וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנים ונהנים: ז'קט ג'ינס הולך להיות פריט הלבוש הכי חשוב במלתחה שלכן

1.1.2018 / 12:15

אחרי אווירת הנצנצים והפאייטים שהשתלטה על עולם האופנה לרגל הסילבסטר, אותנו מעניין כעת איזה פריט באמת יהיה שימושי עבורנו השנה. כוכב המלתחה של 2018 יהיה ז'קט ג'ינס, ויש גם הסבר די משכנע לכך

אתר רשמי

בווידיאו: הקפאת ג'ינס בפריזר - סרטון הדרכה של הטרנד החם.

קאיה גרבר לובשת ז'קט ג'ינס. אינסטגרם, אתר רשמי
אותנטיות שמשמרת על האיזון בין אמיתי למגניב. קאיה גרבר בז'קט ג'ינס/אתר רשמי, אינסטגרם

בחודש האחרון של 2017 קשה היה להתחמק מאווירת הנצנצים שהשתלטה על עולם האופנה. חלונות הראווה בכל מקום הצטמצמו לכדי קיומו של ערב הסילבסטר עם בשורת הגליטר והקונפטי כאילו אין מחר, כשבפועל כולנו יודעים שמדובר בפיקציה של כמה שעות.

אבל המחר הגיע, ועם כל הכבוד לשמלות הפאייטים - אותנו מעניין איזה פריט באמת יהיה שימושי עבורנו השנה. על פי תחזית הטרנדים בגרדיאן הבריטי, כוכב המלתחה של 2018 יהיה ז'קט הג'ינס, ויש גם הסבר די משכנע לכך. הוא נשען על המונח "אותנטי" כתואר האולטימטיבי של התקופה. אותנטיות מדברת על לשמר איזון בין אמיתי למגניב, ומה יותר מתאים להגדרה הזו מג'ינס? אז אם מכנסי דנים כבר הפכו לברורים מאליהם, על מנת לנצח השנה נזדקק לז'קט ג'ינס.

עוד באותו נושא

תסביך אם: איך זה שכולן לובשות מאם ג'ינס, ולמה גברים שונאים את זה?

לכתבה המלאה
ג'יג'י חדיד לובשת ז'קט ג'ינס. אינסטגרם, אתר רשמי
אושיות סטייל ומובילות דעה שלפו את ז'קט הג'ינס בזמן הנכון על מנת להצביע עליו כדבר הבא. ג'יג'י חדיד בז'קט ג'ינס/אתר רשמי, אינסטגרם

מי שמחפשת סימוכין לתאוריית האותנטיות יכולה למצוא אותם מככבים בתמונות משבוע האופנה האחרון, לאביב-קיץ הבאים, במסלולים של קלווין קליין, אדם סלמן, בלנסיאגה, סטלה מקרטני ואפילו כריסטיאן דיור, בית אופנה שלרוב אינו מזוהה עם בד הדנים.

גם אושיות סטייל ומובילות דעה שלפו את ז'קט הג'ינס בזמן הנכון על מנת להצביע עליו כדבר הבא. ריהאנה חרשה על הבלנסיאגה שלה לא מעט ב-2017, קאיה גרבר פופרצה בלי סוף עם הדנים שלה, וגם קים, קיילי, ג'יג'י ובלה סללו את הדרך חזרה לקשיחות הכבדה של הדנים כתחליף לקפוצ'ון של מגמת האתלז'ר (Athleisure).

הסבר נוסף לתיאוריה טמון גם במגמת ה"נאו-סטלגיה"- ערגה לעבר הקרוב, לתקופה שמתועדת בכמויות בגוגל אימג'ס. הרבה יותר קל למצוא רפרנס של בריטני ספירס בז'קט דנים מתחילת שנות האלפיים מאשר ז'קט רקמה ויקטוריאנית אותנטית מהמאה ה-19, מה שמחזק את התחזית.

קיילי ג'נר לובשת ז'קט ג'ינס. אינסטגרם, אתר רשמי
ערגה לעבר הקרוב, לתקופה שמתועדת בכמויות בגוגל אימג'ס. קיילי ג'נר בז'קט ג'ינס/אתר רשמי, אינסטגרם

אושיות סטייל נוספות מיישמות את המגמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully