וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצמה נשית על פי טום פורד: "פוסי-פאוור" על המסלול בשבוע האופנה

12.2.2018 / 14:33

המעצב החליט שלא לשתוק נוכח גל ההטרדות המיניות בתעשייה, ושלח אל המסלול דוגמניות בתיקים ונעליים עם הכיתוב "Pussy Power" באותיות זוהרות. מלבד מסר של העצמה בהשראת MeToo#, מסתתרת שם גם עקיצה לנשיא טראמפ. מתי יגיע החיקוי לזארה?

תיק pussy power טום פורד שבוע האופנה ניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
בשקט אמנם, מצליח פורד להעביר מסר עוצמתי. התיק מהמסלול בשבוע האופנה בניו יורק/צילום מסך, אינסטגרם

המסלולים של שבוע האופנה בניו יורק, שמתקיים בימים אלו, מכילים לא מעט ביקורות בנושאים חברתיים. הפעם מדובר בתצוגה של טום פורד, שנקטה עמדה חברתית-פוליטית ברורה בעד פמיניזם, העצמה נשית ושוויון זכויות מגדרי. זאת באווירת מחאת MeToo# שהפכה לחלק בלתי נפרד מהנוף בעולם האופנה. בנוסף להשפעה על הסטיילינג והעיצוב ברוח התקופה, הביאה המחאה גם לכמה וידויים חושפניים וכואבים על התנהגות בלתי הולמת מצד גורמים בתעשייה.

עוד באותו נושא:
הפרשה שמסעירה את עולם האופנה: "תפס אותי בציצים כדי לבדוק אם הם אמיתיים"
כריסטי ברינקלי חושפת: כך טראמפ ניסה לפתות אותי באופן לא הולם כשהיה נשוי
אין רגע דל: פרשת ההטרדות המיניות החדשה שמסעירה את תעשיית האופנה

טום פורד לא יכול היה לשתוק נוכח אותם שינויים חברתיים, ועל המסלול שבו הוצגה קולקציית סתיו 2018 הדהד בעוצמתיות המסר שבא לידי ביטוי באקססוריז. על התיקים והנעליים הנוצצים שנראו על המסלול הופיע באותיות זוהרות הכיתוב "Pussy Power". מדובר בניסיון ציני וביקורתי לתמוך בנשים, נוכח גל ההטרדות המיניות שנחשף מאז אוקטובר האחרון, אז החלה מגמת MeToo# לתפוס תאוצה.

ואולם, הביקורת הצינית אינה מכוונת רק לפרשת ההטרדות המיניות, אלא מכילה גם עקיצה לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בשל אחד הציטוטים שמיוחסים לו. אותו ציטוט ("grab her by the pussy" שנאמר על ידו ב-2005), השפיע על פורד בבחירת הביטוי הספציפי - "Pussy Power" - שהוטבע על האקססוריז. בכך הצליח המעצב להעביר מסר עוצמתי נגד היחס המשפיל כלפי נשים ובעד העצמתן.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו בתצוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully