וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 52, סינדי קרופורד מדברת על צילומי העירום עליהם היא מתחרטת

10.4.2018 / 8:32

בצל הביקורת שנשמעה סביב תמונותיה של בתה קאיה בת ה-16, מתייחסת הסופרמודל האמריקאית לסוגיית צילומי העירום בהם נטלה חלק במהלך הקריירה האגדית שלה, ומביעה סוג של חרטה. "אני לא רוצה שהילדים שלי יסתכלו אחורה ויגידו לעצמם 'אלוהים, הלוואי ולא הייתי עושה את זה'"

יוטיוב

בווידיאו - בשביל להיות יפה צריך לסבול: תרגילי חיטוב ביתיים מאת סינדי קרופורד.

בצל המיני סערה סביב תמונותיה של בתה קאיה, אתר האונליין של מארי קלייר הבריטי מביא ציטוטים מראיון שנתנה לאחרונה סינדי קרופורד למגזין טאון & קאנטרי, שכעת מקבלים משמעות רלוונטית לסיפור. בכתבה שפורסמה לפני חשיפת הקמפיין של שאנל, בעקבותיו הושמעה ביקורת על כך שגרבר בת ה-16 צולמה בלבוש ובתנוחה שאינם הולמים את גילה, קרופורד מדברת על צילומי העירום בהם נטלה חלק לא פעם במהלך הקריירה האגדית שלה. כעת, כאם לבן ובת מתבגרים שהעפילו תוך זמן קצר לטופ של תעשיית האופנה, היא רואה את הדברים אחרת, ואפילו מביעה סוג של חרטה.

"ילדים לא תמיד מקשיבים, אבל הם תמיד מתבוננים במה שאתה עושה", הסבירה הסופרמודל האמריקאית בת ה-52, "מה שאומר שאם אתה מנומס לאנשים, גם הם לומדים להיות מנומסים. אם אתה שם את המשפחה שלך בעדיפות עליונה, הם לא מפקפקים האם צריך לבלות ביחד. אם אני כל הזמן נוזפת בעצמי כשאני לידם - 'אני נראית זקנה, יש לי יותר קמטים, אני לא יכולה לאכול את הקינוח הזה כי אני אשמין' - אז הם ילמדו לעשות את אותו הדבר. אתה מוביל אותם דרך דוגמא אישית".

עוד באותו נושא

שגעת ורסצ'ה: סינדי קרופורד מציגה הומאז' מהפנט לצד גברים בתחתונים

לכתבה המלאה

באשר לחרטה שלה, היא סיפרה בכנות: "תראה, הצטלמתי לתמונות עירום. להמון תמונות עירום. אבל הצילומים היחידים שעליהם אני מצטערת כיום היו אלה ששכנעו אותי ולחצו עליי לעשות אותם. אני לא רוצה שהילדים שלי יסתכלו אחורה ויגידו לעצמם 'אלוהים, הלוואי ולא הייתי עושה את זה'. אני רוצה להעצים אותם באופן כזה שהם יידעו בעצמם מתי לסגת".

ובקשר לביקורת על שמלת המיני, הפוזה וההבעה המפתים של בתה הקטינה שנועדו למכור תיקים של שאנל, נראה שאף אחד לא היה צריך ללחוץ על הילדה להימרח על הספה ולהישיר מבט אל תוך העדשה של מר לגרפלד.

סינדי קרופורד בתצלום של הרב ריטס מ-1988. Herb Ritts, © Herb Ritts Foundation,
קרופורד בצילום של הרב ריטס מתוך מגזין פלייבוי, 1998/Herb Ritts, © Herb Ritts Foundation

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully