וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גבול: כך תדעי מהו הזמן הנכון ביותר להיפטר מתחתונים וחזיות

15.4.2018 / 9:05

אין כללים ברורים לגבי משך הזמן שאפשר לשמור הלבשה תחתונה, אבל מסתבר שכדאי להחזיק בתחתונים רק בין שישה לשמונה חודשים, וחזיות רצוי לא יותר משנה. וגם: מהם הסימנים לכך שהבגד כבר "לא בתוקף"?

100 שנות הלבשה תחתונה בשלוש דקות/mode

אין ספק שעדיף והרבה יותר נעים לזרוק את התחתונים והחזיות עוד לפני שיש בהם חורים או שהצבע שלהם דוהה, אבל מסתבר שיש פרק זמן מאוד ברור בו הם אמורים לעוף מהארון. על פי מומחים בתחום, כדאי לשמור על תחתונים רק בין שישה לשמונה חודשים, ומחזיות יש להיפטר אחרי לא יותר משנה.

אז איך מזהים את הסימנים לכך שלא כדאי יותר ללבוש את הבגד? "הרבה נשים לא ממש שמות לב שהגיע הזמן להחליף", הסבירה אשת האופנה ג'וזפין מניסבלנקו ל"דיילי מייל", "הן מגיעות אליי ואומרות שהחזה שלהן התרחב והן לא מבינות מדוע". לדבריה, אם הגעתן למצב שאתם סוגרות חזייה עם התופסן האחרון, אז כנראה שהגיע הזמן לקנות חדשה.

עוד באותו נושא:
העולם לא יעמוד בזה: הכירו את החוטיני-ג'ינס
מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט יוצאת להגנת המותג: "התצוגות חשובות ומעצימות נשים"

גיף חזייה. Giphy
היו עירניות!/Giphy

"זה מאוד חשוב, בעיקר עבור נשים עם חזה גדול", היא הסבירה, "הרבה אנשים לא יודעים, אבל רוב התמיכה של החזייה מגיעה מהגב ולא מהגביעים. הגב נושא את כל המשחק ובגלל זה חשוב להיזהר ולשים לב באיזה תופסן משתמשים. ככל שהגב יותר משוחרר- כך השדיים זוכים לפחות תמיכה ומתחילים ליפול".

בנוסף, חשוב לשים לב לפלסטיקים שנמצאים בתוך החזיות. "ברגע שהם מתחילים לבצבץ החוצה, תדעו שהחזייה לא תישא את משקל החזה שלכן", מזהירה ג'וזפין. כדי לטפל נכון בלבנים שלכן, היא ממליצה על חוק "שלוש החזיות" - אחת בכביסה, אחת במגירה ואחת עליה בכל רגע נתון. "אם יש לך רק שתיים זה בסדר, אבל ככה הן יחזיקו לא יותר מחצי שנה", סיכמה המומחית.

גיף חזייה. Giphy
גיף חזייה/Giphy

למה צריך לזרוק את התחתונים והחזייה?

במגזין קוסמופוליטן מסבירים שמכונות כביסה גורמות לריפוד בחזיות לאבד את צורתן, ולכן לאחר 6-8 חודשים ההלבשה התחתונה תתחיל להרגיש רופפת ולאבד אחיזה. יחד עם זאת, שטיפה של החזיות במים קרים יכולה לעזור להן להחזיק מעמד זמן רב יותר, כמו גם החלפה תכופה שלהן. מומחים אמרו למגזין שהם ממליצים לשטוף את ההלבשה התחתונה אחרי כל פעם שאתן לובשות אותה - כולל החזיות - וכך להפחית את הסיכון שיתפתח בהן בקטריות שיכולות לגרום לזיהום באיזורים אינטימיים.

מתי לזרוק את התחתונים?

קארינה מחברת Brava Lingerie שיתפה את דעתה לגבי הרגע בו צריך "לומר שלום":

* כשהחזייה ישנה/משומשת והגומי ברצועה מאחור ירגיש משוחרר או יטפס במעלה הגב ויחליק חזרה.

* הרצועות יחליקו מהכתפיים אם הגומי מאחור מתוח מדי או משוחרר מדי.

* אם לחזייה יש רצועות משי הן לעתים יתחילו להשתחרר אם היא ישנה מדי.

* כל תזוזה בגומי מאחור שלא ניתן להדק היא סימן לכך שהגיע הזמן לקנות חזייה חדשה. הרצועות מאחור צריכות להיות העוגן ויש להתאים אותן כך שהחזייה לא תטפס במעלה הגב ותשב בצורה נכונה.

* לא נשאר איך לסדר את רצועות הכתפיים.

* כל הצללה או שינוי בצבע, או קרע בבד - מחייבים את זריקת החזייה.

גיף חזייה. Giphy
גיף חזייה/Giphy

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully