וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרינססה: האחיינית של הנסיכה דיאנה על המסלול של שבוע האופנה במילאנו

27.2.2018 / 7:57

לו הייתה בחיים, הנסיכה דיאנה הייתה גאה מאוד באחיינית שלה, בתו של אחיה הצעיר צ'ארלס. ליידי קיטי ספנסר בת ה-27 זכתה לצעוד על המסלול בתצוגה היוקרתית של דולצ'ה וגבאנה, והיא לא הייתה בת האצולה היחידה שכיכבה שם

אתר רשמי

בווידיאו: צפו בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה שהתקיימה השבוע במילאנו.

כמה חבל שהנסיכה דיאנה לא זכתה בחייה לראות את האחיינית הצעירה שלה פורחת ומתפתחת, וכובשת את שבוע האופנה במילאנו. יש סיכוי גדול שזה היה מסב לה גאווה רבה. ליידי קיטי ספנסר בת ה-27, בתו של צ'ארלס - אחיה הצעיר של דיאנה - השתתפה בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה שנערכה הפעם תחת הכותרת "סודות ויהלומים". ספנסר צעדה על המסלול כשהיא עונדת כתר לראשה, בקריצה מסוימת לדודתה המנוחה.

זו לא הפעם הראשונה שבה ספנסר הצעירה עוסקת בדוגמנות. ברזומה שלה ישנם כמה צילומים והופעות במגזיני האופנה השונים ואף שיתופי פעולה קודמים עם דולצ'ה וגבאנה. ואולם, ההשתתפות בתצוגה היוקרתית הוא רגע שיא עבורה. עובדה - היא לא הפסיקה לתעד את היום החגיגי בחשבון האינסטגרם שלה, והעלתה שלל תמונות וסרטונים.

ליידי קייטי ספנסר שבוע האופנה מילאנו דולצ'ה וגבאנה. GettyImages
עונדת כתר כמו נסיכה, קריצה לדודתה המנוחה. ליידי קיטי ספנסר בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה במילאנו/GettyImages

ספנסר לא הייתה בת האצולה היחידה שצעדה על המסלול של דולצ'ה וגבאנה השבוע. את התהילה והזוהר חלקה ספנסר עם האחיות לבית משפחת מנרס - הבנות של הדוכס והדוכסית מראטלנד. מדובר באחות הבכורה, ליידי ויולט מנרס בת ה-25, האחות הבינונית, ליידי אליס מנרס בת ה-23 שכבר דגמנה בעברה, והאחות הצעירה, ליידי אליזה מנרס בת ה-21, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה.

ליידי קייטי ספנסר ליידי ויולט ליידי אליס ליידי אליזה מנרס דולצ'ה וגבאנה שבוע האופנה מילאנו. GettyImages
בנות משפחת האצולה בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה. משמאל לימין: ויולט, אליס, אליזה וקיטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully