וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידה מעורכת ווג בריטניה המיתולוגית: השערים הבלתי נשכחים

31.1.2017 / 7:55

במשך 25 שנותיה במגזין המוערך, קידמה העורכת אלכסנדרה שולמן את האופנה הבריטית, העדיפה לעטר את השערים בדוגמניות-על מאשר בנשים מפורסמות, נודעה בעין בלתי רגילה, וביססה יחסי עבודה חמים בין המערכת לקייט מוס האיקונית. פרידה נוסטלגית ונוטפת סטייל

סריקה

בווידיאו: קייט מוס בראיון מצולם לווג בריטניה, שנערך בביתה, דצמבר 2014.

מאז ההודעה על עזיבתה, התעורר בסצנת האופנה העולמית דיון בשאלה מי יחליף את אלכסנדרה שולמן, עורכת ווג בריטניה מזה 25 שנה. אם כי השאלה האמיתית פה היא מי ייכנס לנעליים הגדולות של האישה שהפכה את המגזין לאחד המובילים בעיתונות האופנה. השקפותיה האישיות בכל הנוגע לאופנה - נחשבו והשפיעו רבות על המתחדש בתעשייה. בנוסף, היא הוערכה על-ידי קולגות כאינטליגנטית, אלגנטית, מצחיקה, חרוצה, מחויבת ועקבית בעקרונות שהנחו אותה בעבודתה. מעל הכל, היא נודעה כבעלת עין נדירה לזהות סיפור טוב או תמונה חזקה.

עוד באותו נושא:
"קייט מוס תישאר פה לנצח": הצצה מסקרנת למערכת ווג בריטניה
אנה וינטור בהלם: קייט מידלטון נוחתת לראשונה על שער ווג בריטניה
הדוגמניות הכי חמות מסירות את הבגדים בווג בריטניה

אלכסנדרה שולמן וקייט מידלטון בתערוכת Vogue 100: A Century Of Style, לונדון, יוני 2016. GettyImages
אלכסנדרה שולמן עם קייט מידלטון בתערוכת 100 שנה למגזין ווג בריטניה בלונדון, יוני 2016/GettyImages

היא הציגה שערים מדוברים ובלתי נשכחים, תמכה באופנה הבריטית וראתה בה מותג בפני עצמו. היא הקפידה לשים את האופנה במרכז (על פני תרבות הידוענים ויחסי-ציבור לפרויקטים שלהם). היא הבינה לפני שנים שדוגמניות-על הופכות להיות כוכבות בזכות עצמן, ובהתאם בחרה רבות בנעמי קמפבל ובקייט מוס לפרויקטים מרכזיים. מוס הפכה לחברת המערכת בתקופתה, וקשריה עם המגזין היו קרובים וחמים. היא הופיעה על שער ווג בריטניה יותר מכל דוגמנית אחרת ואף התראיינה לו לא פעם (וקייט מוס, כידוע, לא ממש מתראיינת). לרגל עזיבתה של "אלכס", אספנו את שערי ווג בריטניה הבלתי נשכחים בתקופתה. באופן טבעי, יש כאן הרבה "מוסי", אבל כמובן שאין על מה להתלונן.

איזה שער לוקח? הצביעו והשפיעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully