וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית הפלייבוי היפהפייה שכולם מדברים עליה: הכירו את לקסי ווד

15.4.2018 / 7:50

היא החלה לדגמן בגיל 16, אבל רק עכשיו קיבלה את הספוטלייט שכל דוגמנית אנונימית מייחלת לו - לאחר שנתפסה מתנשקת עם ברוקלין בקהאם, הבן של ואחד הבחורים המבוקשים בדור המילניאלז. תחום התמחות: השפרצת סקס-אפיל בנוסח הקרדשיאנס עם מותניים צרים, תחת אגסי וסקין שזוף

גם אם את בחורה שווה במיוחד, אין כמו דייט לוהט כדי להעלות את ערך המניות שלך בתקשורת. תשאלו את נרי אוקסמן, פרופסורית ואמנית ישראלית שבשבוע האחרון מילאה את הרשת בעקבות פרסומים על מערכת יחסים עם בראד פיט. עוד אחת שגילתה את זה עכשיו היא לקסי ווד בת ה-20, במקור מטורונטו, קנדה.

ווד היפהפייה החלה לדגמן כשעברה לפריז בגיל 16, אבל רק בוויקנד שעבר היא פרצה את מחסום התודעה הגלובלית, כשנתפסה מתנשקת בלוס אנג'לס עם לא אחר מאשר ברוקלין בקהאם (18), הבן של ועד לפני שניה החצי השני של השחקנית קלואי מורץ. בזמן שבקהאם חטף על הראש בשל ההתאוששות הציבורית המהירה מהפרידה, וודס קיבלה את הספוטלייט שכל דוגמנית אנונימית מייחלת לו להתנעת הקריירה.

זווית הצילום המועדפת עליה היא מאחור, כשהגב והתחת בפרונט ומבטה מופנה לעדשת המצלמה

ברזומה הצנוע שלה בולטים בעיקר צילומים לפלייבוי, לווג יפן ולקוסמופוליטן רוסיה. חשבון האינסטגרם של לקסי, שעלה מ- 100 אלף עוקבים ל-130 אלף מאז פרסום התמונה, מאפשר הצצה לסטייל של מי שהצליחה להסעיר את אחד הבחורים המבוקשים בדור המילניאלז.

וודס היא בעלת עיניים תכולות ושפתיים בשרניות, ומאלה שאוהבות להשפריץ סקס-אפיל בנוסח הקרדשיאנס עם דגש על בטן שטוחה, מותניים צרים, תחת אגסי והרבה סקין שזוף.

עוד באותו נושא

כישרון או נפוטיזם? ספרו של ברוקלין בקהאם חוטף ביקורות קוטלות

לכתבה המלאה
ברזומה הצנוע שלה בולטים בעיקר צילומים לפלייבוי, לווג יפן ולקוסמופוליטן רוסיה

את כל אלו היא משיגה באדיבות אובססיית כושר הכוללת פילאטיס וסייקלינג, כפי שסיפרה בראיון למגזין GQ. כשהיא לא בבגד ים - ביקיני או שלם - סגנון הלבוש האהוב עליה כולל חולצות בטן, כתפייה שמוטה, לנז'רי, מחשופים עמוקים ובגדים ספורטיביים.

זווית הצילום המועדפת עליה היא מאחור כשהגב והתחת בפרונט ומבטה מופנה לעדשת המצלמה. מה שמציל אותה מה"אביבית בר זוהר שיק" הוא החזה הקטן, שמכניס את כל הסיפור לפרופורציות אחרות ומרמז על פוטנציאל השבחה לעבודות דוגמנות אלגנטיות יותר. אז גם אם הרומן עם בקהאם ג'וניור הוא רק ריבאונד מתוקשר, יש מצב שבקרוב נתחיל לראות אותה יותר ויותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully