וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת החתונה המלכותית: הכובעים של נשות הממלכה הבריטית מ-1980 ועד היום

30.4.2018 / 10:57

רגע לפני שנשות הממלכה ישלפו את הכובע הכי גרנדיוזי שיש להן בארון וידהרו איתו אל החתונה של הארי ומייגן, נזכרנו בכובעים המטריפים בהיסטוריה של המלכה אליזבת', הנסיכה דיאנה המנוחה, קייט מידלטון ונשות מלוכה נוספות. צפו בתמונות המדהימות

רויטרס

בווידיאו: מייגן מרקל והנסיך הארי בביקור בברמינגהאם.

מייגן מרקל. GettyImages
מחכים בכיליון עיניים לחתונה המלכותית. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages

לצרפתים יש את הברט, למקסיקנים את הסומבררו ולישראלים יש כובע טמבל. מה נשאר לבריטים? הכל. כובעים משוגעים, אמנותיים, צבעוניים ומוגזמים. והרי ידוע שאף לוק של אף אישה בממלכה הבריטית לא שלם בלי כובע גרנדיוזי ומפואר לראשה. אבל מה בעצם עומד מאחורי המסורת הבריטית הצבעונית? לפי ה-BBC, פרוטוקול מלכותי רשמי מתחילת שנות ה-50 מחייב את נשות המלוכה לחבוש כובע בכל אירוע רשמי. יתרה מכך, באותו פרוטוקול נמסר כי באירועים רשמיים אסור לנשים להראות את שיערן בפומבי, והן חייבות לכסות אותו בכובע.

ואולם, הזמנים השתנו, והפינות של המסורת השמרנית התעגלו. נשות משפחת המלוכה הבריטית עדיין מקפידות להגיע לאירועים רשמיים כשהן חובשות כובעים, אבל הן ללא ספק גם מאפשרות לשיער שלהן לבלוט ואף מסדרות אותו בקפידה. הסיבה לאותה מסורת, כך לפי ההשערות, היא הניסיון לבדל את בני המלוכה מיתר העם, וכובע הוא הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. זו דרך לא יהירה, אבל כן בולטת.

רגע לפני החתונה המלכותית של מייגן מרקל והנסיך הארי, שתגרום לכל נשות המלוכה שברשימת המוזמנים לשלוף מהבוידעם את הכובע הכי משוגע שהן יכולות למצוא, ריכז מגזין הארפר'ס בזאר את גלריית הכובעים הכי מעניינים שחבשו בבריטניה מאז 1980 ועד היום.

עוד באותו נושא

חודש לפני החתונה: כל מה שאנחנו יודעים על הסוד השמור בממלכה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully