וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תתחמקי מבעלך בסטייל: המדריך השלם על פי מלניה טראמפ

24.5.2018 / 7:55

השבוע נוספה תעלומה חדשה לחידת מערכת היחסים בין נשיא ארה"ב לרעייתו, כשאנשים תהו מדוע נשארה מלניה כל כך הרבה זמן בבית החולים אחרי הניתוח שעברה. האם רצתה לברוח מבעלה? כבר ברור שהיא מתחמקת סדרתית - אם לא באשפוז, אז על ידי שימוש באקססוריז אופנתיים מרחיקים

צילום: רויטרס

בווידיאו: מלניה טראמפ מסרבת לתת יד לבעלה.

מלניה טראמפ נוטעת עצים עם ילדים בחולצת משבצות וסניקרס. AP
אושפזה למשך חמישה ימים. מלניה טראמפ/AP

מערכת היחסים בין דונלד טראמפ לאשתו מלניה היא חידה עולמית מסקרנת במיוחד. מצד אחד, הם מנסים לשדר זוגיות יציבה כזו שלעולם לא תתפרק, ומצד שני מלניה מפזרת רמזים בלי הרף על קרע עמוק. זה התחיל באי ההסכמה שלה לעבור לגור בבית הלבן, והמשיך בשלל סרטונים שמתעדים את ההתחמקויות החוזרות ונשנות שלה מלאחוז את ידי בעלה באירועים רשמיים. חידת מערכת היחסים בין הזוג החזק בעולם העמיקה השבוע, כאשר תעלומת השהות של הפירסט ליידי בבית החולים העלתה שורה של ספקולציות בקרב הטוענים למשבר בזוגיות.

מלניה טראמפ אושפזה ביום שני בשבוע שעבר בבית החולים לצורך ניתוח הסרת גידול שפיר בכליות. ביום שבו אושפזה בישר על כך הנשיא בציוץ ועדכן כי היא צפויה להישאר בבית החולים יומיים או שלושה. גם הצוות הרפואי הסכים שההחלמה מההליך הרפואי הזה היא לא יותר משלושה ימים.

ואולם, אחרי שלושה ימים היא נותרה באשפוז והתהיות החלו להציף את האמריקנים ואת העולם כולו. בפועל, השתחררה מלניה מבית החולים אחרי חמישה ימים, והרשת געשה בהתאם.

עוד באותו נושא

השמלה של מלניה בעצרת האו"ם היתה טעות טקטית משולשת

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ לובשת מעיל שאנל בטקס הדלקת עץ חג המולד הלאומי של ארה"ב בפארק הצמוד לבית הלבן. רויטרס
מה הם מנסים להסתיר? דונלד ומלניה טראמפ/רויטרס

בינתיים, היו מי שטענו שהיא לא אושפזה להליך קל, אלא סובלת מבעיה רפואית חמורה יותר מהפרוצדורה המינורית לכאורה שהוצגה בתקשורת, אולי אפילו בעיה או מצב נפשי מורכב, ואת זה אנשי הנשיא מנסים להסתיר. אחרים טענו כי זו ההזדמנות של מלניה "לברוח מהבית" ולהתרחק מבעלה לכמה ימים. תראו בזה חופשה בבית החולים.

אנשי הרפואה שטיפלו בה ומקורבים לזוג הדפו את השמועות, וטענו שהיא הושארה להשגחה יותר מהנדרש רק כדי להיות בטוחים שהיא בסדר לפני שהיא משוחררת הביתה. הם הוסיפו כי היא לא מאושפזת בבית חולים ציבורי, אלא בבית חולים פרטי שבו התנאים טובים מאוד ולכן לא היה לה רע, והיא הרגישה בנוח להישאר את התקופה הנדרשת עד אשר מצבה יתייצב והצוות הרפואי יהיה בטוח שניתן לשחרר אותה.

הנשיא טראמפ ורעייתו מלניה טראמפ מארחים בבית הלבן את ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, יוני 2017. AP
מתחמקת שיטתית/AP

הסאגה הארוכה הזו בדבר אשפוזה של מלניה כנראה תוסיף חידה לשורת התעלומות בדבר טיב הזוגיות בין השניים, ולעולם לא נדע מדוע התארך אשפוזה של הפירסט ליידי. אבל אם בכל זאת נבחר להאמין לאלה שטוענים בתוקף כי הזוגיות בין הנשיא לרעייתו מזויפת, הרי שיש לנו שורה של תיעודים להסתמך עליהם.

ואם כבר להתעלם מבעלך - צריך לעשות את זה בסטייל, ולא בצורה מוחצנת או מביכה. אז חוץ מלפברק צורך להישאר בבית החולים יותר מהנדרש, בדרך כלל מלניה פשוט מגייסת את הבגדים שלה לטובתה ככלי להרחקת הנשיא ממנה. כך היא עושה זאת.

כובע רחב שוליים

פגישת הנשיא טראמפ עם נשיא צרפת מקרון בבית הלבן, אפריל 2018. GettyImages
רק שלא יסתכל לי בעיניים. מלניה טראמפ והכובע הלבן/GettyImages

כובע רחב שוליים שיושב על המצח יכול להסתיר באופן מושלם את העיניים ולמנוע ממבטים להצטלב. מלניה יישמה את הטיפ האופנתי הסנובי הזה במפגש עם נשיא צרפת עמנואל מקרון ורעייתו בריז'יט. מצד אחד - מלניה נראתה אלגנטית במיוחד, אבל מצד שני - היא הצליחה להימנע מלהסתכל בעיניים של בעלה. דרך קלאסית להרחיק אותו ממנה.

פגישת הנשיא טראמפ עם נשיא צרפת מקרון בבית הלבן, אפריל 2018. GettyImages
מהאחיזה היא לא הצליחה להשתחרר/GettyImages

כפפות

מלניה טראמפ לובשת שמלה בעיצוב ראלף לורן לטקס השבעת הנשיא דונלד טראמפ 20 בינואר 2017. GettyImages
שהעור שלי לא ייגע בשלו. דונלד ומלניה טראמפ בטקס ההשבעה לנשיאות/GettyImages

בטקס ההשבעה של דונלד טראמפ לנשיאות עטתה מלניה כפפות. זה אמנם היה חלק מלוק אלגנטי בסגנון ג'קי קנדי, אבל האמת היא שכפפות הן פשוט דרך מצוינת לשים חוצץ בין היד שלה ליד שלו. אין מה לעשות, אף אחיזה היא לא רומנטית באמת כשיש כפפות שמפרידות בין עור אחד לאחר, וזה אולי מה שהיא חיפשה.

מלניה טראמפ לובשת ראלף לורן בהשבעת בעלה דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב, 22 ינואר 2017. רויטרס
חופשיה ומאושרת בלי אחיזת היד/רויטרס
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הגברת הראשונה מלניה טראמפ (לובשת אליס רוי) ובנם בארון מגיעים לאחר טיסה במטוס הנשיאותי לפאלם ביץ', מערב פלורידה, 17 מרץ 2017. GettyImages
ותודה לבורא הכפפות/GettyImages

משקפי שמש ענקיים

מלניה טראמפ טסה לבקר את נפגעי ההוריקן בטקסס בעקבים ומעיל טייסים. רויטרס
רק שלא יסתכל עליי/רויטרס

כובע רחב שוליים לא תמיד מתאים ללוק, אבל מלניה מחפשת כל דרך אפשרית להתחמק ממבטו של בעלה הנשיא. במקרה כזה, גם משקפי שמש גדולים הם כלי נהדר. מצד אחד משדרים סטייל וקלאסה ומצד שני יעילים כדי להסתיר את העיניים. כך היא יכולה להסיט מבט הרחק מבעלה, מבלי להישפט על כך בתקשורת.

מלניה טראמפ לובשת חליפת חצאית של דיור בביקור בפריז יולי 2017. GettyImages
יכולה גם לעצום עיניים ולא נדע/GettyImages

תיקי יד

דונלד טראמפ מלניה טראמפ. GettyImages
לא, אני לא פנויה להחזיק לך את היד/GettyImages

אם הידיים של הפירסט ליידי תפוסות, היא לא תוכל לאחוז בכף ידו של בעלה. זו משוואה פשוטה מאוד. רעייתו של נשיא ארצות הברית אולי לא תסחוב ארגזים, מסמכים או תחזיק מעילים, אבל תיק הוא פתרון אופנתי, יעיל וכזה שלא מחשיד או מעלה תהיות. אם המלכה אליזבת לא יכולה לוותר על תיק היד שלה, למה שמלניה תוותר? מעבר לזה, ידוע שאקססורי איכותי משדרג כל הופעה.

דונלד טראמפ מלניה טראמפ. GettyImages
אל תנסה אפילו/GettyImages

שכמיות

דונלד טראמפ מלניה טראמפ. GettyImages
אל תתבלבל, אין פה יד - זה שרוול ריק/GettyImages

שכמיה עשויה להיות דבר מאוד מבלבל - מצד אחד זה נראה שיש שרוולים ושבקצה שלהם נמצאת יד, אבל בפועל הידיים מוסתרות היטב בתוך השכמיה, ולמצוא אותן כדי לאחוז בהן זו משימה לא קלה, ועדיף שלא תיעשה לעיני המצלמות. מעבר לעובדה ששכמיה זה אחד הטרנדים הלוהטים, היא מתבררת גם ככלי נהדר עבור מלניה כדי להתחמק מאחיזת ידו של בעלה.

דונלד טראמפ מלניה טראמפ. GettyImages
פריט אופנתי - ויעיל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully