וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הדוגמנית נקרעה על השטיח האדום: תקרית מביכה או טריק?

28.5.2018 / 9:01

יוליה ריבקובה, דוגמנית רוסיה למידות גדולות, נותרה בתחתוניה לעיני המצלמות והעולם בפסטיבל קאן, אחרי ששמלתה צנחה לקרקע. אך האם הכול היה מתוכנן מראש? צפו בתקרית ותשפטו בעצמכם

yulia_rybakova_

אין כוכבת שלא חוששת מהרגע הזה: את מגיעה לטקס פרסים נוצץ יחד עם המי ומי של עולם השעשועים ועולה על השטיח האדום בשמלה מפוארת ויקרה, כאשר לפתע הבד שמכסה את גופך צונח לרצפה ומותיר אותך חשופה לעיני כל. התרחיש הלא נעים הזה הוא בדיוק מה שקרה ליוליה ריבקובה, דוגמנית רוסייה למידות גדולות, על השטיח האדום של פסטיבל קאן.

עוד באותו נושא:
כל הכוכבות שהעדיפו להגיע עירומות לשטיח האדום
נראה אתכם לא צוחקים על הפאדיחה הנוראית של מלכת היופי

הכוכבת האדמונית עשתה פוזות למצלמות הרבות, וכאשר עמדה לרדת מהשטיח השמלה שלה החלה פשוט לקרוס. חלק מהשובל האדום, שנגרר עד אז כשביל מאחוריה, נתפס מתחת לרגלו של אחד האנשים במקום ונפרד משאר חלקי השמלה. יוליה המשיכה כרגיל לפני שהבינה שמשהו אינו כשורה, הסתובבה סביב עצמה ואז הבינה: התחתונים שלה נחשפו לחלוטין לעיני העולם. מהר מאוד הגיע אליה אדם שהצליח לעטוף אותה חזרה בשמלה ולהשיב את המצב לקדמותו, והיא כיסתה את פניה בשתי הידיים וצחקה במבוכה. אך האם אכן מדובר בתקרית מביכה, או שזה היה בכלל תרגיל יח"צנות מחוכם?

אנשים רבים התקשו להאמין לכך ששמלתה של ריבקובה "צנחה" בטעות, והאשימו אותה בתכנון התקרית. "זה מרגיש כאילו זה היה לחלוטין בכוונה", כתב אחד מהם בעמוד האינסטגרם של הדוגמנית, "איך האיש שהגיע אליה ידע כיצד להחזיר את השמלה למקום? זה באופן ברור היה מתוכנן כדי לעשות רעש". גולשים אחרים אף היו עדינים פחות והשתמשו בביטויים כמו "פאטתית" ו"טריק זול" כדי לתאר את מה שראו לדעתם. ריבקובה עצמה לא הגיבה לטענות שהוטחו בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully