וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון אופנתי: איך תיראה שמלת הכלה של מייגן מרקל?

16.1.2018 / 0:05

אנחנו לא יודעות איך תיראה השמלה הנסיכותית, אבל אנחנו יודעות בוודאות איך היא לא תיראה, כי בכל זאת - אין סיכוי שהכלה המדוברת תיכנס לטירת וינדזור לבושה בפדיחה שאיתה היא נשבעה אמונים בחתונתה הקודמת. ומה לגבי הכתר? מסתבר שאותו היא כבר ענדה כשהיתה תלמידת תיכון

רויטרס

בווידיאו: הכרזת האירוסים של מייגן מרקל והנסיך הארי.

ההימורים והניחושים על איך תראה שמלת הכלה שתלבש מייגן מרקל באביב הקרוב לא פוסקים, ואולם דבר אחד אנחנו יודעים לומר בוודאות השמלה של הנסיכה המיועדת לא תראה כמו השמלה שלבשה מרקל בחתונתה הראשונה. בשנת 2011 התחתנה השחקנית האמריקאית עם המפיק טרבור אנגלסון, נישואים שנמשכו כמעט שנתיים. תמונות שנחשפו מליל הכלולות המדובר שופכות אור על הטעם האופנתי שבו החזיקה מרקל בעבר, בתקווה שהיום היא השתדרגה וזנחה את הבחירות הקודמות.

החתונה הקודמת של מרקל נערכה על החוף בג'מייקה, שם נכחו כמאה מוזמנים בלבד, והשמלה שנבחרה הותאמה ללוקיישן. מדובר בשמלת סטרפלס מבד לבן מבריק עם מחשוף עדין בחזה, בשילוב חגורה נוצצת משובצת אבני חן. החתונה הקרובה בטירת וינדזור כנראה תדרוש ממנה שמלה אלגנטית, קלאסית, צנועה ומכובדת הרבה יותר.

מייגן מרקל. GettyImages
אנחנו מקוות שהטעם האופנתי שלך השתדרג מאז החתונה הקודמת. מייגן מרקל/GettyImages

ואם עדיין המוח הקודח לא נותן מנוח ומנסה לדמיין איך תיראה שמלת הכלה המלכותית, אז מרקל פיזרה רמזים נוספים לאורך ההיסטוריה. בשנת 2016, לפני שפגשה את הנסיך הארי, היא התראיינה למגזין גלאמור, וסיפרה על שמלת הכלה שעליה היא חולמת. לפי הריאיון היא חולמת על שמלה פשוטה והזכירה את זו שלבשה אושיית הסטייל קרולין בסט קנדי בחתונתה, בעיצובו של נרסיסו רודריגז. הראיון נערך על רקע פרק החתונה בסדרה "Suits" שבה מככבת מרקל. בסדרה לבשה השחקנית, שמשחקת את רייצ'ל זיין, שמלה עם מחשוף וי וחצאית נפוחה. מעניין אם גם זו היתה בחירה אופנתית שלה.

עוד באותו נושא

בורסת ההימורים החלה: מי יעצב את שמלת הכלה של מייגן מרקל?

לכתבה המלאה
מייגן מרקל, הנסיך הארי. GettyImages
עד שלא תגידי "איי דו", לא תוכלי לענוד כתר. מרקל והנסיך הארי בשבוע שעבר/GettyImages

גם בנוגע לכתר שעשויה מרקל לשים על ראשה ב-19 במאי, לא מפסיקות להגיע השערות וספוקלציות. לפי שעה, מרקל לא יכולה לענוד כתר משום שלפי חוקי המלוכה בבריטניה כתר מיועד לנשים נשואות בלבד. ואולם, גם בענידת כתרים מרקל כבר התנסתה בעבר, הרבה לפני שחשבה שיום יבוא והיא תיכנס למשפחת המלוכה הבריטית. בתמונה שנחשפה מהנשף בתיכון שלה, שבו הוכתרה כמלכה, היא נראית עם כתר נוצץ לראשה. כנראה שהיא נועדה למעמד כבר מגיל ההתבגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully