וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלמות שבחוסר שלמות: הנשים האמיתיות על המסלול של טוונטיפורסבן

12.3.2018 / 15:20

התצוגה שפתחה את יומו השני של שבוע האופנה בתל אביב הציגה את הקולקציה על הלקוחות של הרשת. לצד הפרזנטוריות, צעדו צעירות מכל הסוגים, המידות והצבעים. וזה עדיין לא היה רגע השיא

יח"צ - חד פעמי

התצוגה שפתחה את יומו השני של שבוע האופנה בתל אביב הייתה של המותג הצעיר טוונטיפורסבן. נראה כי המותג הפנים את רוחו של שבוע האופנה, הלוא הוא שינוי אידיאל היופי, ויישם את זה בצורה הטובה ביותר מבין כל התצוגות שהיו עד עכשיו.

בטוונטיפורסבן החליטו לגייס את הקהל האמיתי של הרשת לצעוד על המסלול. צעירות כבנות 20 מכל הסוגים: גבוהות, נמוכות, רזות, מלאות, כאלה שהג'ינס לא יושב עליהן פרפקט, כאלה שלא יודעות לצעוד מושלם על עקבים, מרכיבות משקפי ראייה, עם חצ'קונים, עם שיער מכל הסוגים. דווקא בתוך חוסר השלמות הזו נמצאת השלמות. אלו הן הנשים האמיתיות שהתעשייה מדברת עליהן, הלקוחות.

שבוע האופנה תל אביב טוונטיפורסבן TWENTYFOURSEVEN. אבי ולדמן,
הנשים האמיתיות שהתעשייה מדברת עליהן. הלקוחות של טוונטיפורסבן צועדות על המסלול/אבי ולדמן

לצד אותן צעירות, שבואו נודה באמת, בשום הזדמנות אחרת לא היו זוכות לצעוד על מסלול, היו גם דוגמניות מוכרות כמו דורית רבליס הבינלאומית, אנה זק ובר זומר, שהשתלבו באופן מושלם. כי בחברה יש הכל מהכל, וגם אלו שנולדו עם נתונים של דוגמנית הן חלק מהפאזל האנושי. כולן יחד הציגו את קולקציית אביב-קיץ הקלילה שכללה פרינטים פרחוניים, פסים, צבעוניות ודנים.

עוד באותו נושא

שבוע האופנה של תל אביב: סיכום יום התצוגות הראשון

לכתבה המלאה
שבוע האופנה תל אביב טוונטיפורסבן TWENTYFOURSEVEN. אבי ולדמן,
יש מקום לכולן בפאזל האנושי/אבי ולדמן

החלק הכי מרגש בתצוגה הגיע כמובן בסיומה, כשלמסלול יצאה אלונה נאומוב, בת 20 מאשדוד, צעירה משותקת שנעזרת בהליכון. מחיאות הכפיים התחזקו עם כל צעד שלה, עד שבשלב מסוים הקהל נעמד ומחא כפיים בהתלהבות. זה המסר החשוב ביותר של שינוי אידיאל היופי, שגם לצעירה שנעזרת בהליכון מגיע להתלבש בסטייל. וכשהצעירה נעמדה באמצע המסלול, צעירות נוספות מהקהל קמו, עלו למסלול ונעמדו לצדה, כמהלך מתוכנן כמובן, שהמסר שלו הוא - מי שראויה לצעוד על המסלול יכולה להסתתר בינינו, הקהל.

שבוע האופנה תל אביב טוונטיפורסבן TWENTYFOURSEVEN דורית רבליס. אבי ולדמן,
הבינלאומיות השתלבה מעולה במותג המקומי. דורית רבליס/אבי ולדמן
שבוע האופנה תל אביב טוונטיפורסבן TWENTYFOURSEVEN אנה זק. אבי ולדמן,
מציגה את קולקציית אביב-קיץ הקלילה. אנה זק/אבי ולדמן
שבוע האופנה תל אביב טוונטיפורסבן TWENTYFOURSEVEN. אבי ולדמן,
הרגע המרגש בתצוגה/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully