וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלוצות החדשות: ווג בריטניה מציג את נבחרת הדוגמניות המשפיעות של התקופה

4.4.2018 / 8:20

ווג הבריטי שוב עושה היסטוריה, ומציב על השער החדש תשע דוגמניות בסימן גיוון שעדיין לא נראה כמותו - כשהשוס הוא חלימה עדן על תקן הדוגמנית הראשונה עם חיג'אב בתולדות 101 שנות המגזין. הדוגמניות צולמו לבושות בפלטת צבעי חאקי שנראית כמו גרסה מוצלחת למדי צה"ל

שער הדוגמניות החלוצות של ווג בריטניה מאי 2018. אתר רשמי, אתר רשמי
"הכוונה היא גיוון חוצה גזעים, מידות, רקע סוציו-אקונומי, דת ומיניות. זה מה שאני רוצה לחגוג עם השער הזה"/אתר רשמי, אתר רשמי

ווג בריטניה שוב עושה היסטוריה, ומציב על שער גיליון מאי החדש נבחרת של תשע דוגמניות בסימן גיוון שעדיין לא נראה כמותו. השוס: חלימה עדן על תקן הדוגמנית הראשונה עם חיג'אב על שער המגזין בתולדות 101 שנותיו. לצידה מרעננות את הכריכה הכפולה מצעד "החלוצות החדשות", כפי שמציגה הכותרת, ביניהן דוגמנית הפלאס סייז כהת העור פלומה אלססר, רדיקה נהיר ההודית, אדוט אקש מדרום סודן וויטוריה קרטי האיטלקיה.

בכך אדוארד אנינפול, מי שהחליף את העורכת המיתולוגית אלכסנדרה שולמן אחרי 25 שנה, שב לקיים את הבטחתו לייסד עידן חדש של גיוון במגזין האופנה בעריכתו. נראה שהביקורות שקיבל בעקבות השערים עם טיילור סוויפט, ניקול קידמן, מרגו רובי והאחיות חדיד עזרו לו לחזור למסלול שחרט על דגלו עם בחירת הליהוק המרשימה הזו.

שער הדוגמניות החלוצות של ווג בריטניה מאי 2018. אתר רשמי, אתר רשמי
את עבודת הסטיילינג עשה העורך הראשי בעצמו/אתר רשמי, אתר רשמי

"כשאמרתי בזמנו גיוון, אני מעוניין להבהיר שזה אף פעם לא רק שחור ולבן עבורי", הוא כתב בפוסט באינסטגרם, "הכוונה היא גיוון חוצה גזעים, מידות, רקע סוציו-אקונומי, דת ומיניות. זה מה שאני רוצה לחגוג עם השער הזה". לסיום צירף בקשה לעוקבי החשבון לזרום עם ההאשטאג newvogue#, כמעין הזדמנות נוספת לאחר ההשמצות שחטף בחודשים בהם הגיוון נעדר משערי המגזין.

אנינפלד גם מקווה לקדם באמצעות השער המדובר שמות חדשים כנגזרת מהצהרת השינוי, ומי שזכו להשתחל לחבורה הנוצצת הן פרטה ראדיק הקרואטית, יונג ינג בי הקוריאנית, פראן סאמר הבריטית וסלינה פורסט ממוצא אפרו אמריקני.

עוד באותו נושא

פחות נעליים, יותר פוליטיקה: הכיוון החדש של מגזין ווג בריטניה

לכתבה המלאה

את החלוצות המוקפדות סגנן העורך הראשי, שמתפקד לעתים גם על תקן סטייליסט, בפלטת חאקי שנראית כמו גרסה מוצלחת במיוחד למדי החילות השונים בצה"ל. על העדשה הופקד קרייג מקדין, אחד מצלמי-העל שצלחו נכון לעכשיו את תקופת ה-metoo#.

תגובות העוקבים ברובן חיוביות ונעות על ציר שבין התפעלות מהיופי המגוון לבין מחיאות כפיים לאנינפול, ויש כמובן מי שימצא תקלות, כמו למשל "למה רק אחת לא רזה?" ו"מתי נראה אישה מבוגרת ללא ניתוחים פלסטיים?" או "למה דוגמניות אנונימיות מקבלות שער רק בשם הגיוון? ווג כבר לא מייצג אופנה אלא הורס אותה". ואנחנו רוצות להוסיף: אפשר פעם אחת בלי תלונות בבקשה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully