וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחזרת בענק: השחקנית שלבשה את שמלת האוסקר שלה מ-1962

5.3.2018 / 12:15

כמעט שישה עשורים אחרי שזכתה ריטה מורנו בפרס האוסקר לשחקנית המשנה הטובה ביותר, היא החליטה לשלוף את השמלה שלבשה ברגע המרגש וללבוש אותה שוב. "היא סתם היתה תלויה אצלי בארון", סיפרה. ואם היא עדיין עולה עליה ונראית טוב - מי אנחנו שנבקר?

עריכה: נועה לוי

בווידיאו: סיכום הרגעים הגדולים של טקס האוסקר.

אנשים נוטים לשמור בגדים מרגעים גדולים בחייהם - החל מסניקרס שהובילו לזכייה בתחרות ספורט חשובה, דרך שמלת בת המצווה אן שמלת הפרום ועד כמובן שמלת הכלה. אם כך, מה הפלא שהשחקנית והזמרת ריטה מורנו שמרה את השמלה שלבשה כשזכתה בפרס האוסקר ב-1962?

ברוב המקרים, מי שמתקשה להיפרד מהבגד - שומר אותו בארון ולעתים שולף, מתבונן, נזכר ברגעים הנעימים - ומחזיר שוב לארון עד לפעם הבאה שיחווה התקף נוסטלגיה. זה לא המקרה של מורנו, שהחליטה לשחזר את ההצלחה ולבשה הלילה לטקס האוסקר ה-90 את אותה שמלה מדוברת, כמעט שישה עשורים אחרי שלבשה אותה לראשונה. ואם היא עדיין עולה עליה ונראית טוב - למה לא בעצם?

ריטה מורנו טקס אוסקר 2018. GettyImages
אותה שמלה, עם שינויים קלים. ריטה מורנו, הלילה בלוס אנג'לס/GettyImages

בשנת 1962, כשהכוכבת ילידת פוארטו ריקו לבשה את השמלה לראשונה, היא זכתה בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר עבור השתתפותה בסרט "סיפור הפרברים". אתמול, 56 שנים אחרי, היא הגיעה לשטיח האדום לבושה באותה שמלה שעוצבה מבדים מהפיליפינים, עם שינויים קלים באזור המחשוף. במקום מחשוף סגור, הפכה מורנו את השמלה לסטרפלס, והוסיפה שרשרת זהובה. כמו כן, היא הוסיפה כפפות בצבע שחור.

"היא פשוט היתה תלויה אצלי בארון", סיפרה מורנו למראיין של ערוץ E!, ראיין סיקרסט, על ההחלטה לשחזר את השמלה לטקס הנוכחי. היא הודתה כי לא חשבה שגם הפעם היא תצליח למשוך מבטים בעקבות הבחירה האופנתית, ובכל זאת זכתה לכותרות.

עוד באותו נושא

בשיא שלה: גל גדות כבשה את השטיח האדום של האוסקר

לכתבה המלאה

מורנו עם השמלה ב-1962

ריטה מורנו טקס האוסקר 2018. GettyImages
השמלה עדיין עולה עליה ועדיין נראית זוהרת/GettyImages
ריטה מורנו טקס אוסקר 2018. GettyImages
הוסיפה שרשרת זהב ללוק/GettyImages
ריטה מורנו טקס אוסקר 2018. GettyImages
משתעשעת על הבמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully