וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היא אוהבת שרואים את הנמשים שלה": איך ייראה האיפור של מייגן מרקל בחתונה?

9.5.2018 / 12:41

בסוף השבוע הבא תזנח השחקנית האמריקאית באופן רשמי את החיים הקודמים ותהפוך לבת מלוכה בריטית. לצד ההתעסקות הבלתי פוסקת בשמלה, גם האיפור שלה מעסיק בימים אלה אנשים ברחבי העולם. בונוס לגולשים: איתרנו סרטון המתעד את מייגן מתאפרת במושב האחורי של הרכב בדרך לפגישה

רויטרס
מייגן מרקל. GettyImages
מתברר שיש לה יד יציבה. מייגן מרקל/GettyImages

ממש בקרוב תזנח מייגן מרקל באופן רשמי את החיים הקודמים שלה בתור שחקנית אמריקאית, ותהפוך לבת מלוכה בריטית. עד שזה יקרה (וכנראה גם אחרי שהיא תקבל רשמית את הטייטל הנוצץ), נמשיך להישען על זיכרונות עבר שיוכיחו שהיא לא נולדה עם דם כחול. אחד מהם הוא הסרטון שצולם בשנת 2016, שמתעד את מרקל מתאפרת בספסל האחורי של הרכב, משהו שכל אישה ממהרת יכולה להזדהות איתו.

במסגרת שיתוף פעולה בין השחקנית, מותג האיפור בובי בראון ושירות המוניות אובר במנהטן, צולם הסרטון שבו הוכיחה מרקל שיש לה יד יציבה ושהיא מסוגלת בזמן קצר לשדרג את הלוק תוך כדי נסיעה.

צפו בסרטון

בסרטון נכנסת מרקל לאובר בדרכה לנסיעת עבודה שקשורה בסדרה "Suits", בה כיכבה עד אירוסיה לנסיך הארי. במכונית היא פוגשת את המאפרת בובי בראון ובעלת המותג הנושא את שמה, שמציגה לה כמה מהמוצרים שישדרגו את המראה שלה - כמו ברונזרים וטושי הארה - ומציעה לה להתנסות. בסוף הסרטון נפרדות השתיים לשלום, ומרקל יוצאת לפגישת העבודה שלה.

מייגן מרקל. GettyImages
תאפר את עצמה בחתונה?/GettyImages

נכון לעכשיו עדיין לא ברור מי יהיה אחראי לאיפור המלכותי של מרקל בחתונה, אבל כמו כל דבר שקשור לאיוונט המגה-מדובר, גם בנוגע לשאלה הזו כבר עלו כמה השערות. לפי האיפור של מרקל בכל הופעותיה הפומביות, ניתן לקבוע שהיא מעדיפה שימוש בגוונים טבעיים, העדפה שניתן להניח שתישמר גם ביום החתונה. מעבר לההעדפה האישית, כלות מפורסמות נוטות לבחור באיפור קלאסי בחתונה שלהן עם גווני ניוד, ורוד או חום.

מייגן מרקל. GettyImages
כלות מפורסמות נוטות להעדיף איפור קלאסי בחתונה שלהן/GettyImages

לידיה סלרס, המאפרת של מייגן מרקל שעבדה עמה בין השנים 2015-2017, סיפרה בריאיון למגזין People על ההעדפות של השחקנית. "היא אוהבת איפור טבעי, כזה שרואים בו את הנמשים שלה. בכל פעם שאיפרתי אותה היא ביקשה שאוודא שרואים את הנמשים. מעבר לזה, היא תמיד עשתה שימוש במוצרים טבעיים. היא אוהבת איפור פשוט ואותנטי".

מייגן מרקל. GettyImages
יש לה את הכלים הנחוצים לצלוח את המשימה/GettyImages

השערה נוספת בנוגע לאיפור החתונה היא שמרקל תלך בעקבות קייט מידלטון, ותאפר את עצמה ביום הגדול. אם היא תבחר לעשות זאת - אחרי הצפייה בסרטון מ-2016 ניתן לומר שיש לה את זה, או לפחות את הכלים הנחוצים כדי לצלוח את המשימה.

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
מחפשים כל תיעוד שלה מהימים שלפני האירוסים/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
משדרגת את הלוק עם ברונזרים וטושי הארה/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
משערים שהיא תלך בעקבות קייט מידלטון/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
אוהבת איפור פשוט/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
רק אל תסתירו את הנמשים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully