וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: נשים עם מידת החזייה הזו הן הכי מאושרות

30.5.2018 / 0:26

חברת ניתוחים פלסטית בבריטניה שאלה 871 נשים האם הן מחבבות, אוהבות או שונאות את החזה שלהן. התשובות המלאות בפנים

ShutterStock

אין מה לעשות, אנחנו חיים בעולם שטחי למדי, וגודל החזה של נשים משפיע לא פעם על הצורה בה מתייחסים אליהן בחברה, ולעתים, כפועל יוצא, גם על הצורה בה הן מתייחסות לעצמן. לשאלה מהו גודל החזה האידיאלי אין כמובן תשובה חד-משמעית, אולם מחקר חדש מצא שגודל החזיה של הנשים המאושרות ביותר הוא קאפ C.

המחקר בוצע על ידי חברת ניתוחים פלסטית בריטית, ששאלה 871 נשים איך הן מרגישות כלפי החזה שלהן. 39 אחוז מהנשים במידה C השיבו שהן אוהבות או מחבבות את החזה שלהן (האופציות האחרות בשאלון היו: לא אכפת לי, לא אוהבת או שונאת את החזה שלי).

הגודל האידיאלי הבא, כך על פי המחקר, הוא D ו-DD, שם 37 אחוזים מהנשים השיבו שהן מרוצות מהחזה שלהן. A ו-AA קיבלו 34 אחוזים, ולאחר מכן E, עם 29 אחוזיפ, ו-B, עם 27 אחוזים.

עוד בנושא:
ההמצאה שתציל אתכן באוגוסט: חזיית-מגבת סופגת זיעה
מה קרה כשגברים בחברת הלבשה תחתונה התנסו בחיים עם שדיים ענקיים?

גיף חזייה. Giphy
המחקר מצא שהאישיות של נשים עם חזה קטן מהרגיל או גדול מהרגיל מושפעת מהגודל/Giphy

38 אחוז מכלל הנשים שנשאלו השיבו ש"לא אכפת להן" מגודל החזה שלהן, ו-25 אחוז מכלל הנשים השיבו שהן "מחבבות" את החזה שלהן, בלי קשר לגודלו. באופן לא מאוד מפתיע, המחקר מצא שהאישיות של נשים עם חזה קטן מהרגיל או גדול מהרגיל מושפעת מהגודל המדובר (27 אחוז מנשים עם גודל חזיה E השיבו בחיוב, כמו גם 25 אחוז מנשים עם גודל חזיה A או AA).

"זה מעודד מאוד לשמוע שרוב הנשים בבריטניה מרוצות מהחזה שלהן, ושרק 18 אחוז מהן אמרו שישקלו לעשות ניתוח פלסטי", אמר אחד החוקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully