וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מככבת על שער ווג הודו ומעצבנת את הקוראות

חודשיים אחרי שבתה השלישית הגיעה לעולם, חוזרת האמא לעניינים ומככבת על שער מגזין ווג הודו עם הפקת אופנה בה היא לובשת דגמים של מעצבים הודיים. התמונות עוררו סערה בקרב הקוראות המקומיות: "למה לא לבחור דוגמנית הודית שתייצג את התרבות שלנו?"

בווידאו: קים קרדשיאן מדברת על השיער הוורוד שלה (סנאפצ'ט)

בווידיאו: ובינתיים במקביל - קים קרדשיאן מטיילת ביפן.

כמעט חודשיים אחרי שנולדה שיקגו, בתם השלישית של קים קרדשיאן וקניה ווסט, החליטה הכוכבת לחזור לעניינים. ואיך חוזרים למשחק אם לא באמצעות שער לווג? קרדשיאן מככבת על שני שערים שונים של ווג הודו ללגיליון מרץ 2018 ומתראיינת למגזין לראשונה בחייה.

על אחד מהשערים מופיעה הכוכבת כשהיא לובשת שמלת טול אדומה, ובשער השני היא לובשת שמלה שחורה. בצילומים עבור המגזין, שנערכו בלוס אנג'לס, לבשה קרדשיאן בגדים שעוצבו על ידי המעצבים ההודיים אניטה דונגרה, אנימיקה חאנה וסאביאצ'י מוקראג'י.

עוד באותו נושא

"אין מספיק הודיות יפות?" זעם נגד קנדל בעקבות שער בווג הודו

לכתבה המלאה

"הסארי, התכשיטים, הבגדים - הכל כל כך יפה", אמרה קים קיי למראיין מטעם המגזין. בכתבה היא מספרת על העסק המשפחתי ועל הקשר בינה לבין אחיותיה. ואולם, הבחירה בקרדשיאן לשער המגזין, כמו גם הריאיון עמה, עורר סערה בקרב הקוראות בהודו, שסברו כי המגזין צריך להקדיש את עצמו לקידום דוגמניות הודיות ולא כוכבות מערביות.

"למה לא לבחור דוגמנית הודית שתייצג את התרבות שלנו?", כתב אחד הגולשים. אחר טען: "גם הצוות - הצילום, הסטיילינג, האיפור והשיער - הם כולם אמריקאים. אף אחד מהם לא הודי. חבל, זו הייתה יכולה להיות הזדמנות להציג את הכישרון ההודי לעולם". גולש אחר ניסה להזכיר למערכת ווג סצנה מהתכנית של הקרדשיאניות שצולמה ב-2012, ובה אמרה קים כי האוכל ההודי מגעיל אותה.

בתוך ים התגובות הזועמות, ציוץ אחד הציע נקודת מבט אחרת. "אני קצת מבולבל", כתב הגולש. "תמיד כשאחת מבנות הקרדשיאן מכבבות על שער מגזין כלשהו כולכם מתעצבנים. למה? אני לא שומע אתכם מתלוננים כשסינדי קרופורד, ג'ניפר אניסטון או בלייק לייבלי מופיעות על השער".

זו לא הפעם הראשונה שקוראות ווג הודו מתרעמות על הבחירה במשפחת קרדשיאן לככב במגזין. לפני כשנה הייתה זו האחות הצעירה, קנדל ג'נר, שנבחרה להופיע בהפקה של המגזין לרגל 10 שנות קיומו. השער המוצלח עורר גם הוא זעם בקרב הקוראות בטענה ש"הכוכבת הלבנה" לא מייצגת את העם ההודי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully