וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשג'ני מהבלוק החליטה לנסות כיוון חדש: ג'יי לו משיקה קו איפור

9.4.2018 / 10:33

הזמרת והשחקנית הרותחת, שהשם השני שלה הוא "גלאם", משתפת פעולה עם חברת הקוסמטיקה אינגלוט, ומשיקה עבורם ליין איפור חדש שמכיל 70 פריטים שיהיו זמינים לרכישה בסוף החודש. המטרה היא כמובן פנים מלאות זוהר, וכמה שיותר ממנו

ג'ניפר לופז ליין איפור קולקציה אינגלוט קוסמטיקה. אינסטגרם, צילום מסך
מוסיפה שורה לרזומה: ליין איפור משלה. ג'ניפר לופז לאינגלוט/צילום מסך, אינסטגרם

ג'ניפר לופז הרותחת היא ללא ספק שם נרדף ל"גלאם". הזמרת והשחקנית הלוהטת בת ה-48 משדרת זוהר ויוקרה מהרגע שבו פרצה לתודעה בשנות ה-90, ומאז היא מספקת השראה עבור לא מעט מראות איפור וסטייל. רק לאחרונה זכתה להוסיף לרזומה המרשים שלה גם את השותפות עם המותג GUESS, כשנבחרה להיות הפנים שלו. עכשיו היא יכולה להתגאות בהישג נוסף - ליין איפור חדש משלה. והרי, מי לא מחפשת לפעמים כיוונים חדשים להתרחב אליהם?

בשבוע האחרון חשפה ג'יי לו באינסטגרם את שיתוף הפעולה החדש שלה עם חברת האיפור והקוסמטיקה אינגלוט (Inglot Cosmetics), שבמסגרתו היא צפויה להשיק ליין איפור חדש משלה שישווק בחנויות החל מסוף החודש.

ג'ניפר לופז בקמפיין של גס. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
משדרת גלאם משנות ה-90 ועד היום. ג'ניפר לופז בקמפיין של גס/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

בעוד ג'יי לו פרסמה תשע תמונות שלה מתוך צילומי הקמפיין לליין החדש כדי להעביר את המסר, בחשבון האינסטגרם של אינגלוט הסתפקו בתמונה אחת ולצדה פרסמו הצהרה: "אנחנו שמחים להכריז שהקולקציה של ג'ניפר לופז לאינגלוט תצא לחנויות ב-26 באפריל".

הליין החדש של ג'יי לו יכלול 70 מוצרים, בהם צלליות, שפתונים, סמקים, ברונזרים, מסקרות, ריסים להדבקה ולקים בצבעים טבעיים שנעים בין ניוד לזהב. ההשראה לקולקציה היא מראה זוהר ונוצץ, וזה מה שינסה לשדר הקמפיין שכבר יצא לדרך.

מחפשות המלצות לאיפור כלות? כנסו

עוד באותו נושא

ג'ניפר לופז מתערבת בפרשת ההטרדות המיניות החדשה

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז בתכנית אמירקן איידול. GettyImages
מספקת השראה להמון מראות סטייל ואיפור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully