וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני גיל 60, שרון סטון עפה על החיים בתחתונים וחזייה

12.2.2018 / 0:07

השחקנית מעטרת את שער מגזין ואניטי פייר האיטלקי, שם היא מדברת על הסדרה החדשה בכיכובה, ומצטלמת בהלבשה תחתונה כשהיא רוקדת כאילו איש לא צופה בה. ראש טוב

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: פרומו ל"פסיפס", הסדרה החדשה עם שרון סטון.

שרון סטון בהלבשה תחתונה מצטלמת למגזין ואניטי פייר האיטלקי גיליון מרץ 2018. אתר רשמי
מציגה גוף חטוב וראש טוב. שרון סטון/אתר רשמי

בגיל 59 שרון סטון עפה על החיים, והחיים עפים עליה בחזרה. השחקנית הוותיקה מעטרת את שער גיליון מרץ של מגזין ואניטי פייר בגרסתו האיטלקית, שם היא מדברת על "פסיפס" ("מוזאיק"), המיני-סדרה החדשה של סטיבן סודרברג ב-HBO (בישראל משודרת ב-yes, HOT וסלקום TV), בה היא מגלמת סופרת ילדים מפורסמת שנעלמה.

בגיל שבו הרבה קולגות שלה לתחום כבר פרשו מזמן, אם לא מהמסך אז לפחות מהצורך להתפשט מול המצלמות, סטון מככבת בהלבשה תחתונה. בסדרת הצילומים שהופקה עבור המגזין היא מרקדת כאילו איש לא צופה בה, ומציגה גוף חטוב ומעורר קנאה כשהיא לובשת תחתונים וחזייה מתחרה שחורה, ז'קט פרוותי מעל ומגפוני סטילטו.
.

עוד באותו נושא

כוכבות מעל גיל 50 רוצות שכל העולם יראה אותן בביקיני

לכתבה המלאה

על עבודת הסטיילינג הופקדה אליזבת' סטיוארט, ואם השם מצלצל לכם מוכר זה בגלל שהיא אחראית בין השאר גם על הסטיילינג של גל גדות - שעובר לאחרונה מהפך ונהיה חושפני ונועז יותר.

לפני שנתיים וחצי הפתיעה אותנו סטון כשהחליטה להוריד את הבגדים ואת המגננות ואפילו הודתה שהיא מזריקה בוטוקס: "זה בדיוק כמו כל טיפול פנים". בגיל 57 היא התראיינה לגיליון ספטמבר היוקרתי של מגזין הארפר'ס בזאר כשלגופה תכשיטי יהלום יוקרתיים ונעלי עקב בלבד. פעם סמל מין תמיד סמל מין.

שרון סטון ובנה על השטיח האדום של גלובוס הזהב ינואר 2018. GettyImages
אוקיי, זו כבר פוזה מוזרה/GettyImages

נראה כי באיטליה יש פתיחות גדולה בכל הנוגע לנשים מבוגרות עם סטייל. באוקטובר האחרון שיגר מגזין ווג איטליה הנחשב מנה גדושה של יופי ותיק, במסגרת גיליון ה"טיימלס" (על-זמני) שמיועד לראשונה עבור נשים שחצו את גיל 60.

לורן האטון, שהייתה כוכבת בסבנטיז, שברה שם שיא בתור הדוגמנית המבוגרת ביותר על שער ווג. רגע לפני גיל 74 היא הצטלמה לסדרת תמונות נוטפת שיק שהציגה אותה בחזייה, לצד גבר צעיר, על הרצפה ועם ג'וינט. "הצילומים האלה יכולים לשנות את פני החברה", אמרה האטון.

שרון סטון ובנה על השטיח האדום של גלובוס הזהב ינואר 2018. GettyImages
סטון עם בנה רון בן ה-17 על השטיח האדום של טקס גלובוס הזהב, ינואר 2018/GettyImages
שרון סטון על השטיח האדום של גלובוס הזהב ינואר 2018. GettyImages
גאים בך שלא נסחפת עם הבוטוקס ושמרת על מראה טבעי/GettyImages
שרון סטון. GettyImages
שיק רוקנ'רולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully