וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי פורטמן רותחת מתמיד, בלי קשר לפוליטיקה

22.4.2018 / 0:02

מבול התגובות ובליל הדעות שעלו ברשת בסוף השבוע האחרון בעקבות הסערה שיצרה זוכת האוסקר, גרמו לנו להיזכר בסדרת צילומים מטריפה וסקסית בה היא כיכבה לאחרונה, לצד רגעי הסטייל שלה על השטיחים האדומים במרוצת השנים. וואלה! אופנה בטים פורטמן

יח"צ - חד פעמי

בווידיאו: נטלי פורטמן מתוך הסרט "סיפור על אהבה וחושך".

האם היא "מספיק ישראלית" בשביל למתוח ביקורת על התנהלות נתניהו או בשביל להוות קול לגיטימי של לא מעט אזרחים במדינה? האם היא עוכרת ישראל או גאווה ישראלית בהוליווד? נטלי פורטמן הסעירה את הרשת המקומית בוויקנד האחרון, לאחר שביטלה את הגעתה לארץ על מנת לקבל את "פרס בראשית". מבול התגובות ובליל הדעות הזכירו לנו מדוע לא מעט כוכבות מצניעות ומטשטשות את עמדתן הפוליטית בשל החשש מנטישת מעריצים.

אבל פורטמן, או נטע-לי הרשלג כפי שכתוב בתעודת הלידה שלה, לא מפחדת לשלם את מחיר האקטיביזם - וזו לא הפעם הראשונה בה היא מנצלת את במת הפרסום כדי להפיץ את דעותיה הנוקבות. בינואר השנה, עת הגישה את פרס הבמאי המצטיין בטקס גלובוס הזהב, היא הוסיפה לנוסח המקובל עקיצה רלוונטית כשלא הייתה במועמדים אף אישה אחת ואמרה "והנה ה'רק גברים' המועמדים".

נטלי פורטמן בגיליון אביב 2018 של מגזין פורטר. סריקה, אתר רשמי
סטיילינג נשי באווירת פיפטיז. נטלי פורטמן/אתר רשמי, סריקה

אף על פי שיכלה מגיל צעיר להסתמך על המראה השברירי והמתוק שנגלה לעולם כבר כשהייתה בת 12 בלהיט הקולנועי של לוק בסון "לאון", היא עצרה את קריירת המשחק לטובת לימודים בהרווארד והכריזה אז: "אני מעדיפה להיות חכמה מאשר כוכבת קולנוע".

אחד הראיונות האחרונים של זוכת האוסקר היפהפייה היה למגזין PORTER של אתר האונליין נט א-פורטה, שם בין היתר היא דיברה ברהיטות על נושאים כמו טבעונות ("כל כך הרבה אנשים עדיין לועגים לטבעונות כאילו זו סתם צדקנות. יש בעיה אמיתית עם האופן שבו חיות מעובדות"), או על גזענות ("אני בת 36 ומבינה שהמדינה הזאת גזענית לגמרי, איך אני תרמתי למערכת הזו?").

עוד באותו נושא

לבושה לרצח: נטלי פורטמן נכנסת לנעליים של ג'קי קנדי

לכתבה המלאה
נטלי פורטמן בגיליון אביב 2018 של מגזין פורטר. סריקה, אתר רשמי
סקסית באדום/אתר רשמי, סריקה

אותו ראיון מלווה בשער ובסדרת צילומים מטריפה, בסטיילינג נשי וסקסי על טהרת האדום באווירת פיפטיז. מה שהזכיר לנו שהישראלית הזו היא לא רק אמא לשניים, אינטליגנטית ובעלת דעה - אלא גם אושיית אופנה מרהיבה. מבט לאחור על היסטוריית השטיחים האדומים עליהם היא צעדה במרוצת השנים מגלה חיבה עזה לגזרת סטרפלס והיצמדות לצבעוניות על פלטת האדום-סגול-וורוד לצד שחור ולבן. הנה רגעי הסטייל הגדולים שלה.

נטלי פורטמן בגיליון אביב 2018 של מגזין פורטר. סריקה, אתר רשמי
"אני מעדיפה להיות חכמה מאשר כוכבת קולנוע"/אתר רשמי, סריקה
נטלי פורטמן בגיליון אביב 2018 של מגזין פורטר. סריקה, אתר רשמי
עוכרת ישראל או גאווה ישראלית בהוליווד?/אתר רשמי, סריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully