וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה פה!? הדוגמנית הזאת עומדת להטריד את מנוחתכם

5.3.2018 / 0:10

דוגמנית בשם רוז צייצה תמונות של התלבושת החדשה שלה, ושלחה את טוויטר לסחרור. היא לבשה חולצה עם פסים אופקיים ומכנסיים עם פס אנכי, ופעם נוספת הוכיחה שמה שרואים זה לא תמיד מה שיש

קובי רפאלי

בסרטון - הכל שאלה של פרספקטיבה

זוכרים את תעלומת צבע השמלה, שגרם לכולנו לגרד בפדחת ולהשתגע מהקושי שלנו להבין אם זה "זהב או כחול?" ומכך שכל אחד בוחר בתשובה אחרת? ובכן, התכוננו לאשליה האופטית החדשה שתטריד את מנוחתכם לפחות בכמה השעות הקרובות. דוגמנית בשם מריסול ווילנובה צייצה בטוויטר שתי תמונות של התלבושת החדשה שלה, וגרמה לכולם לשאול רק שאלה אחת: רגל אחת או שתיים?

עוד בנושא
סגולה או ורודה? הנעל ששוברת את האינטרנט

מה קורה פה?

דוגמנית צילמה סלפי ויצרה אשליית רגליים. טוויטר, @milanoysl, צילום מסך
כמה רגליים יש לה?/צילום מסך, טוויטר, @milanoysl
דוגמנית צילמה סלפי ויצרה אשליית רגליים. טוויטר, @milanoysl, צילום מסך
דוגמנית צילמה סלפי ויצרה אשליית רגליים/צילום מסך, טוויטר, @milanoysl

בתמונות, מריסול לובשת חולצה עם פסים אופקיים ומכנסי ריצה עם פס אנכי לאורך הרגל. "כן, הרגע שילבתי פסים אנכיים ואופקיים", היא כתבה, וממבט ראשון נראה שבזה מסתיים הסיפור. אך האם אתם באמת רואים את שתי רגליה בתמונה? אם תסתכלו טוב טוב, תבינו שלא, העיניים שלכם עובדות עליכם. ה"רווח" שבין הרגליים שלה הוא בעצם חלק מהמכנסיים. "זה יותר מבלבל מעניין השמלה ב-2015", כתב אחד הגולשים, שהביע את מה שכולם חושבים.

הציוץ שהתחיל את הכל

הגולשים לא אהבו רק את האשלייה, אלא רבים התלהבו מהמראה הכללי ושילוב הבגדים ולמענם מריסול חשפה את המקור: החולצה היא מ-Stradivarius והמכנסיים מזארה - אז גם אתם יכולים עכשיו ליצור את הלוק והאפקט.

הציוץ צבר כבר כמעט 45 אלף לייקים וכ-8,000 אנשים צייצו אותו מחדש. אם אתם רוצים לשחק קצת עם המוח של החברים והמשפחה, תראו להם את התמונות ותנו להם להבין לבד מה קורה. ההנאה מובטחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully