וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לדוגמנית ההלבשה התחתונה המבוגרת בעולם יש מסר בשבילכן

16.4.2018 / 0:04

בגיל 83 היא לא מתביישת להוריד בגדים ולהציג לעולם קצת עור חשוף מתוך מטרה ברורה - להוכיח שזיקנה לא אומרת שצריך להפסיק להיות סקסית

BBC

לדורי ג'ייקבסון, שפנפנת פלייבוי לשעבר, יש מסר חשוב להעביר לנשים על הזדקנות, לאחר שהפכה בגיל 83 לדוגמנית ההלבשה התחתונה המבוגרת ביותר בעולם. בגילה המתקדם היא מציגה בשמחה תנוחות נועזות בתחתונים כחלק מהניסיון שלה להוכיח שזיקנה לא אומרת שצריך להפסיק להיות סקסית.

הסבתא-רבתא, שעבדה כשפנפנת פלייבוי בשיקגו ובניו יורק בשנות ה -60, לבשה חזרה את תלבושת הבאני המפורסמת יותר מ-50 שנה אחרי שלבשה אותה לראשונה, והצטלמה לסדרת צילומים נועזת - שלוש שנים אחרי שבגיל 80 איבדה את בעלה חולה האלצהיימר והתחילה לפרסם את הבלוג שלה, Senior Style Bible (התנ"ך לסטייל לגיל הזהב).

עוד באותו נושא:
לא מחפשים נשים מושלמות: בעולם כבר הבינו שמודל היופי הוא שקר מוחלט
הטרנד נמשך: בת 60 מככבת בבגד ים בקמפיין

היא משתמשת בבלוג שלה, אשר הפך לללהיט באינטרנט ברחבי העולם עם עשרות אלפי עוקבים, כדי להוכיח את הטענה שלה כי "הגיל הוא גישה". בדיווח של הדיילי מירור מספרים שבימים אלה היא שבה לעולם הדייטינג לאחר שהכירה גבר בגילה ברשת , והיא אמרה שהיא רוצה לעודד נשים אחרות להיות בטוחות בעצמן גם בגיל מבוגר".

"רציתי לפתוח פרק חדש בחיי ולהראות שגיל הוא לא מספר, אלא יחס וגישה.אז הבת שלי עזרה לי להתחיל את הבלוג. רציתי לעשות משהו כדי להילחם באייג'יזם. לא ראיתי ייצוג לנשים מבוגרות יותר סביבי והבלוג גרם לי להרגיש בטוחה בעצמי", היא סיפרה. "רציתי לתפוס את תשומת הלב של האנשים ולהראות להם \נשים מבוגרות עדיין יכול להיות עדכניות, אופנתיות וסקסיות".

המסר שלה לנשים בגילה (וגם לנשים צעירות יותר) הוא: "אין לנו תאריך תפוגה. צאו החוצה ותהנו מהחיים. אל תפסיקו את החיים כשאתן יוצאות לפנסייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully