וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מקפיד לשמור על האותנטיות ולא יוצא לחו"ל, כיף לי פה בקטן"

13.3.2018 / 8:43

שבוע האופנה ייחתם הלילה בתצוגה של אחד המעצבים המסקרנים שפועלים בארץ - ויוי בלאיש, שעמד בעבר בראש בית האופנה האיטלקי קוואלי. הקולקציה שנראה על המסלול יוצקת בכתב הבוהמייני המוכר שלו את הסגנון היפני לכדי אוסף המשופע בעבודות יד עדינות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישתתף בפעם השנייה בשבוע האופנה המקומי, אחרי שבשנה שעברה יצא לראשונה מהשקט התקשורתי שגזר על עצמו מאז שחזר לארץ ממילאנו לפני 12 שנים. ויוי בלאיש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעת ימי החג של תעשיית האופנה הישראלית ייחתמו הלילה במתחם התחנה התל אביבי, בתצוגה של אחד המעצבים המסקרנים שפועלים בארץ - ויוי בלאיש. המעצב שמתרכז בשנים האחרונות בענף הכלות אחראי לכמה משמלות החתונה של האיי-ליסטיות הכי שוות בלבנט, ביניהן שלומית מלכה, דנה פרידר, נינט טייב ומלאני פרס. הערב (ג') הוא ישתתף בפעם השנייה בשבוע האופנה, אחרי שבשנה שעברה יצא לראשונה מהשקט התקשורתי שגזר על עצמו מאז שחזר לארץ ממילאנו לפני 12 שנים.

הסיפור שלו שונה ואפילו הפוך מזה של שאר המעצבים המקומיים שחולמים לפרוץ את השוק ולכבוש את העולם. אחרי שהגשים את החלום ועמד בראש בית האופנה של רוברטו קוואלי, ואחר כך סימן וי על מותג משלו בארץ המגף, הוא הבין שבמציאות הדברים נראים אחרת. "נמאס לי לגור באיטליה ולעשות אופנה לאיטלקים, והייתי מוכן לשלם כל מחיר בשביל לחזור לארץ", הוא מודה, "תכננתי להפסיק לעצב ולעבור לאמנות - לצייר ולפסל".

אז איך בכל זאת הגעת למסלול התצוגות?
"נתקלתי במלאני פרס ברחוב ביפו לפני עשר שנים, היא ביקשה שאעצב לה שמלת כלה. מפה לשם התקשרו בנות והנה עכשיו יש לי סטודיו עם שבעה עובדים. אבל אני מקפיד לא לגדול כדי לשמור על האותנטיות. בגלל זה אני לא יוצא לחו"ל, כיף לי פה בקטן".

לשבוע האופנה הקודם הוא הצטרף אחרי שבן זוגו, המעצב גדי אלימלך, התעקש על כך. "גדי לא יכל לסבול שאני שוב לא מציג, אז זרמתי איתו ועם מוטי (רייף - א.ד) וזה עשה לי כיף והכניס אנרגיה בסטודיו. וגם נחשפתי לעוד לקוחות שהן לא כלות".

עוד באותו נושא

קלואה פינת קוואלי: כך נראתה התצוגה של ויוי בלאיש בשנה שעברה

לכתבה המלאה

גם הפעם הקולקציה שיציג לא תהיה מז'אנר הכלות. "true love" שנראה הערב על המסלול יוצקת בכתב הבוהמייני המוכר שלו את הוואבי-סאבי וסגנון ההרג'וקו היפני לכדי אוסף אורגני מפתיע, משופע בעבודות יד עדינות ונפחים שיוצרים חיים חדשים בבדי משי שנוטים לרוב לנזול.

לגבי אידאל היופי, גם בלאיש ידבוק באסכולת הדוגמניות הקלאסיות. "הדעה שלי היא שברזון לא יוצאים דברים יותר יפים, אבל כן חשוב לי שהבנות יידעו ללכת ולדגמן באופן מקצועי, וכרגע זה מה שיש להשיג בסוכנויות", הוא מנמק ומוסיף: "מסלול תצוגה זה עולם של חלום ופנטזיה, וגם השואו צריך להיות כזה. אני רוצה לרגש. מישהי שנראית כאילו היא הולכת למכולת זה לא מעניין".

שלומית מלכה בשמלת כלה בעיצוב ויוי בלאיש. אינסטגראם, צילום מסך
שלומית מלכה בשמלת כלה בעיצוב ויוי בלאיש/צילום מסך, אינסטגראם
דנה פרידר בשמלת כלה שעיצב עבורה ויוי בלאיש. אינסטגרם, צילום מסך
דנה פרידר בשמלת כלה בעיצוב ויוי בלאיש/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully