וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 52, ברוק שילדס מדגמנת ביקיני

25.5.2018 / 10:00

הדוגמנית והשחקנית מציגה גזרה חטובה ושרירית בקמפיין חדש ומכריזה: "אחרי 50 שנים באור הזרקורים, אני יכולה לומר בוודאות ש'חליפת הכוח שלי' היא להיות בתוך העור של עצמי, להראות את הגוף שלי מבלי להסתיר". ויש גם תמונה לא מרוטשת

ברוק שילדס בפרסומת לג'ינס של קלווין קליין מ-1980/CK

בווידיאו: ברוק שילדס בת ה-15 בקמפיין הג'ינסים של קלווין קליין, 1980.

שנים לפני שהכלות של משפחת המלוכה הבריטית ובנות משפחות המלוכה האמריקאיות - קרדשיאן, חדיד וגרבר - תפסו את רוב כותרות הצהובונים, הייתה נערה אחת בשם ברוק שילדס ששיגעה את העולם. שילדס הייתה תופעה חד פעמית של ילדה עם יופי מהפנט שסיפקה למעלה מעשור ערימות של דרמה בתור שחקנית ודוגמנית, עם צילומי עירום בגיל 10, יחסים מרתקים עם אמה כמנהלת אישית, דייטים עם גברים מפורסמים וקמפיין ארוך ובלתי נשכח לקלווין קליין.

כעת, כשהיא בת 52 ואמא לשני מתבגרים (בני 15 ו-12), מותג בגדי הים swimsuits for all בחר בה להיות אחת מדוגמניות מסע הפרסום לקולקציית בגדי הים החדשה שפונה כאמור לכולן.

עוד באותו נושא

כוכבות מעל גיל 50 רוצות שכל העולם יראה אותן בביקיני

לכתבה המלאה

בין חמש הנשים שנבחרו לייצג את מגוון הגילאים ומבני הגוף נוכחות גם אשלי גרהאם וכוכבת הריאליטי אנג'לה סימונס בנות ה-30, אבל במערכה הזו שילדס קברה לכולן כשהיא מצולמת בביקיני אדום ומציגה גזרה שרירית בשפת גוף מפוצצת בטונות של ביטחון עצמי.

"אחרי 50 שנים באור הזרקורים, אני יכולה לומר בוודאות ש'חליפת הכוח שלי' היא להיות בתוך העור של עצמי, להראות את הגוף שלי מבלי להסתיר", צוטטה ברוק בעמוד האינסטגרם של המותג בהקשר לכותרת הקמפיין "power suits".

בראיון למגזין פיפל האמריקאי היא פירטה עוד בעניין, והודתה שבמשך תקופה ארוכה סבלה מחוסר ביטחון עצמי בנוגע לאיך שהיא נראית: "בגיל 52 אני סוף סוף מרגישה בנוח וגאה בכל העבודה הקשה שהשקעתי בגוף בשלי. בתור מישהי שלא הייתה מחוברת לגוף שלה, לקח לי שנים להפריד בין הדעות של אחרים עליי לבין זו שלי".

לטענתה, הגזרה החטובה והשרירית שלה היא תוצאה ישירה של שגרת חיים אקטיבית ללא דיאטות טרנדיות ועם המון שיעורי סייקלינג, כשהאני מאמין שלה בנושא הוא ש"אין דרך אחת להיות בריא ובכושר, זה באמת למצוא מה שעובד בשבילך".

ברוק שילדס מדגמנת ביקיני בגיל 52.
עפה על החיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully