וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפרתי במיוחד לפי מידות הישבן העסיסי שלה": הישראלי שהלביש את ניקי מינאז'

29.4.2018 / 7:58

אלון ליבנה ממשיך להצדיק את מעמדו כאחד המעצבים הישראלים החמים בסצנת האופנה הבינלאומית, כשבגד גוף פרובוקטיבי בעיצובו מככב כעת על גופה של זמרת ההיפ-הופ האמריקאית. בראיון הוא מספר על תהליך ההכנה של הדגם הנבחר, ומספק תשובה לאחת הסוגיות הבוערות של זמננו

"כשיצאה הקולקציה היה סביבה סוג של שיגעון, והאמת שתכננתי שזה יהיה ככה"

בווידיאו: ניקי ובגד הגוף של אלון ליבנה בטיזר לקליפ החדש.

אחרי כמה חודשים נטולי באזז, בתקופה בה נעדרה מתצוגות אופנה אליהן היתה יכולה פשוט להגיע לבושה במדבקות פטמה, כשבנוסף לכל הצרות היא גם נאלצת להתמודד עם קארדי בי כמתחרה חזקה בז'אנר זמרות ההיפ-הופ הסליזיות - חוזרת כעת ניקי מינאז בקאמבק מגה-מדובר עם הלהיט "Chun Li", המלווה בקליפ חדש. הזווית הישראלית: על הסטיילינג האדג'י המוצג בקליפ אחראי הפעם לא אחר מאשר המעצב אלון ליבנה.

מי שהלביש את קים קרדשיאן, ביונסה, ליידי גאגא, ג'ניפר לופז וקנדל וקיילי ג'נר, מתהדר בשם רותח נוסף ברזומה, ומתלבש על הגוף המאתגר של המוזיקאית האמריקאית. "הסטייליסט שלה, ברט, פנה אליי אחרי שעבדנו יחד כשעיצבתי בגד לנעמי קמפבל", מספר ליבנה לוואלה! אופנה, "הם העבירו לי את המידות של ניקי כדי שאתפור את הדגם הנבחר במיוחד לפי הגוף שלה, לפי הישבן שלה".

"ניקי היא עסיסית ולא פרופורציונלית. יש לה חזה מאוד גדול, מותניים צרים, והתחת שלה - עצום"

"ניקי היא הכי עסיסית, וגם לא פרופורציונלית. יש לה חזה מאוד גדול, מותניים צרים, והתחת שלה - עצום", מפרט המעצב ומספק תשובה לאחת הסוגיות הבוערות של זמננו: "הישבן שלה הרבה יותר גדול מזה של קים. לשתיהן יש גוף באותו סגנון, אבל היא הקצינה את זה הרבה יותר. הייתי צריך לרפד בובת דיגום, לעשות לה תחת עסיסי, ולהכין את הדגם. דיגמתי את החלק התחתון ואחרי זה את החלק העליון".
.
הדגם המדובר שייך לקולקציית קיץ 2018, שהוצגה במרץ האחרון במסגרת שבוע האופנה של תל אביב. זהו בגד גוף עם שרוולים ארוכים וצווארון מוגבה, בעל חיתוך מותן גבוה ומפתחים באזור המחשוף. הוא עשוי ויניל שחור ופלסטיק שקוף בחזה, ומשולב בטבעות מתכת מחוברות. "כשיצאה הקולקציה החדשה היה סביבה סוג של שיגעון, הרבה סטייליסטים בחו"ל פנו אליי, והאמת שתכננתי שזה יהיה ככה, כיוונתי אותה בדיוק למטרות הללו. זו לא קולקציה שיוצאת ליומיום", סיפר.

עבודה על דגם של בגד גוף ויניל בעיצוב אלון ליבנה - שלבשה ניקי מינאז'. יח"צ אלון ליבנה,
"הייתי צריך לרפד בובת דיגום, לעשות לה תחת עסיסי, ולהכין את הדגם. דיגמתי את החלק התחתון ואחרי זה את החלק העליון". תהליך העבודה בסטודיו של ליבנה/יח"צ אלון ליבנה
"הישבן של ניקי הרבה יותר גדול מזה של קים. לשתיהן יש גוף באותו סגנון, אבל היא הקצינה את זה הרבה יותר"

"קיבלתי תגובות מעולות, החברים בתעשייה בארץ מפרגנים וזה מחמם לי את הלב. אני אמנם רוב הזמן גר בניו יורק, אבל זו עדיין גאווה ישראלית, וזה משהו ששמור רק לנו. זה לא קורה בשום מקום אחר, וזה מאוד מורגש בקטעים האלה", סיכם ליבנה והבטיח כי "מחכות עוד הפתעות בדרך".

ליבנה הוא כידוע אחד השמות החמים בסדרת ההצלחות הישראליות של המעצבים בגזרה הבינלאומית. בשנים האחרונות הוא מג'נגל בין ליין כלות שנמכר ברחבי העולם לבין ליין אופנתי שהוצג בשנה שעברה בשבוע האופנה בפריז, ובין החנות התל-אביבית לשואו-רום בניו יורק. את כל זה הוא מתפעל כשהוא נמצא על הקו באופן קבוע. לפני כשנה פתח סטודיו בסוהו בניו יורק, ואף השיק אתר אינטרנט חדש.

ניקי מינאז' לובשת בגד גוף ויניל של אלון ליבנה. צילום מסך מתוך הקליפ, אתר רשמי
בגד גוף שעשוי מויניל שחור ופלסטיק שקוף, המשולב בטבעות מתכת מחוברות. מינאז' בקליפ החדש/אתר רשמי, צילום מסך מתוך הקליפ

אירועי שבוע האופנה התל אביבי נפתחו לפני חודש וחצי בתצוגה מרשימה של ליבנה, כשעל המסלול שלטה אווירת סאדו אפלולית, בשילוב טשטוש מגדרי שהיווה את הפרשנות של ליבנה לשינוי אידאל היופי הנשי. הלוקים עוצבו בחסות מלך ההשראות דייוויד בואי ותרבות הרוק-פופ של שנות התשעים.

טקסטורות עור, פלסטיק ו-ויניל מבריק בצבעוניות של שחור ולבן לצד כתום גזר, צהוב, אדום וטורקיז קיבלו טיפולי קאט-אאוט עם טבעות כסופות שהמשיכו לתכשיטי פירסינג. את בגד הגוף המפורסם שלובשת כעת ניקי מינאז' מיסללה הדוגמנית עדה זמורה, ובצילומי הקמפיין החדש של ליבנה מדגמנת אותו שון לוי.

עוד באותו נושא

אווירת סאדו אפלולית בתצוגה של אלון ליבנה בשבוע האופנה של תל אביב

לכתבה המלאה
שון לוי לובשת בגד גוף ויניל של אלון ליבנה - שלבשה ניקי מינאז'. גיא נחום לוי,
הזדמנות לבחון את הדגם. הדוגמנית שון לוי ובגד הגוף שלובשת ניקי מינאז' בקמפיין החדש של ליבנה/גיא נחום לוי
ניקי מינאז' לובשת בגד גוף ויניל של אלון ליבנה. צילום מסך מתוך הקליפ, אתר רשמי
"קיבלתי תגובות מעולות, החברים בתעשייה בארץ מפרגנים וזה מחמם לי את הלב"/אתר רשמי, צילום מסך מתוך הקליפ
ניקי מינאז'. אינסטגרם, צילום מסך
שם רותח נוסף ברזומה. ניקי מינאז'/צילום מסך, אינסטגרם
ניקי מינאז' עם אנה וינטור. GettyImages
מה אנה וינטור חושבת על הלוק?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully