וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה בדיקה: מותג משקפי השמש הקליפורני שעושה עלייה

תמר מרקוביץ'

2.1.2018 / 13:21

באקלים של 300 ימי שמש בשנה, הידיעה על עלייתו ארצה של המותג OLIVER people's היא בגדר חדשות טובות. בתפריט: דגמים בנגיעות וינטג' שמיישרים קו עם מגמות העונה, לצד שיתופי פעולה עם בתי אופנה כמו איזבל מארה ובלמיין

באקלים של 300 ימי שמש בשנה, ואקלים תרבותי ששואף מערבה באופן תדיר, הידיעה על עלייתו ארצה של מותג משקפי השמש הקליפורני המוצלח "OLIVER people's" היא בגדר חדשות טובות. האגדה של אוליבר פיפלס מספרת שלפני 30 שנה הגיע בחור צעיר בשם לארי לייט לאל.איי במטרה לשכור שטח ולהקים בו מותג משקפי שמש - כשהדייר הארכאי שגר בדיוק באותו מקום לפניו היה אופטיקאי. בזמן שהוא ניקה וסידר את המחסן, הוא גילה ארגז מעלה אבק של משקפי שמש מתקופת המלחמה, ושלל משקפי טייסים משנות הארבעים. ההווה הקליפורני והעולמי בכלל באותה תקופה כלל בעיקר מוזיקה אלקטרונית ואופנה תואמת - כלומר פלסטיקית ונוצצת - ולארי החליט לאמץ דווקא את הקו שנקרה לדרכו. והשאר, כמו שאומרים, הוא היסטוריה.

ההיסטוריה הזו כוללת שורה ארוכה של שיתופי פעולה מוצלחים, רגעי שיא ואינספור סלבס הוליוודיים שהנציחו את דגמי המותג בשורה הראשונה של משקפי השמש. איזבל מארה, בלמיין, זואי דשאנל, ג'ק יוסטון ורוברט אוונס הם רק קומץ קטן של מעצבי אופנה ואושיות קולנועיות ששיתפו פעולה במרוצת השנים עם מותג המשקפיים.

ההשראות מהודקות תמיד לנכסי התרבות של שכונת ווסט הוליווד בלוס אנג'לס בה נוסד המותג, והדגמים ניחנים בנגיעות וינטג' מובהקות שלכל היותר מיישרות קו עם מגמות אופנתיות וגחמות משתנות של צו השעה. השילוב של העיצוב האנטי-טרנדי עם הייצור הקפדני שמשלב מלאכת יד עדינה ומתכות וחומרים ברמה גבוהה - מבדיל את המותג מהרבה מותגים אחרים בשוק האופטיקה הנוכחי המתחרים על משבצת ה-best value for money.

באוליבר פיפלס אמנם לא נמצא שני זוגות ב-500 שקלים, אבל נמצא מסגרות עשויות בקפידה עם גימורים עשירים, עדשות מחומרים איכותיים ועתירי מחקר ועיצוב אייקוני שלא מתכופף או מתחנף בפני טרנדים עונתיים. דווקא בעידן האינסטגרם שבו השתכנענו שכל פאשניסטה מחויבת להחזיק עשרות משקפי שמש במלתחה (בכל זאת - הפריט הכי פוטוגני ומצטלם בפיד), כדאי להכיר את המותג שכבר 30 שנה עושה כבוד, מהסוג שנדמה שהיה יותר פעם, למוצר שהוא מוכר.

טווח מחירים: 1,300-2,000 שקלים. להשיג ברשת I-optic ובחנויות אופטיקה נבחרות.

עוד באותו נושא

מה יהיה פריט הלבוש הכי חשוב במלתחה שלכן ב-2018?

לכתבה המלאה

סרטון של צלם-העל פיטר לינדברג לכבוד חגיגות 30 שנה למותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully