וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיצאה נגד ישראל, זוכה ג'יג'י חדיד לתמיכה מבני נוער פלסטינים

3.6.2018 / 7:20

קבוצה של צעירים פלסטינים התארגנה במטרה לתמוך בדוגמנית-העל, לאחר שחטפה אש בגלל דברים שפרסמה בעקבות העימותים בעזה. "ג'יג'י, את חלק מהמאבק המדהים הזה. אל תתני לאיש להשתיק אותך, הקול שלך הוא בעל השפעה אדירה והוא משמעותי ביותר"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יוטיוב

בווידיאו: מה ג'יג'י חדיד היתה עושה? הדוגמנית מראיינת את עצמה עבור ווג בריטניה.

בהמשך לביקורת שפרסמה ג'יג'י חדיד נגד ישראל בנושא ההתנהלות ברצועת עזה, התארגנה קבוצה של בני נוער פלסטינים במטרה לתמוך בדוגמנית-העל - זאת לאחר שנאלצה להתמודד עם מתקפה נגדה ברשת. "אנו, קבוצה של צעירים פלסטינים מכל רחבי העולם, כותבים לך היום כדי להביע בפנייך את האהבה ואת הסולידריות שלנו", נכתב במכתב פומבי שנשלח אליה ופורסם באתר טין ווג.

"אנחנו כאן כדי לעודד ולתמוך בך. בבקשה אל תתני לאיש להשתיק את האמת שלך ואת קולך. כמו כל הפלסטינים, גם את נושאת עמך את משמעות המורשת של משפחתך ואת ההיסטוריה של בני עמך - אנשים שנרדפים אך ורק בגלל עצם קיומם", נאמר במכתב. "כמו כל אחד אחר על פני כדור הארץ, גם הפלסטינים צריכים להיות מסוגלים להביע את דעתם על הרווחה של בני עמם מבלי להיות מותקפים".

"בכל פעם שאת או אחותך בלה אומרות משהו על פלסטין, אנשי העם הפלסטיני בגולה ובאזור צוהלים בשמחה", כתבו הצעירים. "כאשר את מעלה לדיון סוגיה שקרובה ללבך, את מעוררת השראה בקרב העוקבים שלך ובקרב צעירים רבים שנושאים אלייך את עיניהם. גם אם רק חלק זעיר מהמעריצים שלך יבין טוב יותר את הנושא ויתמוך בצדק בעם הפלסטיני, הקול שלך הוא בעל השפעה אדירה והוא משמעותי ביותר".

המכתב של הנערים והנערות הסתיים בפנייה אישית ובנימה אופטימית: "ג'יג'י, את חלק מהמאבק המדהים הזה, והאמיני לנו כאשר אנחנו אומרים שאנחנו עוד נהיה חופשיים ושאנחנו ננצח".

עוד באותו נושא

בלה חדיד מצהירה בפומבי: "אני תומכת בפלסטינים"

לכתבה המלאה

הציוץ של ג'יג'י חדיד נגד ישראל

כזכור, היממה הסוערת שבה נהרגו יותר מ-60 בני אדם בגבול רצועת עזה, הביאה את הטופמודל הבינלאומית, בת לאב פלסטיני, להביע את דעתה לראשונה ברשתות החברתיות - על אף שבדרך כלל היא משתדלת להימנע מסוגיות פוליטיות. היא החליטה לשבור את שתיקתה כשהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם צילום מסך של כתבה שפורסמה ב"אל ג'זירה", ובחרה להדגיש את המשפטים: "זהו מספר ההרוגים הפלסטינים הגדול ביותר ביום אחד מאז המלחמה ב-2014", וכן: "מתוך מאות הפצועים, משרד הבריאות עדכן כי לפחות 74 הם ילדים, 23 נשים ושמונה עיתונאים".

בהמשך השתמשה ג'יג'י גם בחשבון הטוויטר כדי להעלות את המודעות בנושא. שם היא צייצה: "אמרתי את זה בעבר ואגיד זאת שוב. עבורי, זה לא עניין של דת או של משהו אחד נגד השני, אלא בעיניי מדובר בחמדנות". היא הוסיפה את ההאשטאגים "שחררו את פלסטין", "שחררו את עזה" ו"דו-קיום".

ג'יג'י חדיד ובלה חדיד עם הוריהן במסיבה לאחר תצוגת ויקטוריה סיקרט בפריז, 30 נובמבר 2016. GettyImages
האחיות הדוגמניות עם האב הפלסטיני מוחמד חדיד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully