וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט יוצאת להגנת המותג: "התצוגות חשובות ומעצימות נשים"

15.3.2018 / 10:51

כשבחוץ עדיין סוערות רוחות MeToo# ודוגמניות חושפות את האמת המלוכלכת על תעשיית האופנה, קרלי קלוס מתעקשת להבהיר שענקית ההלבשה התחתונה רלוונטית מתמיד. "גם אם אנחנו נועלות עקבים וצועדות בתחתונים וחזייה - אם אנחנו בשליטה, אנחנו מועצמות"

אתר רשמי

בווידיאו: קרלי קלוס בסרטון של מגזין LOVE.

כשבחוץ סערת Metoo# מסרבת לשכוך ודוגמניות של ויקטוריה'ס סיקרטס נחשפות אחת אחרי השנייה ומספרות על תעשיית האופנה הקשוחה שמייצרת דימוי גוף שלילי, דוגמנית המותג קרלי קלוס יוצאת להגנתו. "תצוגות האופנה של ויקטוריה'ס סיקרט רלוונטיות היום יותר מתמיד", היא טוענת בראיון לטלגרף הבריטי. "יש משהו מאוד עוצמתי באישה שהמיניות שלה בידיים שלה והיא האחראית לה".

לדבריה של קלוס, "התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס סיקרט חוגגת את המיניות הנשית ומאפשרת לנו להיות הגרסאות הטובות ביותר של עצמנו. גם אם אנחנו נועלות עקבים, מלאות איפור ולובשות פריטי הלבשה תחתונה - אם אנחנו בשליטה, אנחנו מועצמות. זה סקסי. אני אישית אוהבת להשקיע בריח חזק ובהלבשה תחתונה, כל עוד זה בתנאים שלי. חשוב לי לשמש דוגמה חיובית, ואני בחיים לא אקח חלק במשהו שאני לא מאמינה בו".

קרלי קלוס ויקטוריה'ס סיקרט 2017. GettyImages
"אוהבת להשקיע בהלבשה תחתונה, כל עוד זה בתנאים שלי". קרלי קלוס בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט בשנגחאי/GettyImages

בכך היא מבטלת את הדברים שאמרו הקולגות שלה למותג. למשל, אדריאנה לימה שהודיעה שלא תצעד יותר על מסלולים לבושה בהלבשה תחתונה ואף הצהירה: "לא אפשוט יותר את בגדיי לשווא עבור מטרה שאינה ראויה". דוגמה נוספת היא נינה אגדל, דוגמנית המותג, שסיפרה לאחרונה שסבלה מהערות עוקצניות בתעשייה בעקבות המראה שלה. "אני מאוכזבת ונדהמת מהמציאות הקשה של התעשייה הזו", כתבה בפוסט באינסטגרם. אליהן מצטרפת גם ג'סיקה קלארק שהודיעה: "זה הכול פנטזיה, אלה לא החיים האמיתיים".

והנה, פתאום יש שגרירה חיובית למותג, שאולי תצליח לשפר את יחסי הציבור השליליים שדבקו בו בתקופה הנוכחית. זאת, אחרי טענות רבות בשל שטחיות של המותג והעובדה שהוא נועד לספק את הצורך הגברי להביט בנשים לבושות בגדי ים זעירים והלבשה תחתונה סקסית.

עוד באותו נושא

מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט: "לא אתפשט יותר עבור מטרה לא ראויה"

לכתבה המלאה
קרלי קלוס ויקטוריה'ס סיקרט 2014. GettyImages
"יש משהו מאוד עוצמתי באישה שהמיניות שלה בידיים שלה והיא האחראית לה". קלוס בתצוגה של ויקטוריה'ס סיקרט ב-2014/GettyImages

קלוס בת ה-25 היא שגרירה מצוינת. בנוסף להיותה מלאכית של המותג מאז 2011, היא גם דוגמנית מצליחה ועסוקה. כיום היא משמשת פרנזטורית לבושם החדש של קרולינה הררה, וברזומה שלה לא פחות מ-38 שערים של מגזין ווג. גם החברות שלה הן דבר להתפאר בו - היא מעבירה את זמנה לצד האיט גירלז של התעשייה, ובהן הבסטי טיילור סוויפט. בעברה עבדה עם שורה של מותגי-על נחשבים כמו קלווין קליין וגוצ'י.

"אטרקטיביות זה עניין של ביטחון עצמי", היא מסכמת, "נשים שיש להן ביטחון עצמי, חושניות ומסתוריות הן אטרקטיביות בעיניי. כשלאישה יש ביטחון עצמי - שום דבר לא יעצור אותה".

קרלי קלוס לובשת סטלה מקרטני בטקס האוסקר ה-89 פברואר 2017. GettyImages
שגרירה מצוינת למותג/GettyImages
קרלי קלוס לובשת מרקזה בגאלת קרן amfAR, קאן, מאי 2016. GettyImages
אחת הדוגמניות העסוקות/GettyImages
קרלי קלוס ויקטוריה'ס סיקרט 2017. GettyImages
לא נרתעת מהביקורות השליליות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully