

20.12.2017 / 11:22

הבלוגרית האמריקאית האהובה, ליאנדרה מדין-כהן, החליטה לצלם את עצמה כל בוקר במשך חודש, להציג את השינויים בסגנון הלבוש שלה נוכח השינויים שעובר הגוף, ולהעניק לעוקבות כמה טיפים. לגזור ולשמור ואז להתעבר

ליאנדרה מדין, בעלת הבלוג מן רפלר. GettyImages
"בהתחלה נהניתי מהשינויים". ליאנדרה מדין-כהן לפני ההיריון/GettyImages

כל אישה בהיריון יודעת שקצת קשה לעמוד בקצב שבו הגוף משתנה. הבייבי-באמפ גדל לאט לאט ואיתו מגיעים שינויים גם בשאר האיברים. תמורות הגוף מחייבות את הנשים ההרות להיפרד מהמלתחה הישנה ולהצטייד בבגדי היריון תואמים ונוחים. ליאנדרה מדין-כהן, עורכת בלוג האופנה המצליח "מן רפלר", החליטה לתעד את עצמה במהלך ההיריון ב-30 סלפי מראה, כל יום במשך חודש, ולהציג לקוראות את הסטייל שלה נוכח השינויים שעובר הגוף.

"בהתחלה נהניתי מהשינויים של הבטן שלי – מהבטן הזעירה ועד הכדורסל שמתחבא מתחת לסוודר - אבל עכשיו אני כבר לא ממש מרגישה כמו עצמי. רציתי ללבוש בגדים שישקפו את ה'אני האמיתי שלי'", כתבה הבלוגרית האמריקאית האהובה בטור המיוחד שפורסם באתר.

עוד היא הוסיפה, בווידוי אמיתי וחשוף: "אולי זה נשמע שטחי – אבל השינויים אילצו אותי לחשוב ולתכנן לעומק מה אני הולכת ללבוש כל יום. חשבתי למה יש ימים שיותר חשוב לי לבטא את עצמי, ויש ימים שפחות, ולמען האמת – גם חשבתי למה יש בבעלותי כל כך הרבה בגדים. זו יכולה להיות תופעת לוואי של העבודה שלי בעולם האופנה וזו יכולה להיות גם האפשרות הכנה שאני מכורה לתרבות הצריכה".

במהלך נובמבר צילמה מדין את עצמה בכל בוקר. לדבריה, כשהיא מסתכלת עכשיו על התמונות היא לא תמיד מרוצה מאיך שהיא התלבשה. "כל האאוטפיטים נראים לי אותו דבר. ניסיתי לגוון עם אקססוריז, מעילים וצעיפים, אבל ברוב הימים לא הרגשתי שאני לובשת את הבגדים שלי או מביאה לידי ביטוי את הסטייל שלי. מה שכן – לא באמת אכפת לי".

עוד באותו נושא

אחרי תמונת ההנקה שהציתה סערה: קנדיס סוונפול בהריון שני

לכתבה המלאה

ממבט מהיר על התמונות שהעלתה, ניתן לראות כי אושיית הסטייל בת ה-29 העבירה את רוב הימים בנעליים שטוחות ונוחות. לפעמים, באירועים מיוחדים, היא לא חששה לעלות על עקבים. לצד התמונות סיפרה מדין כמה נוחים הם מכנסי הטייץ. ואכן - במרבית התמונות היא לובשת טייץ, שאותם שילבה עם סוודרים וצעיפים. גם כאן נרשמו כמה מקרים יוצאי דופן, שבהם היא החליטה להשקיע בשמלות.

כך או כך, בניגוד לטענותיה של מדין, ניכר כי הארון שלה הוא צבעוני וכי השילובים שהיא בוחרת בהם רחוקים מלהיות בנאליים - זה לא רק טייץ שחור וסוודר אפור - מדובר בחגיגה שלמה של שילובים יוצאי דופן.

"ניסיתי לגוון עם אקססוריז, מעילים וצעיפים": הטיפים של מן רפלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully