וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שיער טוב, כל יום: בדקנו את מוצרי השיער החדשים

שירלי אכסלרוד

21.2.2018 / 12:03

קרם מיוחד למתולתלות, קרם בניחוח ספא, שמפו לשיער שברירי, שמפו להון-שלטון, מרכך קסמים שפותח קשרים תוך 3 דקות בלבד וגולת הכותרת - חלב שיער!

אתר רשמי

בווידיאו: שלא נדע מצרות - בלוגרית מציגה את טרנד השיערות באף.

סוקי ווטרהאוס וג'ורג'יה מיי ג'אגר עם סיכות בשיער. אינסטגרם, אתר רשמי
כשהשיער מסתדר, החיים עצמם מסתדרים/אתר רשמי, אינסטגרם

קרם גלייז לבנייה ועיצוב תלתלים של אמיקה

קרם תלתלים של אמיקה. יח"צ,
הג'יף הריחני הטוב ביותר שהיה אי פעם/יח"צ

הקרם גלייז של אמיקה לבנייה ועיצוב תלתלים שיחק לנסיינית המתולתלת ח' ברגשות. מצד אחד, מרקם שעל פניו הרגיש נחמד, נטול דביקות ועם ריח משגע. מין ריח מהסוג שהרגיש קצת פשוט בשנייה הראשונה, אבל בחלוף השעות ייתר לגמרי את הבושם, גרם לאנשים להתקרב לח' קצת יותר מדי במעלית ולח' עצמה לרחרח את עצמה בתשוקה. מצד שני, כבר היו לה קרמים לתלתלים טובים יותר. כאלה שהשאירו תלתלים מעוצבים יותר, רכים יותר ונטולי שכבה דקה ושמנונית מעט של ג'יף. גם אם זה הג'יף הריחני ביותר שהיה לה אי פעם.

AMIKA, 40UP GLAZE Cream, מחיר: 80 שקלים ל-400 מ"ל.

עוד באותו נושא

זו שגרת הטיפוח היומית של ויקטוריה בקהאם - והיא עולה 1,635 דולר

לכתבה המלאה

שמפו ומסכה מסדרת reflection של קרסטס

מסכה של קרסטס. יח"צ,
כבר אחרי החפיפות הראשונות השיער התרכך ונרגע, ושב להיות גמיש ומבריק/יח"צ

רצה הגורל וטקס הבלונד הרבעוני של א' הסתיים בתקלה לא נעימה: שיער שרוף קלות, זוהר בחושך בצהוב רדיואקטיבי. כך הפכה א' למועמדת המושלמת להתמרח בסדרת reflection של המותג העילאי קרסטס, שבנוסף לשמפו, למרכך ולמסכה, מציעה להרפתקניות גם "טוש מתקן" שיחד עם המסכה אמור לשפר את מראה הצבע. מדוע להרפתקניות? מאחר שהוראות השימוש כה מרובות דיסלקיימרים ואזהרות על תגובות אלרגיות, פריחה ועקצוצים אפשריים, שהן הוציאו ל-א' את החשק לחיות. א' הסתפקה באמצעים הנורמטיביים והיתה מרוצה מאוד, כיאה לשמפו ולמסכה שעולים כמשקלם בזהב: כבר אחרי החפיפות הראשונות השיער התרכך ונרגע, ושב להיות גמיש ומבריק. הצבע התאזן וקיבל גוון הגיוני, ול-א' לא נותר אלא לפתור את בעיית ההתמכרות למחיר שנועד להון-שלטון בלבד.

KERASTASE, REFLECTION - שמפו 129 שקלים ל-250 מ"ל, קונדישינר 155 שקלים ל-200 מ"ל, מסכה 180 שקלים ל-200 מ"ל, טוש מתקן, 149 שקלים ל-10 מ"ל. להשיג במספרות המורשות.

מרכך פותח קשרים של פנטן

מוצר לשיער של פנטן. יח"צ,
הקסם קרה! 3 דקות עם המרכך הספיקו כדי לפרום בקלילות את הראסטות/יח"צ

ת' אינה בררנית, ומבחינתה כל מה שפותח את הקשרים שמתחבאים לה בשיער כמו גוזלים בקן - לוקח, כולל מוצרי קונפקציה שקונים בסופר, ובפרט מוצרי פנטן, מותג שלרוב מצטיין במחיר שפוי וריח מוצלח. "מרכך הקסם", המוצר האחרון ששחררו שם, שוכח מאין הוא בא (מהמדף ליד משחות השיניים), ומשוויץ ב"טכנולוגיה חדשנית המתפזרת לאורך סיב השערה ומשחררת חומרים פעילים מיקרו-קשיחים" - הבטחת על חלל שכזו, שמגיעה לרוב עם תג מחיר תואם וזמינות במספרות בלבד. הלו, אתה מרכך מהסופר. אז בוא נרגיע עם הטכנולוגיה ונתרכז במבחן התוצאה: הקסם קרה! 3 דקות עם המרכך הספיקו כדי לפרום בקלילות את הראסטות, ולהשאיר שיער משיי, רך ומתבדר בניחוח הפנטני המוכר והנעים. כל הטוב הזה מגיע במחיר קטנטן וביעילות שיא, ומומלץ מאוד.

פנטן, מרכך 3 דקות, 15 שקלים ל-100 מ"ל.

שמפו ומרכך לשיער חלש של SYOSS

שמפו של סיוס. יח"צ,
השמפו והמרכך נחמדים ויעילים ובתנאי שאין מהם ציפיות מוגזמות למשהו מעבר לניקוי וריכוך/יח"צ

נתחיל בהיעלבות: הסדרה החדשה של SYOSS מיועדת לשיער חלש, דליל ושברירי, שזה במלים אחרות - עוד שנייה קרחת. נסיינית שלמדה על בשרה מה עושות לשיער שנים של צביעה ודיאטת הקאות, השתמשה שבועיים רצוף בשמפו ובמרכך שמבטיחים "עד פחות 95% שבירת שיער", ושרדה כדי לספר: השמפו והמרכך נחמדים ויעילים ובתנאי שאין מהם ציפיות מוגזמות למשהו מעבר לניקוי וריכוך. השיער המשיך להיות דליל, השורשים נידפים ברוח והקרקפת עצבנית, ואת כל אלה כבר אי אפשר כנראה יהיה לשנות עם שמפו.

SYOSS שמפו לחיזוק שורשי סיב השערה, 16 שקלים ל-600 מ"ל.

קרם לחות של לוריאל פריז

קרם לחות לשיער של לוריאל פריז. יח"צ,
הצליח לא רע במיגור פריזים קופצניים/יח"צ

הם מגיעים במארז אלגנטי ורב טעם של הביוקר שראוי לפרגן על יופיו, מריחים מתובלן עדין כמו ספא של מיליון דולר, ומחכים במחיר קטן לגמרי בסופר פארם השכונתי - הסדרה החדשה של לוריאל פריז מצליחה ליהנות מכל העולמות. בסדרה שלוש משפחות מוצרים שמתאימים לשיער יבש, שיער עדין ושיער צבוע, על אף שאם תשאלו אותנו, שאין לנו כלום בחיים חוץ מקונספירציות קטנות, כולם מכילים את אותו חומר בדיוק. נדגם ממנה קרם לחות לשיער יבש, שעשה עבודה לא רעה על שיער כמוש ומחושמל. הקרם דקיק למדי, ובמינונים הנכונים, כלומר - לא יותר מדי, הצליח לא רע במיגור פריזים קופצניים.

לוריאל פריז, קרם לחות Botanicals Fresh Care Safflowerמחיר: 45 שקלים ל-100 מ"ל (36 שקלים בחודש פברואר).

חלב שיער של שוורצקופף פרופסיונל

שמן אגוז לשיער של שוורצקופף. יח"צ,
מבטיח לארגן ברק, זוהר, לחות, פתיחת קשרים, ריכוך ומציאת זיווג עוד השנה - ולא מקיים/יח"צ

חלב שיער. כמה שרצינו לאהוב ולהתחייב אליך לעולמי עד, מכל הסיבות שבעולם: קודם כל, השם. אך טבעי הוא שאחרי חלב עזים וחלב הרים, יהיה אחד גם לשיער; חוץ מזה, הוא מגיע בבקבוק ספריי אדום ויפה תואר; והכי חשוב - ניחוח למות בשבילו, או לפחות להשפריץ ללא הכרה, בטח כשהוא מבטיח לארגן ברק, זוהר, לחות, פתיחת קשרים, ריכוך ומציאת זיווג עוד השנה. אבל מה לעשות שהשיער היה אמנם ריחני, אבל גם מבולגן, דביק, סבוך, וגם התלתלים לא ממש חיבבו אותו. קצת יותר מדי גם בשביל אווזות שנותנות לאף ללכת במקומן.

שוורצקופף פרופסיונל, חלב שיער BC Brazilnut Oil Talent 10, מחיר: 158 שקלים ל-100 מ"ל. להשיג במספרות המורשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully