וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורה לכולן: אושיות אינסטה חושפות כמה תמונות הן מצלמות עד שנבחרת האחת

11.4.2018 / 15:17

ההיא שמצלמת 200 תמונות, זו שמודה שהיא משקיעה המון מאמץ, והאישה שמייבשת באוטו בלי בושה את בעלה והילדים חסרי הסבלנות - הצצה לצד הפחות זוהר בדרך לפריים הנבחר. "אני מתפללת שאף אחד לא מצלם אותי בחשאי ורואה כמה אני מגוחכת"

אין משתמש באינסטגרם שלא מרגיש את זה בכל פעם מחדש עם כל גלילה של הפיד: הקנאה הבוערת הזו נוכח התמונות המושלמות של כל הסלבס, אושיות הסטייל והבלוגרים. איכשהו הם מצליחים לתפוס את הפריים המושלם, עם החיוך הנכון, הזווית המתאימה והנוף המדויק. זה אולי נראה לנו כאילו זה בא בקלות ובטבעיות - אבל מתברר שהם עושים הרבה מאוד טייקים שלוקחים להם הרבה מאוד זמן עד שהם מגיעים לתמונה הנבחרת. וזה כמובן, עוד לפני שהזכרנו את מילת הקסם: פילטר.

הפינגטון פוסט יצאו בחיפוש אחר התשובה לשאלה "מה עושים כדי להגיע לתמונה המושלמת?". הם פגשו ארבע אינסטגרמיות מובילות שמחזיקות בעשרות ואף מאות עוקבים, שפתחו את הלב וחשפו כמה תמונות הן מצלמות כדי להגיע לאחת שממנה הן מרוצות. אם כדי להגיע לנסיך צריך לנשק מאה צפרדעים, כדי להגיע לתמונה המושלמת צריך לפחות מאה טייקים.

נו, יש עם מה לעבוד?

אינסטגרם תמונות בלוגרית אופנה סטפי דיגרף. סטפי דיגרף להפינגטון פוסט, צילום מסך
"הרוח נשבה והשיער שלי לא הפסיק להתפזר ולהסתיר את הפנים שלי". הניסיונות של דיגרף/צילום מסך, סטפי דיגרף להפינגטון פוסט

הראשונה שפתחה את הלב היא סטפי דיגרף שמחזיקה ב-223 אלף עוקבים. "אני מודה שאני לא מסוג הבלוגריות שמצלמות 300 או אפילו 100 תמונות כדי לבחור אחת, אבל אני כן מצלמת לפחות 20. למשל בסט הצילום הזה, הרוח נשבה והשיער שלי לא הפסיק להתפזר ולהסתיר את הפנים שלי. היינו צריכים לעמוד ולחכות עד שהרוח תירגע. רציתי ממש לצלם תמונה שבה אני לוגמת מכוס התה שלי, אבל משום מה כל התמונות האלה יצאו גרוע. ובכל זאת, אהבתי את התוצאה הסופית, הרוח עדיין נשבה והזיזה את השיער שלי וזה קצת לא מושלם (בקטע טוב - ג.ס) אבל השמלה והתיק נראים טוב". לדיגרף לקח 20 טייקים עד שהיא הודיעה "זהו. בחרתי תמונה", אבל יש גם מקרים קשים באמת.

עוד באותו נושא

זה קורה גם לדוגמניות: למה אנחנו שונאים את הסלפיז שלנו?

לכתבה המלאה
אינסטגרם תמונות בלוגרית אופנה קורטני הלברסון. קורטני הלברסון להפינגטון פוסט, צילום מסך
"הסוס לא רצה להיות חלק מהתמונה". אחד מבין 200 הטייקים של קורטני הלברסון/צילום מסך, קורטני הלברסון להפינגטון פוסט
אחרי יותר מ-200 תמונות - נבחרה תמונה אחת שהועלתה לחשבון האינסטגרם

במסגרת המסע החוקר של עיתונאי הפינגטון פוסט הם פגשו את קורטני הלברסון, שחקנית ובלוגרית שמחזיקה בחשבון אינסטגרם עם 207 אלף עוקבים. "הייתי 20 דקות בחוות סוסים בניסיון לצלם תמונה מוצלחת, כשבעלי הוא הצלם", היא מספרת. "רציתי להישען על הסוס, אבל מהר מאוד הבנתי שהסוס לא מעוניין להיות ניצב בתמונה. חששתי שהוא יתעצבן עליי. בסופו של דבר, צילמנו תמונה שבה אני הולכת ומתרחקת מהסוס, הכי בטוח". אחרי יותר מ-200 תמונות - נבחרה תמונה אחת שהועלתה לחשבון של הלברסון.

"הרוח נושבת ומזיזה את השיער, שנתפס בשפתון הדביק, או שהבגדים זזים וכבר לא מתוחים, או עובר אורח נקלע בטעות לפריים"

בלוגרית אופנה וביוטי נוספת שגויסה למשימה היא קליה שורט, שמחזיקה ב-18.5 אלף עוקבים באינסטגרם. "אני תמיד אומרת שאנשים רואים רק 10% מהעבודה שבלוגרים עושים", היא אומרת, "יש כל כך הרבה מאמץ, יצירתיות ומחשבה מאחורי כל תמונה, ואת זה אנשים לא רואים".

"הניסיון להקפיא רגע לכדי תמונה הוא לא קל בכלל", היא ממשיכה. "הרוח נושבת ומזיזה את השיער, שנתפס בשפתון הדביק, או שהבגדים פתאום זזים וכבר לא מתוחים, או עובר אורח נקלע בטעות לפריים או תמונה מושלמת אבל גם קצת מטושטשת. באמת שצריך לצלם המון כדי להבטיח את התמונה הנכונה, המכשולים נמצאים בכל פינה ואתה אף פעם לא רוצה להיראות מתאמץ".

"כמעט תמיד התמונות שאני בוחרת לפרסם הן האותנטיות, כלומר אלו שצולמו בין פוזה אחת לאחרת. לכן החבר שלי, שהוא תמיד הצלם, מגניב תמונות וכך מתקבלים הפריימים שאני רוצה. זה לא אומר שאין תמונות מצחיקות, מביכות או תקלות בדרך לתמונה הנבחרת". שורט ניסתה לצלם תמונה שלה לצד המכונית. זה לקח יותר מ-60 טייקים עד שהיא הייתה מרוצה.

"אני מציבה חצובה ומנסה למצוא אור שיעבוד עם האייפון שלי. אני צריכה לעשות את זה זריז כי באוטו מחכים לי בעלי ושני הילדים והם חסרי סבלנות"

האינסטגרמית הרביעית היא קורי קומבס, שמחזיקה 89.4 אלף עוקבים. "נכון שבלוגרים תמיד אומרים 'לא הכל זוהר בחיינו'? ובכן, אצלי יש אפס אחוז זוהר", פותחת קומבס, וחושפת את שיטת הפעולה שלה: "אני מציבה חצובה ומנסה למצוא אור שיעבוד עם האייפון שלי. אני צריכה לעשות את זה מאוד בזריזות כי באוטו מחכים לי בעלי ושני הילדים והם חסרי סבלנות. בלב אני מתפללת שאף אחד לא מצלם אותי בחשאי ורואה כמה אני מגוחכת".

"אני משתמשת באפליקציה שמצלמת 10 תמונות בבת אחת, מתוכם 3 תמונות נזרקות כי בהן רואים אותי רצה לעמדה שלי, עם הגב למצלמה. זה נשמע מטורף, אבל אני נהנית מזה. אני באמת אוהבת להרכיב אאוטפיטים ולמרות הכאוס - אני אוהבת להצליח למצוא את התמונה המושלמת". אחרי 50 תמונות, היא מצאה את האחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully