וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה וינטור, תכיני את עצמך: יש ספר המשך ל"השטן לובשת פראדה"

26.12.2017 / 13:12

יוצרת הספר האיקוני הודיעה כי היא סיימה לכתוב את הספר השלישי שלה, שיראה אור ביוני הקרוב. הספר מספר את סיפורה של אמילי צ'רלסטון, העוזרת השנייה של העורכת מירנדה פריסטלי, בתקופה שאחרי העבודה הקשה במגזין האופנה

מריל סטריפ ואן הת'ווי בסרט "השטן לובשת פראדה" (2006). צילום מסך,
האם בעקבות הספר נזכה לאיחוד מרגש של אן הת'אווי, מריל סטריפ ואמילי בלאנט על המסך?/צילום מסך

בשורות טובות לכל חובבות הספר האייקוני "השטן לובשת פראדה": יש ספר חדש בסדרה. הסופרת לורן וייסברגר, שאחראית על יצירת המופת שהפכה לאהובה במיוחד על כל חובבת סטייל, הודיעה כי היא מסיימת בימים אלו ספר נוסף ושלישי בסדרה, והוא צפוי לצאת לאור ביוני הקרוב. הספר החדש מפנה את הזרקור לעוזרת הגמלונית והמסורבלת של מירנדה פריסטלי, עורכת המגזין הפיקטיבי RUNWAY, ולא – אנחנו לא מדברים על אנדריאה זקס (שמגלמת אן הת'אווי בסרט), אלא לעוזרת השנייה - אמילי צ'רלטון (שאותה מגלמת בסרט אמילי בלאנט).

הספר, שנקרא "When life gives you Lululemons", מציג את החיים של צ'רלטון אחרי העבודה הקשה במגזין. צ'רלטון הפכה להיות יועצת תדמית מפורסמת, והספר נפתח בהזדמנות גדולה שניתנת לה כדי לקדם את הקריירה. אלא שיש לעבודת החלומות בעיה - היא בפרברים. אז ביי ביי ניו יורק. צ'רלטון עוברת לקונטיקט בעקבות ההצעה ומקבלת רשימת לקוחות נחשקת שכוללת דוגמנית-על הנשואה לסנאטור נחשב.

הספר כאמור עדיין לא פורסם במלואו, אך הפרק הראשון שלו כבר נחשף בכמה כלי תקשורת בעולם. הספר נפתח כשצ'רלטון מבלה במסיבת השנה החדשה בלוס אנג'לס ומקבלת שיחת חירום ממנהל אישי של כמה מהכוכבים הנחשבים במדינה. אחד הלקוחות שלו נתפס לבוש כמו נאצי – אסון יח"צ בקנה מידה עולמי. היא עוזבת את בעלה במסיבה וממריאה לניו יורק לפתור את הבעיה.

עוד באותו נושא

אנה יודעת לשחק אותה: כך הפכה אנה וינטור למעצמה בלתי מעורערת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עטיפת הסרט האייקוני/מערכת וואלה, צילום מסך

הספר השלישי יוצא 15 שנה אחרי הספר הראשון, שראה אור ב-2003. הספר הראשון היה עבור הכותבת, וייסברגר, חצי אוטוביוגרפי. זאת משום שהוא נכתב בתום תקופת ההתמחות שלה במגזין ווג בניו יורק, תקופה שהיא תיארה בספר כסיוטית לחלוטין. דמותה הקרה של פיסטלי מבוססת במידה מסוימת על עורכת ווג אנה וינטור.

מריל סטריפ ואן הת'ווי בסרט "השטן לובשת פראדה" (2006). צילום מסך,
מה קורה במערכת? שתי העוזרות של עורכת המגזין, מתוך הסרט/צילום מסך

הספר הראשון כידוע הצליח מאוד וזכה לגרסה הקולנועית הבלתי נשכחת עם מריל סטריפ. לפני חמש שנים פורסם הספר השני בסדרה של וייסברבגר, "נקמה לובשת פראדה: השטן חוזרת", שמתאר מפגש בין מירנדה פיסטלי לאנדריאה זקס עשור אחרי שהספר הראשון מסתיים. הספר השני לא הצליח כמו הראשון ואף לא זכה לעיבוד קולנועי משגשג. אולי הספר השלישי יציל את וייסברגר ונזכה לאיחוד מרגש של הת'אווי, סטריפ ובלאנט על המסך.

מריל סטריפ ואן הת'ווי בסרט "השטן לובשת פראדה", 2006. צילום מסך,
בטוח יש חומרים טובים לעלילת המשך/צילום מסך
מריל סטריפ ואן הת'ווי בסרט "השטן לובשת פראדה" (2006). צילום מסך,
כולן זוכרות את הסצנה הזאת/צילום מסך
אמילי בלאנט לובשת פראדה בגאלת המט, ניו יורק, 4 מאי 2015. GettyImages
נזכה לסרט המשך בכיכובה? אמילי בלאנט/GettyImages

עושה חשק לצפות בו שוב: קטעים מתוך הלהיט הקולנועי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully