וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש לפני החתונה: כל מה שאנחנו יודעים על שמלת הכלה של מייגן מרקל

23.4.2018 / 10:51

בזמן שגיסתה קייט מידלטון מתמודדת עם צירים בדרך לבית החולים, מתכוננת הכלה לעתיד לחתונה המדוברת של 2018. אז מי צפוי לעצב את השמלה ומי בטוח לא יעצב אותה? כמה שמלות כלה בכלל יהיו, וכמה זה יעלה לארמון? כל מה שאנחנו יודעים עד כה על הסוד השמור ביותר בבית המלוכה

רויטרס

בעוד כחודש יגיע הרגע לו חיכינו חצי שנה - החתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל. עם כל הכבוד לרשימת המוזמנים המרשימה ולעיצוב הכרכרה, הדבר שהכי מסקרן אותנו הוא איך תיראה הכלה. אז אפילו שמדובר בסוד כמוס, שמור מכל משמר, כזה שאין שום סיכוי שידלוף, הנה בכל זאת מה שאנחנו כבר יודעים על השמלה המלכותית שתלבש מרקל ב-19 במאי.

השמלה כבר נבחרה

מקורבים לכלה לעתיד טוענים כי היא כבר בחרה את שמלת הכלה. גם בלי אישור המקורבים אפשר להניח שחודש לפני חתונה - כל כלה יודעת מה היא תלבש, על אחת כמה וכמה אם מדובר בשמלה של מעצב-על, כמו שסביר להניח שמרקל בחרה. תהליך בחירת שמלת הכלה הוא ארוך ואי אפשר להשאיר אותו לרגע האחרון, ולכן אין לפקפק במקורבים שטוענים ששלב בחירת השמלה הסתיים.

אותם מקורבים מספרים כי כבר לפני שלושה חודשים בחרה מרקל את השמלה המיועדת, ואף ערכה מדידות בארמון. איפשהו בעולם מסתובב מעצב-על עם חיוך זחוח על הפנים, מאושר על הזכות שניתנה לו לעצב למרקל את השמלה המלכותית.

מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
איפשהו בעולם יש מעצב-על שמסתובב עם חיוך זחוח על הפנים/GettyImages

ואלה שמות

בורסת ההימורים החלה ביום שבו אמרה מרקל "כן" להצעת הנישואים של הארי. כל אתרי האופנה והרכילות מסביב לעולם זרקו לאוויר שמות אופציונליים וחקרו את הסיכויים שדווקא בהם תבחר מרקל מבין ההיצע העצום של המעצבים שרק חולמים על שיחת טלפון מהארמון. השמות שחזרו בתדירות גבוהה היו אלה:

ראלף ורוסו: צמד המעצבים האוסטרלי שזכה להלביש את הנסיכה לעתיד בתמונות האירוסים הרשמיות.

רולנד מורה: מעצב האופנה הצרפתי וחבר קרוב של מייגן. הוא סירב בעבר לענות על השאלה אם הוא יעצב את השמלה המדוברת.

ברברי: בית האופנה הבריטי המוביל שלא מרבה לעצב שמלות כלה. למרות זאת, לפי הדיילי מייל נרשמו כמה פגישות חשאיות בין מנהלי החברה שעסקו באסטרטגיות יחסי ציבור בנושא "שמלה חשובה". של מי? עדיין לא ברור, אבל הטייטל של אותם מפגשים חשאיים מאוד מחשיד.

אלכסנדר מקווין: בית האופנה הבריטי שעיצב את שמלתה של קייט מידלטון עשוי באופן טבעי לעצב גם את השמלה המלכותית של מייגן מרקל.

ארדם: מעצב קנדי שמרקל נמנית בין לקוחותיו הנאמנים.

ג'ני פקהאם: מעצבת בריטית ואהובת ליבה של קייט מידלטון.

סטלה מקרטני: מעצבת בריטית מוערכת ששמה עלה לא מעט.

עוד באותו נושא

בורסת ההימורים החלה: מי יעצב את שמלת הכלה של מייגן מרקל?

לכתבה המלאה
הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל ביקרו באימון כדורגל באוניברסיטה בלונדון. AP
ברברי או מקווין? ג'ני פקהאם או סטלה מקרטני? ומה בכלל עם ארדם?/AP

ההקשר הישראלי

פחות מחודש לאחר הצעת הנישואים, סקיצות ראשונות של שמלת הכלה של מייגן בעיצובה של הישראלית ענבל דרור דלפו ופורסמו באתר TMZ. דרור אישרה כי בית המלוכה פנה אליה וביקש ממנה הצעה לשמלת כלה אפשרית והיא נענתה לאתגר ושלחה שלוש סקיצות.

בעולם זעמו על הפרסום לפיו בית המלוכה הבריטי כבר בחר מעצבת וכינו את הסאגה "פייק פאשן ניוז". על אף שדרור היא עדיין אופציה שנמצאת ברשימה, ניתן להניח שהסיכויים שהיא זו שתעצב את השמלה עבור מרקל נמוכים. כך או כך, עצם העובדה שנשקלה מעצבת ישראלית למעמד המכובד מסבה לנו רגע של גאווה לאומית.

סקיצות סקיצה שמלה שמלת כלה מייגן מרקל ענבל דרור. TMZ, צילום מסך
כך או כך, זכינו ברגע של גאווה לאומית. אחת מהסקיצות של ענבל דרור שדלפו/צילום מסך, TMZ

אנחנו יודעים מי לא יעצב את השמלה: ויקטוריה בקהאם

תחילה השתרבב שמה של המעצבת הבריטית וחברת להקת "ספייס גירלז" לשעבר לרשימת ההימורים. ואולם, עתה ברור כי היא לא תעצב את השמלה המלכותית, וזאת משום שבקהאם בעצמה הודתה שמרקל לא פנתה אליה. לאחר שהנסיכה לעתיד נצפתה לובשת חולצה בעיצובה של בקהאם, אמרה המעצבת לגרדיאן: "היא נראית יפה מאוד בבגד שלי, אני בטוחה שתהיה חתונה מהנה אבל לא, היא לא ביקשה ממני לעצב את השמלה".

ויקטוריה בקהאם בתצוגת אביב 2018 בשבוע האופנה של ניו יורק. GettyImages
"היא לא ביקשה ממני לעצב את השמלה". ויקטוריה בקהאם/GettyImages

סביר להניח שמרקל תלבש שתי שמלות

בשורות טובות למעצבים: הסיכויים שלכם להיבחר גדלו. עיתונאי בכיר במגזין Us Today הסביר: "החתונה תחולק לשני חלקים - טקס רשמי וקבלת פנים. סביר להניח שגם הארי וגם מייגן יבחרו בשני אאוטפיטים שונים. משהו מכובד יותר לטקס הפורמלי ומשהו יותר קז'ואל לחלק השני".

אופנה חולפת, אבל הסטייל הוא נצחי

למרות שהחתונה היא מלכותית, מה שהופך אותה באופן טבעי לפחות שמרנית הוא הסטייל של מרקל הנחשב למרענן ומודרני - וזה גם מה שאפשר לצפות מהשמלה שלה. כבר ראינו שמרקל לא מפחדת לקחת סיכון בכל מה שקשור לבגדים שהיא לובשת, ואין לה בעיה לצאת נגד הנורמות של בית המלוכה. כך למשל, בתמונות האירוסים הרשמיות, לבשה מרקל שמלה שקופה - דבר שלחלוטין לא מקובל בארמון. למרות זאת, בחתונה מרקל תשתדל להיות קצת יותר פורמלית ולהימנע מסקסיות יתרה. מה שבטוח, תהיה בשמלה נגיעה מהסטייל הייחודי של מרקל, זה שכבר זכה לאהדת הקהל המטורפת.

תמונת האירוסין הרשמית של מייגן מרקל והנסיך הארי. GettyImages
בחרה בשמלה שקופה שלא מקובלת בארמון/GettyImages

צפו לשמלה רומנטית

בריאיון שהעניקה מרקל ב-2016 למגזין גלאמור היא התייחסה לשמלת הכלה החלומית שלה. "יש לי את המותרות של ללבוש בגדים יפים לעבודה בכל יום, אז הטעם האישי שלי הוא יותר רגוע, קלאסי ופשוט. אני מעדיפה שמלות כלה עם טוויסט רומנטי".

מה שבטוח - היא לא תיראה כמו שמלת הכלה הראשונה שלה

החתונה הראשונה של מייגן מרקל ב-2011 עם המפיק טרבור אנגלסון הייתה על החוף בג'מייקה, שם נכחו כמאה מוזמנים בלבד. השמלה שנבחרה היתה שמלת סטרפלס מבד לבן מבריק עם מחשוף עדין בחזה, בשילוב חגורה נוצצת משובצת אבני חן. תהיו בטוחים שהשמלה הנוכחית לא תהיה דומה כלל לשמלה הקודמת.

מייגן מרקל הנסיך הארי קייט מידלטון והנסיך וויליאם בדרך לכנסייה בחג המולד. GettyImages
למי תהיה שמלה יקרה יותר? קייט מידלטון, מייגן מרקל והנסיכים/GettyImages

מאני מאני מאני

אם חששתם, השמלה של מייגן מרקל לא צפויה לעלות יותר מזו שלבשה מידלטון. אמנם היו שמועות שהשמלה המלכותית של 2018 תעלה כמה מאות אלפי פאונד, אבל זה לא סביר. ההשערות הן שמרקל לא תלבש שמלה שעולה יותר מ-150 אלף פאונד, מחיר השמלה של מקווין. במגזין Entertainment Tonight נטען כי הוריה של מידלטון שילמו על השמלה, מה שלא יקרה במשפחה המורכבת של מרקל. כמו כן, העובדה שמידלטון צפויה להיות מלכה בעתיד בעוד מרקל לא, מחזקת את הטענה שמרקל לא תלבש שמלה יקרה מזו של מידלטון.

נזהרת ממזל רע

ידוע שלחתן אסור לראות את שמלת הכלה עד יום החתונה עצמו, אחרת בני הזוג מסתכנים במזל רע. מרקל כנראה חובבת אמונות טפלות משום שלדברי מקורבים לבני הזוג, הנסיך הארי בכלל לא מודע לזהות המעצב/ת. בדיילי מייל טענו כי "הארי רוצה להיות מופתע ביום החתונה".

הנסיך הארי. GettyImages
ילבש מדי צבא, כמו אחיו הגדול. הנסיך הארי והנסיך וויליאם/GettyImages

ואם כבר חתן - מה הוא ילבש?

לפי Us Weekly, הנסיך הארי ילבש מדי צבא ביום החתונה, ממש כפי שעשה אחיו הנסיך וויליאם.

מייגן מרקל לובשת חליפה של אלכסנדר מקווין באירוע עם הנסיך הארי. GettyImages
שתי שמלות לפחות/GettyImages
הנסיך הארי וארוסתו מייגן מרקל מבקרים בטירת קרדיף. GettyImages
מעדיפה עיצוב רומנטי/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
כל העולם מחכה לרגע שהיא תצא מהרכב ב-19 במאי ונגלה את השמלה/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
אין שום סיכוי שנדע את זהות המעצב בוודאות לפני התאריך/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי ומשפחת המלוכה הבריטית בדרך לכנסייה בחג המולד. GettyImages
זו תהיה שמלה שמרנית עם טוויסט מודרני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully